Forum dyskusyjne > Dyskusje na każdy temat

Metal-jako rodzaj muzyki

<< < (4/6) > >>

Vedymin:
Na początku kiedy chodziłem do pierszej klasy gimnazjum, razem z moim kolegą mieliśmy cholerną zajawke na KoRna. To co nas urzekło to oprócz muzyki, bunt który ten gatunek jakoby w pewnym sensie propaguje. Następnie z każdym rokiem wpadalem w kolejne stadium metalonałogu i dzisiaj słucham wyłącznie metalu. Następnym zespołem jaki sluchalem to było Machine Head a konkretnie album "Supercharger". Do teraz słucham tych obydwóch zespołów i jestem zarazem wielkim fanem (chociaż po ostatnim albumie KoRna coraz mniej  ) A tak w ogóle to moje Top Five:

*Machine Head (Thrash Metal)
*KoRn (Agressive Nu Metal)
*Fear Factory (Alternative Metal)
*Arch Enemy (Death/Thrash Metal)
*Vader (Death Metal)

Baś-ka:
Ja też kocham metal. Jestem do tej muzyki przywiązany bardziej niż do jakiejkolwiek innej. Co w niej lubię? Ciężkie brzmienie gitar,walenie w bębny, agresywność i wokale. Ogólnie słucham wszystkiego co mi się nawinie pod rękę : Sepultura,Soulfly,Ektomorf,Slayer,Raimstein, Linkin Park i Limp Bizkit tak na marginesie. Często też słucham punk rocka, zwykle Green Day.

(nie)bezimienny:
Metal jest dla mnie w pewnym sensie sposobem na życie. Słucham go codziennie, a dzień bez tejże muzyki, to dzień stracony ;]. Najbardziej w metalu podoba mi się tzw. "darcie ryja", szarpanie strun i walenie w bębny. Słucham różnych odmian tego niezwykłego gatunku muzyki, począwszy od nu-metalu, industrial metalu, alternative metalu, skończywszy na trash i death metalu. Moimi ulubionym zespołami są:

Disturbed (nu-metal, alternative metal) - uwielbiam ich przede wszystkim za mocne brzmienia oraz głos wokalisty, Davida Draimana. Moje ulubione kawałki to Prayer (z płyty Believe), Down With The Sickness (The Sickness), a także I'm Alive (Ten Thousand Fists). Mój ulubiony album to Believe.