Autor Wątek: Wojna - Zielone Równiny  (Przeczytany 48696 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #640 dnia: 25 Październik 2008, 10:15:11 »
Mantos siedział na łóżku, pozbierał myśli i odpowiedział
- A jak myślisz? Gdybym nie był na to gotowy nie pchałbym się tu.
Elf chwycił swój łuk, były na nim plamy krwi krasnoluda, któremu Mantos zabrał ten łuk.
- Nazwę go... Czarna śmierć. - powiedział do brata - Choć, nie będziemy przecież tu bezczynnie siedzieć
Zakonnik wstał, jego zbroja była już dość uszkodzona, ale jeszcze trzymała się kupy i napewno nie była tylko dodatkowym ciężarem. Był pewien że jeszcze mu chwilę posłuży. Wziął swój miecz ze stolika obok i założył go za pazuchę po czym wyszedł z karczmy. Oddziały wojsk walfen przygotowywały szyk. Było lekkie zamieszanie. Dowódcy krzyczeli na swoich podwładnych przywołując ich do siebie. Twarze większości z nich zdobiły liczne blizny. Elf stanął gdzieś między nimi i czekał na ostateczne starcie.


Ekwipunek

1.
Nazwa broni: Czarna śmierć
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

2.

3.
Nazwa broni: Gniew Krófki
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

4.

Zbroja:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.
« Ostatnia zmiana: 25 Październik 2008, 10:18:05 wysłana przez Mantos »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32207
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #641 dnia: 25 Październik 2008, 13:43:18 »
Stanąłem przed armią Vaflden...
- Dziś odniesiemy zwycięstwo, zmieciemy z naszych ziem wroga. Jeden przy drugim, razem zwyciężymy. Przygotować się! Do ataku!


//Teraz zapodaje statystyki napotkanych potworów. Zapiszcie je sobie lepiej.
//Ponad to darujcie sobie teksty w tylu "1 strzałą powaliłem 15 tonowego behemota: lub coś w ten deseń, że trafiacie w oko. Jednym słowem żal.


Dwie armie pędzą na siebie, obecnie odległość między nimi wynosi 600 metrów.





Targon

Opis: Stara żyjąca pod ziemią rasa. Targoni są bardzo wytrzymali, ich kości są twarde niczym stal a skóra gruba na kilka centymetrów. Gdzie nie gdzie posiadają narosty kryształów. Przypominają krasnoludów pod wieloma względami. Sama nazwa rasy wskazuje na państwo Krasnoludów.

Historia: Są dobrymi wojownikami, zawsze walczą do końca, bardzo gruba skóra zwiększa ich odporność podczas bitew, narośnięte kryształy również zwiększają odporność. Wiadome jest, że Targoni żyją w opuszczonych kopalniach i pod ziemią, niemalże pewne jest że główny teren występowania ich to tunele, jaskinie i opuszczone kopalnie na terenach państwa krasnoludów. Spotkanie Targonów nastąpiło podczas próby odbicia państwa elfiego, Leyanoi, na które Targoni i krasnoludy, pod krasnoludzkim sztandarem napadły.

Ekwipunek:
1. Nazwa broni: Targoński ÂŁuk III
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis:  Stworzony ze 100 sztuk drewna i waży 2kg. Ponad to zrobiony jest z mistrzowską precyzją.

2. Nazwa broni: Targoński młot V
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: młot
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 110 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg. Ponad to zrobiony jest z mistrzowską precyzją.

3.  Nazwa broni: Targoński Topór III
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4. brak

Nazwa odzienia: Targońska Zbroja
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 200 sztuk stali.

Statystyki:
Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi Miotanymi

Specjalizacje
- walka toporem V
- walka młotem V
- walka łukiem V
- walka mieczem IV
- Walka Włócznią III
- Kalka Tarczą IV

Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny
- Podwójny atak
- Pchnięcie z bloku
- Blok krzyżowy

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
- Przerzucenie broni
- Piruet
 
Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie

Ataki broni miotanych
- Strzał 2 pociskami
- Potężny strzał
- Strzał 3 pociskami
- Celny strzał
- Bardzo potężny strzał

Zaklęcia
- brak

Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Kamuflaż
+ Odporność na trucizny stopnia II
+ Zakładanie pułapek
+ Rozbrajanie pułapek



Jaszczuroczłek ÂŻołnierz

Opis: Jaszczuroludzie to istoty o pionowej, ludzkiej postawie, przypominającej zarazem wygląd przerośniętego jaszczura. Charakteryzują się zielonym zabarwieniem łusek, jaszczurzą głową oraz pięciopalczastymi dłoniami, lecz 3 palczastymi stopami. Posiadają zwinny, gruby ogon. Główne państwo Jaszczuroludzi to Ghuruk.

Historia: Jedna z najstarszych ras stąpających po ziemi znane były już rodzajowi ludzkiemu jeszcze przed spisaniem historii...w czasach starożytnych. Rasa ta odegrała bardzo ważną rolę w roku 126 wyniszczając kilkanaście gatunków w wielkiej wojnie. Okres ten uważany jest za upadek cywilizacji, świat nie prędko podniósł się po tych wydarzeniach. Jaszczuroludzie przyczynili się w pewnym stopniu do przejęcia dominacji przez ludzi. Działanie wojenne Jaszczuroludzi doprowadziły do całkowitego upadku królestwa Draconów oraz Orków, rasa orków przetrwała do dziś, rasa Draconów była zmuszona wynieść się z kontynentu. W 12666 roku w bitwie pod Maryn zjednoczona armia ludzi i orków rozniosła Jaszczury spychając je na tereny pustyni.

Ekwipunek:

1.
Nazwa broni: Jaszczurzy topór IV
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni:  Jaszczurzy łuk III
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

3.
Nazwa broni: Jaszczurzy miecz III
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4. brak

Nazwa odzienia: Jaszczurza zbroja
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 5
Ciężar: 6
Opis: Wykute z 200 sztuk żelaza.

Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi Miotanymi


Specjalizacje
- walka toporem IV
- walka kuszą III
- walka łukiem III
- walka mieczem III

Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie

Ataki broni miotanych
Strzał 2 pociskami
Potężny strzał
Strzał 3 pociskami
Celny strzał

Zaklęcia
- brak

Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Kamuflaż

Atrybuty rasowe:
- zmiennocieplność
- śmiertelność
- krótkowieczność



Bagul

Opis i historia: Bagul jest mieszańcem orka z turdnaszanem. Jest dość wytrzymały i odporny na ból dobrze czuje się w wodzie. Jest niski, dorosłe osobniki osiągają zaledwie 1,60 metra wzrostu.

Ekwipunek:

1.
Nazwa broni: Miecz Bagula III
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 55 sztuk żelaza o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni: Miecz Bagula II
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 45 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

3.
Nazwa broni: Miecz Bagula II
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 45 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4. brak

Nazwa odzienia:  Odzienie Bagula
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyte z 200 sztuk lnu.

Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi

Specjalizacje
- walka mieczem III

Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie

Zaklęcia
- brak

Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała



Jaszczurzy łucznik


Opis: Jaszczuroludzie to istoty o pionowej, ludzkiej postawie, przypominającej zarazem wygląd przerośniętego jaszczura. Charakteryzują się zielonym zabarwieniem łusek, jaszczurzą głową oraz pięciopalczastymi dłoniami, lecz 3 palczastymi stopami. Posiadają zwinny, gruby ogon. Główne państwo Jaszczuroludzi to Ghuruk.

Historia: Jedna z najstarszych ras stąpających po ziemi znane były już rodzajowi ludzkiemu jeszcze przed spisaniem historii...w czasach starożytnych. Rasa ta odegrała bardzo ważną rolę w roku 126 wyniszczając kilkanaście gatunków w wielkiej wojnie. Okres ten uważany jest za upadek cywilizacji, świat nie prędko podniósł się po tych wydarzeniach. Jaszczuroludzie przyczynili się w pewnym stopniu do przejęcia dominacji przez ludzi. Działanie wojenne Jaszczuroludzi doprowadziły do całkowitego upadku królestwa Draconów oraz Orków, rasa orków przetrwała do dziś, rasa Draconów była zmuszona wynieść się z kontynentu. W 12666 roku w bitwie pod Maryn zjednoczona armia ludzi i orków rozniosła Jaszczury spychając je na tereny pustyni.

Ekwipunek
1. Nazwa broni: Jaszczurzy ÂŁuk
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis:  Stworzony ze 100 sztuk drewna i waży 2kg. Ponad to zrobiony jest z mistrzowską precyzją.
2. -
3.-
4.Nazwa broni: Jaszczurzy Sztylet
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.


Nazwa odzienia: Jaszczurza Zbroja
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 5
Ciężar: 6kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk żelazo.

Umiejętności:
walka brońmi miotanymi
walka bronią jednoręczną


Specjalizacje:
walka łukiem III
walka sztyletem III


Ataki:
- Ataki broni miotnych:
Strzał 2 pociskami
Potężny strzał
Strzał 3 pociskami
Celny strzał
Bardzo potężny strzał
- Ataki broni jednoręcznych:
Klasyczne pchnięcie
Blok z odbiciem

Atrybuty wyuczane:
Chodzenie po trudnej nawierzchni
Kamuflaż
Wytrzymałość na ból


Atrybuty rasowe:
- zmiennocieplność
- śmiertelność
- krótkowieczność



Ork żołnierz:

Opis: Najprawdopodobniej wywodzą się z Draconów, uważani są za najstarszy podgatunek ów rasy. Matka natura w procesie ewolucji obdarzyła ich ogromną siłą fizyczną jednak ma to również swoje minusy płacą za to wysoką cenę ponieważ ich mózg nie jest aż tak bardzo złożony jak mózg innych istot myślących. Nie zbyt dobrze posługują się magią choć radzą sobie z prostymi zaklęciami. Ich ciało jest pokryte owłosieniem, są ogromnej postury, wyprostowanej postawy. Główne państwo Orków to Varrok.

Statystyki Postaci:

Ekwipunek:

1.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni:
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

3.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4. brak

Nazwa odzienia:
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 5
Ciężar: 6
Opis: Wykuta z 200 sztuk żelaza.

Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi Miotanymi


Specjalizacje
- walka toporem IV
- walka kuszą III
- walka łukiem III
- walka mieczem III

Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie

Ataki broni miotanych
Strzał 2 pociskami
Potężny strzał
Strzał 3 pociskami
Celny strzał

Zaklęcia
- brak

Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Kamuflaż


Atrybuty rasowe
- śmiertelność
- krótkowieczność



Ork Elita:

Opis: Najprawdopodobniej wywodzą się z Draconów, uważani są za najstarszy podgatunek ów rasy. Matka natura w procesie ewolucji obdarzyła ich ogromną siłą fizyczną jednak ma to również swoje minusy płacą za to wysoką cenę ponieważ ich mózg nie jest aż tak bardzo złożony jak mózg innych istot myślących. Nie zbyt dobrze posługują się magią choć radzą sobie z prostymi zaklęciami. Ich ciało jest pokryte owłosieniem, są ogromnej postury, wyprostowanej postawy. Główne państwo Orków to Varrok.

Statystyki Postaci:

Ekwipunek:

1. Nazwa broni:
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 50 sztuk stali i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 5 kg.

2. Nazwa broni:
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

3. Nazwa broni:
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

4. brak

Nazwa odzienia:
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 200 sztuk stali.

Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi Miotanymi


Specjalizacje
- walka toporem V
- walka kuszą V
- walka łukiem V
- walka mieczem IV
- Walka Włócznią III
- Kalka Tarczą IV

Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny
- Podwójny atak
- Pchnięcie z bloku
- Blok krzyżowy

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
- Przerzucenie broni
- Piruet

Ataki do walki bronią jednoręczną plus tarcza
- Blok
- Blok z odbiciem
- Ogłuszenie

Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie

Ataki broni miotanych
- Strzał 2 pociskami
- Potężny strzał
- Strzał 3 pociskami
- Celny strzał

Zaklęcia
- brak

Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Kamuflaż
+ Odporność na trucizny stopnia II
+ Zakładanie pułapek
+ Rozbrajanie pułapek

Atrybuty rasowe
- śmiertelność
- krótkowieczność



Krasnolud poborowy:

Opis: Krasnoludy zamieszkują zazwyczaj tereny górzyste. Pracują w kopalniach wydobywając cenne minerały. Ich ulubionym orężem są młoty bojowe i topory. W bitwach przywdziewają ochronne kolczugi oraz – rzadziej - stalowe pancerze. Ich cechą charakterystyczną jest niski wzrost oraz długa broda. Są świetnymi kowalami. Ich główną wadą jest słabość do piwa. Są nieufni wobec innych ras. Państwo, które głównie jest zamieszkałe przez Krasnoludy to Torgon.

Statystyki postaci:

Ekwipunek:

1.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

3.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4. brak

Nazwa odzienia:
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyte z 200 sztuk lnu.

Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi


Specjalizacje
- walka toporem III


Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie


Zaklęcia
- brak


Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała


Atrybuty rasowe
+ niewrażliwość na zimno
- śmiertelność
- krótkowieczność


Krasnolud żołnierz:

Opis: Krasnoludy zamieszkują zazwyczaj tereny górzyste. Pracują w kopalniach wydobywając cenne minerały. Ich ulubionym orężem są młoty bojowe i topory. W bitwach przywdziewają ochronne kolczugi oraz – rzadziej - stalowe pancerze. Ich cechą charakterystyczną jest niski wzrost oraz długa broda. Są świetnymi kowalami. Ich główną wadą jest słabość do piwa. Są nieufni wobec innych ras. Państwo, które głównie jest zamieszkałe przez Krasnoludy to Torgon.

Statystyki postaci:

Ekwipunek:

1.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni:
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

3.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4. brak

Nazwa odzienia:
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 5
Ciężar: 6
Opis: Wykuta z 200 sztuk żelaza.


Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi Miotanymi


Specjalizacje
- walka toporem IV
- walka kuszą III
- walka łukiem III
- walka mieczem III

Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie

Ataki broni miotanych
Strzał 2 pociskami
Potężny strzał
Strzał 3 pociskami
Celny strzał

Zaklęcia
- brak

Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Kamuflaż


Atrybuty rasowe
+ niewrażliwość na zimno
- śmiertelność
- krótkowieczność


Krasnolud Elita:

Opis: Krasnoludy zamieszkują zazwyczaj tereny górzyste. Pracują w kopalniach wydobywając cenne minerały. Ich ulubionym orężem są młoty bojowe i topory. W bitwach przywdziewają ochronne kolczugi oraz – rzadziej - stalowe pancerze. Ich cechą charakterystyczną jest niski wzrost oraz długa broda. Są świetnymi kowalami. Ich główną wadą jest słabość do piwa. Są nieufni wobec innych ras. Państwo, które głównie jest zamieszkałe przez Krasnoludy to Torgon.

Statystyki postaci:

Ekwipunek:

1.
Nazwa broni:
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 50 sztuk stali i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 5 kg.

2.
Nazwa broni:
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

3.
Nazwa broni:
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

4. brak

Nazwa odzienia:
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 200 sztuk stali.

Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi Miotanymi


Specjalizacje
- walka toporem V
- walka kuszą V
- walka łukiem V
- walka mieczem IV
- Walka Włócznią III
- Kalka Tarczą IV

Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny
- Podwójny atak
- Pchnięcie z bloku
- Blok krzyżowy

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
- Przerzucenie broni
- Piruet

Ataki do walki bronią jednoręczną plus tarcza
- Blok
- Blok z odbiciem
- Ogłuszenie

Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie

Ataki broni miotanych
- Strzał 2 pociskami
- Potężny strzał
- Strzał 3 pociskami
- Celny strzał

Zaklęcia
- brak

Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Kamuflaż
+ Odporność na trucizny stopnia II
+ Zakładanie pułapek
+ Rozbrajanie pułapek

Atrybuty rasowe
+ niewrażliwość na zimno
- śmiertelność
- krótkowieczność


Ork Poborowy:

Opis: Najprawdopodobniej wywodzą się z Draconów, uważani są za najstarszy podgatunek ów rasy. Matka natura w procesie ewolucji obdarzyła ich ogromną siłą fizyczną jednak ma to również swoje minusy płacą za to wysoką cenę ponieważ ich mózg nie jest aż tak bardzo złożony jak mózg innych istot myślących. Nie zbyt dobrze posługują się magią choć radzą sobie z prostymi zaklęciami. Ich ciało jest pokryte owłosieniem, są ogromnej postury, wyprostowanej postawy. Główne państwo Orków to Varrok.

Ekwipunek
1.
Nazwa broni: Kahr-Tok
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni: Kahr-Osh
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

3.
Nazwa broni: Kahr-Osh
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4. brak

Nazwa odzienia: Er-Pash
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyte z 200 sztuk bawełny.



Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi


Specjalizacje
- walka toporem III


Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios

Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie


Zaklęcia
- brak


Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała


Atrybuty rasowe
- śmiertelność
- krótkowieczność



Nazwa: Czerwony Smok



Opis: Starożytna istota, bardzo inteligenta potrafiąca rozmawiać w wielu językach. Czerwone smoki osiągają od 30 do 40 metrów. Ich całe ciało pokrywają grube łuski odporne na wysoką temperaturę oraz wszelkiego rodzaju ostrza. Ten podgatunek smoka jest nazbyt porywczy oraz bardziej agresywny niż pozostali przedstawiciele gatunku. Jego głównymi atakami są różnego rodzaju pociski ogniste, bądź fale płomieni. Czasem zastosuje atak pazurami, ogonem bądź po prostu użyje wyposażonej w ostre zęby paszczy. Jedną z najpotężniejszych umiejętności smoka jest możliwość używania magii.

Walka: Atak pazurami, ogonem, pociski ogniste , fale płomieni oraz magia
Ogień: Smok kiedy chce używa fal płomieni albo ognistych pocisków.

Technika: Czerwony Smok stara się nie dopuścić do siebie wroga, używając fal płomieni i ognistych pocisków. Kiedy przeciwnik znajdzie się dość blisko smok używa magii bądź pazurów. Gdy wrogów jest dość dużo Smok unosi się w powietrze i używa fal płomieni

Atrybuty: Używanie Ognia, Latanie, magia, czujność, potężny atak, niepodatność na ogień, wrażliwość na zimno
Wrażliwość na zimno: Smok dostaje większe obrażenia od zimna.

Trofea: Skóra, 2x pazury



Nazwa: Behemot

Opis: Dziesięciometrowa istota poruszająca się zazwyczaj na dwóch nogach. Jej ciało jest masywne, a skóra gruba, porośnięta gęstym futrem. Przeważnie posiada rogi na głowie, duże szpony na górnych kończynach oraz krótki ogon. Niech jego krępa postura was nie zwiedzie, ponieważ potrafi osiągnąć naprawdę dużą prędkość podczas szarży na czterech łapach. Występuje przeważnie w górskich jaskiniach. ÂŚciga raz zauważoną ofiarę aż jej nie dopadnie, bądź nie zgubi.

Atak:  Rozszarpuje ostrymi szponami, przebija rogami, tudzież depcze gdy przeciwnik leży. We wszystkich przypadkach korzysta z niezwykłej siły fizycznej.

Technika:  Behemot zwykle rozpoczyna walkę od szarży na przeciwnika.  Atakuje pochylając głowę, chcąc wykorzystać swe potężne rogi. W bezpośrednim starciu wykorzystuje ostre szpony, które w połączeniu z olbrzymia siłą stają się naprawdę zabójcza bronią, której nikt nie ma prawa zlekceważyć.

Atrybuty:  Wrodzony spryt, widzenie w ciemności, dobry węch, wielkość, szybkość, siła.

Trofea: 2x róg behemota, futro, 8x pazury



Nazwa: Ogr

Opis: Ogry osiągają do trzech metrów wysokości. Wywodzą się od trolli, jednak jest to znacznie bardziej prymitywna rasa. Ich sztuka walki zwykle opiera się na machaniu pałką we wszystkie strony. Są niezwykle silne, często też noszą prymitywne drewniane opancerzenie. Wprawnemu wojownikowi, czy łucznikowi nie powinny sprawiać problemów, jako że ich skóra nie jest wiele twardsza niż ludzka i są mało wytrzymałe.

Walka: Walka bronią białą,

Technika: Na polu bitwy wolą nie wdawać się w bitwę, więc zastawiają wszelakie pułapki mające na celu osłabić przeciwnika. Gdy przeciwnik zaczyna się przedzierać przez zasadzki, ogry strzelają z łuku aby utrudnić poruszanie się wroga wśród pułapek. Jeśli  dojdzie do bliskiej konfrontacji Ogry wykazują się wielką siłą i umiejętnym posługiwaniem się włóczni lub maczugi.

Atrybuty: Zakładanie pułapek, siła, nasłuchiwanie

Trofea: Broń ogra



Nazwa: Guiralon

Opis: Czteroręki goryl, wysoki na 2,5 metra. Bardzo silny fizycznie. Pancerza na jego klatce piersiowej nie sposób przebić. Jednak jego pozostałe części ciała są podatne na obrażenia.

Walka: Atak pazurami, wręcz, zebami
Rozrywanie: Guiralon , kiedy wbije się obydwoma rękoma z pazurami, może rozerwać swojego przeciwnika.

Technika: Guiralon podczas walki stara się go zdeptać lub pochwycić przeciwnika i go zmiażdżyć . Kiedy przeciwnik jest takiego samego wzrostu jak Guiralon , ten używa pazurów do walki.

Atrybuty: Siła, ciche poruszanie, wspinaczka, wech

Trofea: skóra, 2x pazury



Nazwa: Tarasca

Opis: Tarasca osiąga rozmiary 20-30m. Ta bestia posiada ogromne zęby, które mogą przegryźć nawet najtwardszy mithril. Jednym machnięciem swego dziesięciometrowego ogona może powalić trolla czy nawet behemota. Swymi długimi pazurami potrafi przebić wszystko, zarówno jak kolcami na grzbiecie. Ma niezwykle twardą skórę, praktycznie nie do przebicia zwykłym mieczem, czy strzałą. Kiedy szarżuje jest nie do zatrzymania.

Walka: Atak zębami, kolcami, pazurami i ogonem

Technika: Tarasca gdy zauważy wroga zaczyna szarżować w jego stronę starając się go przebić rogami. Gdy nie uda się jej ta sztuczna,  Tarasca wchodzi w bliski kontakt z przeciwnikiem i zaczyna używać zębów i ogona.

Atrybuty: Szarża, skorupa, Uniki, , zauważenie i nasłuch, niepodatnść
Skorupa: Pancerz Tarasca odbija słabsze czary i większość ataków fizycznych.
Niepodatność: Tarasca jest odporna na ogień, trucizny i choroby.


Trofea:  4x pazury, 2x kolce



Forum Tawerny Gothic

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #641 dnia: 25 Październik 2008, 13:43:18 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32207
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #642 dnia: 25 Październik 2008, 13:54:43 »
Wróg naciera równo na siebie. Najbliżej waszego oddziału znajdują się poborowi krasnale oraz bagule. Po jakimś czasie oddziały wymieszają się. Jesteście już 30 metrów od siebie. Wróg wystrzelił serię 7000 strzał. Te zaraz w was trafią.


Tyranis:
5476/7000 - ork poborowy
5478/11000 - ork żołnierz
7896/25000 - ork elita
14475/45000 - krasnal poborowy
9635/20000 - krasnal żołnierz
160/14000 - krasnal elita
3/12000 - Bagul
75/25000 - Targon
644/8000 - jaszczuroczłek łucznik
2332/22000 - jaszczuroczłek żołnierz
12/14000 - Behemot,
354/35000 - Ogr,
751/12000 - Guiralon,
0/2 - Tarasca
0/1 - Czerwony smok
Slitr

Fratris Daha:
11456/15000 Valfdeńskich zbrojnych
14568/30000 Valfdeńskiej milicji
3568/12000 Valfdeńskich łuczników
2456/6000 Valfdeńskich konnych
4578/10000 Isgharskich zabójców
256/2000 Isgharskich wojarów
25478/30000 Ilusmirskich najemników
3867/5000 Volrińskich zbrojnych
87568/320000 Volrińskich golemów
489/1200 Taurenów

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #643 dnia: 25 Październik 2008, 14:11:34 »
Wampir usłyszał świst, wyczulony słuch pozwolił określić ile mając czasu. Nie milo go dużo.
- Do mnie! - Krzykną Wampir do najbliższych żołnierzy... Wampir wyciągną Runę Ziemi:
- Eshanish - wykrzyczał. Z pola bitwy uniosły sie błyskawicznie resztki zbrój, oręża, strzał oraz piasek i inne drobne rzeczy, tworząc dokoła Gunsesa i ludzi w pobliżu barierę ochronną...

Tyranis:
5476/7000 - ork poborowy
5478/11000 - ork żołnierz
7896/25000 - ork elita
14475/45000 - krasnal poborowy
9635/20000 - krasnal żołnierz
160/14000 - krasnal elita
3/12000 - Bagul
75/25000 - Targon
644/8000 - jaszczuroczłek łucznik
2332/22000 - jaszczuroczłek żołnierz
12/14000 - Behemot,
354/35000 - Ogr,
751/12000 - Guiralon,
0/2 - Tarasca
0/1 - Czerwony smok
Slitr

Ekwipunek


Broń 1:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 2:


Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

50x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
 
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu.

Broń 3:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 4: ---

Zbroja:


Nazwa odzienia: Szata Władcy Wampirów
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #644 dnia: 25 Październik 2008, 14:16:21 »
Demon zauważył strzały. Wiedział, że nie zdąży umknąć, więc zaczął zionąc, dzięki czemu spalał strzały.
---------------------------------------------------------
Obrazek:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f8e19ef0dbe3c1fd


Noszony ekwipunek:



1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
3.
4.
5. Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Skrzynia:



Umiejętności:
    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:
I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi
I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie ÂŻycia

Atrybuty wyuczane:
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-ÂŻuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja
Kondycja
Hart ciała


Atrybuty rasowe:
-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #645 dnia: 25 Październik 2008, 14:18:35 »
Elf widział jak niebo ciemnieje... Szybko skoncentrował się i w mgnieniu oka wystrzelił wysoko w powietrze, ponad zasięg jakiejkolwiek strzały... Wysoko nad głowami uderzających w siebie armii wyskandował zaklęcie.
- Elishesh Qihuarash, Ashush Huash - a wokół niego utworzyła się Wietrzna Aura. Skoncentrował się i wypowiedział kolejne zaklęcie. - Elysh Osh Izqihuxuesh Arishesh, Xuanysh Izgroshel - elf poczuł jak jak jego zmysły się wyostrzają. Mógł dokładnie rozróżnić każdego wojaka w bitwie. Słyszał ich krzyk, czuł wiatr który go owiewał. Rozglądną się, był czujny. Nie chciał żeby dopadł go smok...

_____________________________________________________

1.
2. Ostrze Valfden 2
3.
4.

Nazwa broni: Ostrze Valfden 2
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Canis

  • Gość
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #646 dnia: 25 Październik 2008, 14:20:09 »
Stojąc w szeregach armii skumulowałem energię magiczną do wytworzenia Aury lisza, która ochroni mnie, przed strzałami.
- Ashush Huash, Grish Izxuash! - energia po niedługim czasie, przybrała postać ochronnej bariery.
Ponownie skumulowałem energię do zaklęcia gradu piorunów.
- IshuashRu, Iaishosh Huush Aroshel! - energia pomknęła w niebiosa, które po niedługim czasie, zasunęły się chmurami i zaczęło grzmieć. po chwili z nieba w oddział armii Tyranis, uderzyło 10 gromów, piorunów, zabijając 20 Baguli.



Tyranis:
5476/7000 - ork poborowy
5478/11000 - ork żołnierz
7896/25000 - ork elita
14475/45000 - krasnal poborowy
9635/20000 - krasnal żołnierz
160/14000 - krasnal elita
23/12000 - Bagul
75/25000 - Targon
644/8000 - jaszczuroczłek łucznik
2332/22000 - jaszczuroczłek żołnierz
12/14000 - Behemot,
354/35000 - Ogr,
751/12000 - Guiralon,
0/2 - Tarasca
0/1 - Czerwony smok
Slitr

Fratris Daha:
11456/15000 Valfdeńskich zbrojnych
14568/30000 Valfdeńskiej milicji
3568/12000 Valfdeńskich łuczników
2456/6000 Valfdeńskich konnych
4578/10000 Isgharskich zabójców
256/2000 Isgharskich wojarów
25478/30000 Ilusmirskich najemników
3867/5000 Volrińskich zbrojnych
87568/320000 Volrińskich golemów
489/1200 Taurenów




Ekwipunek:


1.
Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.
2.
Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
80x strzała z brązu
wytrzymałość: 6
ostrość: 5
ciężar: 4
3. (Brak)
4. (Brak)

Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.
« Ostatnia zmiana: 25 Październik 2008, 14:26:53 wysłana przez Canis »

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #647 dnia: 25 Październik 2008, 14:24:50 »
Sado rzucił się do przodu i w ostatniej chwili upadł koło Gunsesa.
- Cholera... dużo ich tam. - powiedział do wampira, wyjmując miecz.

1
Nazwa broni: Oddech
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


3.
Nazwa broni: Błysk Szaleństwa
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

4.
Nazwa broni: Kieł
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #648 dnia: 25 Październik 2008, 14:28:35 »
Drago widząc strzały schował się za Deviristusem. Gdy demon spalił zagrażające im pociski, wampir klepnął go w plecy i mruknął
- Dzięki.
__________

Noszony ekwipunek:

Broń 1:
Nazwa broni: Klinga Valfden
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.

Broń 2: Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
 
Broń 3: Nazwa broni: Cienisty ÂŁowca
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 4: Nazwa broni: Pocałunek Wampira
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Zbroja:
Nazwa odzienia: Szata Wiecznej Nocy
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.
______

Tyranis:
5476/7000 - ork poborowy
5478/11000 - ork żołnierz
7896/25000 - ork elita
14475/45000 - krasnal poborowy
9635/20000 - krasnal żołnierz
160/14000 - krasnal elita
23/12000 - Bagul
75/25000 - Targon
644/8000 - jaszczuroczłek łucznik
2332/22000 - jaszczuroczłek żołnierz
12/14000 - Behemot,
354/35000 - Ogr,
751/12000 - Guiralon,
0/2 - Tarasca
0/1 - Czerwony smok
Slitr

Fratris Daha:
11456/15000 Valfdeńskich zbrojnych
14568/30000 Valfdeńskiej milicji
3568/12000 Valfdeńskich łuczników
2456/6000 Valfdeńskich konnych
4578/10000 Isgharskich zabójców
256/2000 Isgharskich wojarów
25478/30000 Ilusmirskich najemników
3867/5000 Volrińskich zbrojnych
87568/320000 Volrińskich golemów
489/1200 Taurenów

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #649 dnia: 25 Październik 2008, 14:37:54 »
Elf popatrzał na wrogą armię.
- Ishuoshan - powiedział i cisnął iskrę w grupę baguli. A z nieba, już ciemnego od zaklęcia Canisa, uderzył grom. Padło trzech baguli...
Elf zniżył lot. Spikował i sto metrów od ziemi wypowiedział kolejne zaklęcie.
- Xuash Upushib Ilxuesh, Iaarash Ilxuash - utworzoną małą zieloną magiczną kulkę cisnął w stronę baguli. Z ziemi wyrosło paręnaście potężnych zabójczych pnączy. Atakowały wszystko wokół siebie. Miażdżyły, łamały, same też były atakowane. Zabiły czternastu baguli...

Tyranis:
5476/7000 - ork poborowy
5478/11000 - ork żołnierz
7896/25000 - ork elita
14475/45000 - krasnal poborowy
9635/20000 - krasnal żołnierz
160/14000 - krasnal elita
40/12000 - Bagul
75/25000 - Targon
644/8000 - jaszczuroczłek łucznik
2332/22000 - jaszczuroczłek żołnierz
12/14000 - Behemot,
354/35000 - Ogr,
751/12000 - Guiralon,
0/2 - Tarasca
0/1 - Czerwony smok
Slitr

Fratris Daha:
11456/15000 Valfdeńskich zbrojnych
14568/30000 Valfdeńskiej milicji
3568/12000 Valfdeńskich łuczników
2456/6000 Valfdeńskich konnych
4578/10000 Isgharskich zabójców
256/2000 Isgharskich wojarów
25478/30000 Ilusmirskich najemników
3867/5000 Volrińskich zbrojnych
87568/320000 Volrińskich golemów
489/1200 Taurenów

_____________________________________________________

1.
2. Ostrze Valfden 2
3.
4.

Nazwa broni: Ostrze Valfden 2
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Offline Altevan'ix

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 242
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bez adminów, bez modów, tylko używkownik...
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #650 dnia: 25 Październik 2008, 14:44:18 »
Alt w ostatniej chwili (tuż za Sado) rzucił się do bariery.

Ekwipunek


Broń 1:

Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

Broń 2:

Nazwa broni: Klinga Valfden
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.

Broń 3:

Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

Broń 4:

Nazwa broni: Cięcie Valfden
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,4 metra, ważący 6kg.

Zbroja:

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Moja postać jest leworęczna, jakby co.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #651 dnia: 25 Październik 2008, 14:57:08 »
- Tak Sado, mało brakowała... Altevan, nic ci nie jest?

Tyranis:
5476/7000 - ork poborowy
5478/11000 - ork żołnierz
7896/25000 - ork elita
14475/45000 - krasnal poborowy
9635/20000 - krasnal żołnierz
160/14000 - krasnal elita
3/12000 - Bagul
75/25000 - Targon
644/8000 - jaszczuroczłek łucznik
2332/22000 - jaszczuroczłek żołnierz
12/14000 - Behemot,
354/35000 - Ogr,
751/12000 - Guiralon,
0/2 - Tarasca
0/1 - Czerwony smok
Slitr
Ekwipunek


Broń 1:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 2:

Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

50x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
 
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu.

Broń 3:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 4: ---

Zbroja:

Nazwa odzienia: Szata Władcy Wampirów
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.


Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32207
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #652 dnia: 25 Październik 2008, 15:07:11 »
- Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Osh Isarish Izqiesh Isosh, Umesh Arish Ipizash
Z podmuchu ognia wyleciał feniks, wzbił się w powietrze kierując atak w stronę oddziałów wroga.
- Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Iposh Izilishash Areshisosh, Izanosh Ipash
Z ciemnozielonego dymu wyszedł kościany smok, wydąłem mu rozkaz do szarży na wrogów.

- Izash Anosh Xuash Iagroshar
Zamieniłem się w ogień, dzięki temu spokojnie mogę przedostać się w oddziały wroga. Jeden z krasnali poborowych chciał zaatakować mnie za pomocą topora jednak nim to zrobił oparzył się w rękę. Zdezorientowany postanowił zrezygnować, zaczął uciekać wtem został natychmiastowo przebity przez włócznie Valfdeńskiego Jeźdźcy.

Używając lewitacji pomknąłem w przestworza, gdzie latał czerwony smok.


//Armie starły się ze sobą. ÂŻołnierze walczą bardzo blisko siebie, obie strony ostro napierają. Wokoło unosi się masa kurzu i dymu. Także widoczność jest ograniczona do około 15 metrów.



Ekwipunek

1.
Nazwa broni: kostur śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: oburęczny
Rodzaj: kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2. brak
3.
Nazwa broni: Srebrny ząb
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 95 sztuk srebra, o zasięgu 0,4 metra, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż.

4. brak

Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.

Tyranis:
5477/7000 - ork poborowy
5478/11000 - ork żołnierz
7896/25000 - ork elita
14475/45000 - krasnal poborowy
9635/20000 - krasnal żołnierz
160/14000 - krasnal elita
3/12000 - Bagul
75/25000 - Targon
644/8000 - jaszczuroczłek łucznik
2332/22000 - jaszczuroczłek żołnierz
12/14000 - Behemot,
354/35000 - Ogr,
751/12000 - Guiralon,
0/2 - Tarasca
0/1 - Czerwony smok
Slitr

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #653 dnia: 25 Październik 2008, 15:23:37 »
Rahtar podbiegł do gunsesa i wszedł w obszar jego ochronnej bariery. Wiedział że przy takiej widoczności, nie da rady nikogo trafić. Wyciągnął kuszę i załadował ją, nie widział praktycznie nic przez wielkie chmury pyłu wzniecane przez, obie armie. Postanowił czekać, aż poprawi się widoczność, więc parł kuszę o ramię i czekał.

(Valfdeńska kusza 3,Walka kuszą IV)



1. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III

2. Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

50x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6

3.  Nazwa broni: ÂŚmierć Niziołka
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4. Nazwa broni: ÂŚmierć Niziołka
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.
« Ostatnia zmiana: 25 Październik 2008, 18:02:21 wysłana przez Rahtar »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32207
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #654 dnia: 25 Październik 2008, 15:25:18 »
//Widoczność nie ulegnie poprawie przez jakieś 5 godzin. Walczysz albo giniesz - prosty wybór.

Offline Amonef

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 261
  • Reputacja: -4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #655 dnia: 25 Październik 2008, 15:26:30 »
-Czy ktoś powie mi kiedy mogę wyruszyć do boju, gdyż kolano nadal mnie boliwojownik chciał wyruszyć do boju lecz kolano go ograniczało.

Offline Gromak

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 423
  • Reputacja: 480
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bielą ciepłą wybrała życie w jednym i śmierć...
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #656 dnia: 25 Październik 2008, 15:31:05 »
Amen odleciał od pola bitwy pod postacią wampira i postanowił przeczekać gdzieś deszcz strzał.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tyranis:
5476/7000 - ork poborowy
5478/11000 - ork żołnierz
7896/25000 - ork elita
14475/45000 - krasnal poborowy
9635/20000 - krasnal żołnierz
160/14000 - krasnal elita
3/12000 - Bagul
75/25000 - Targon
644/8000 - jaszczuroczłek łucznik
2332/22000 - jaszczuroczłek żołnierz
12/14000 - Behemot,
354/35000 - Ogr,
751/12000 - Guiralon,
0/2 - Tarasca
0/1 - Czerwony smok
Slitr

Noszony ekwipunek:


Broń 1:
Nazwa broni: Claymore Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 45 sztuk żelaza o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.

2. -
3. -
4. -

Zbroja:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie pisałem ponieważ nie miałem dostępu do komputera.

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #657 dnia: 25 Październik 2008, 16:12:45 »
Rahtar ruszył w wir walki. Ruszył w kierunku szeregów valfdeńczyków z załadowaną kuszą. Kątem oka zobaczył bagula i wycelował swoją kuszę w jego kierunku. Bagul obrócił się w jego kierunku jednak Rahtar dobrze wycelował i wystrzelił. Bełt bardzo łatwo przebił jego cienkie odzienie i wbił się mocno w płuca. Bagul zachwiał się ryknął po czym natarł na Rahtara. Ten jednak znając ten manewr zrobił szybki unik i wyciągnął miecz. Bagul zamachnął się swoim dużym mieczem dwuręcznym i Rahtar ponownie zrobił unik. Bagul ryknął z bezsilnej złości i ponownie rzucił się na elfa. Rahtar tymczasem wykorzystał jego chwilowe osłabienie po wyprowadzeniu potężnego ciosu i rzucił nim w niego celując w głowę. Miecz przeleciał obok niego wbijając się w ziemię. Balur ryknął triumfalnie i zamachnął się swoim mieczem w kierunku Rahtara. Pozbawiony miecza Rahtar nie mógł nic zrobić, więc zrobił kolejny unik. Zakonnik tymczasem szybkim ruchem kopnął Bagula w kroczę i ten puścił broń zwijając się z bólu. Rahtar przeskoczył nad nim i złapał swoją broń leżącą na ziemi. Bagul wstał przez ten czas i stanął naprzeciwko Rahtara. Ciął szybicej niż elf mógł się spodziewać, cięcię spadło na jego prawe ramię, jednak elf wykonał blok i zamortyzował uderzenie i miecz bagula tylko zarysował zbroję. Obydwoje odskoczyli. Bagul wpadł w szał, i ponownie podniósł broń do potężnego uderzenia. Rahtar cofnął się i znów złapał za czubek miecza rzucając go tym razem celniej niż poprzednio. Miecz trafił bestię w ramię i przebiło je. Bagul mimo swojej siły wypuścił miecz z rąk, jednak złapał go w drugą rękę i idąc z upadkiem miecza na ziemię ciął Rahtara. Ten nie zdążył zareagować i dostał w klatkę piersiową. Uderzenie zostało rozłożone na cały obszar zbroi jednak bagulowi udało się wbić miecz w zbroję po czym puścił go ciężko dysząc. Rahtar poczuł silny ból w żebrze jednak zignorował go po czym rzucił się na bagula. Rozpoczęła się walka na śmierć i życie, obydwoje chcieli zabić. Rahtarowi udało się obalić nieprzyjaciela i teraz bił go raz po raz po twarzy. Ten zaś złapał elfa za szyję i zaczął dusić. Jego niski wzrost bardzo mu pomagał w tej walce i zakonnik zaczął się dusić. W oczach bagula i milicjanta była nienawiść i strach. Tymczasem elf złapał rękę bagula po czym wykręcił jego palce z całej siły w górę. Rozległ się ohydny trzask łamanych kości i szala zwycięstwa przechyliła się na stronę elfa. bagul po minucie leżał martwy i uduszony. Rahtar przykucnął nad martwym przeciwnikiem wyciągnął miecz i trzymając się za ranę wycofał się do bariery ochronnej gunsesa.

Tyranis:
5476/7000 - ork poborowy
5478/11000 - ork żołnierz
7896/25000 - ork elita
14475/45000 - krasnal poborowy
9635/20000 - krasnal żołnierz
160/14000 - krasnal elita
4/12000 - Bagul
75/25000 - Targon
644/8000 - jaszczuroczłek łucznik
2332/22000 - jaszczuroczłek żołnierz
12/14000 - Behemot,
354/35000 - Ogr,
751/12000 - Guiralon,
0/2 - Tarasca
0/1 - Czerwony smok
Slitr




1. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III

2. Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

48x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6

3.  Nazwa broni: ÂŚmierć Niziołka
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4. Nazwa broni: ÂŚmierć Niziołka
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.
« Ostatnia zmiana: 25 Październik 2008, 18:02:01 wysłana przez Rahtar »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #658 dnia: 25 Październik 2008, 17:18:45 »
Elf nadal latał nad wojskami. Nie widział swoich celów. Strasznie mu to utrudniało rzucanie zaklęć. Zawisł na chwilę, pomyślał. Poszybował poza rejon dotychczasowej walki. Tam gdzie Krasnoludowe Elici, przygotowywali się do walki. Patrzał na nich z góry. - Ishuoshan - powiedział. W jego dłoni pojawiła się iskra. Podsycił ją troszeczkę i cisnął w duł. Pomiędzy Krasnoludów Elit. Niebo pociemniało i uderzył jeden Grom. Padło trzech Krasnoludów. Wszyscy ze strachem spojrzeli do góry. Wysoko na nieboskłonie majaczyła maleńka postać i ciężko było poznać czy to nie jakiś kruk, których było tam pełno.
Podczas gdy Grom uderzał w Krasnoludów elf wyskandował szybko kolejne zaklęcie. - Iahuxuesh Anishash Arash, El, Iphuush Ipash - a jego postać skurczyła się i stała się krukiem. Spikował w duł. Wraz z innymi krukami które leciały w kierunku leju i trzech martwych krasnali. Usiadł na ziemi. Zakrakał. Ukradkiem spojrzał jak jeden z krasnali siarczyście zaklął i kopnął jednego kruka. Elf pod postacią kruka ustał na łuku który opadł obok swojego dawnego właściciela - Krasnala. Był to jedyny nieuszkodzony łuk, który jakoś nie został zniszczony całkowicie po uderzeniu gromu. Był tylko trochę usmolony. W jednej chwili nastąpiło później wiele rzeczy. Elf odmienił się. Złapał za łuk i poszybował pionowo do góry zanim którykolwiek z krasnoludów wyciągnął młot czy łuk. Usłyszał świst strzał, ale był już wysoko, szczęśliwy po udanej kradzieży...

Tyranis:
5476/7000 - ork poborowy
5478/11000 - ork żołnierz
7896/25000 - ork elita
14475/45000 - krasnal poborowy
9635/20000 - krasnal żołnierz
163/14000 - krasnal elita
4/12000 - Bagul
75/25000 - Targon
644/8000 - jaszczuroczłek łucznik
2332/22000 - jaszczuroczłek żołnierz
12/14000 - Behemot,
354/35000 - Ogr,
751/12000 - Guiralon,
0/2 - Tarasca
0/1 - Czerwony smok
Slitr

_____________________________________________________

Zabieram łuk Krasnoluda Elity i wkładam go sobie na plecy w miejscu numer "1"

1. (łuk zabrany Krasnoludowi Elicie)
2. Ostrze Valfden 2
3.
4.

1. Nazwa broni: (puźniej nazwię)
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

2. Nazwa broni: Ostrze Valfden 2
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.
« Ostatnia zmiana: 25 Październik 2008, 17:55:49 wysłana przez Elrond »

Offline Altair

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1125
  • Reputacja: 609
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg ma nas w opiece
Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #659 dnia: 25 Październik 2008, 18:18:48 »
Altair pchnął kolejnego orka poborowego kosturem.
- Wielu ich tam jeszcze jest? - rzucił pytanie w bezładny chaos bitwy.
Po chwili otoczyli go wrogowie, nie miał szans w walce wręcz, więc przytrzymał mocno kostur i krzyknął:
- XUIH!
ÂŚmiercionośna fala przetoczyła się po szeregach wroga zabijając dwudziestu orków poborowych...

Tyranis:
5497/7000 - ork poborowy
5478/11000 - ork żołnierz
7896/25000 - ork elita
14475/45000 - krasnal poborowy
9635/20000 - krasnal żołnierz
163/14000 - krasnal elita
4/12000 - Bagul
75/25000 - Targon
644/8000 - jaszczuroczłek łucznik
2332/22000 - jaszczuroczłek żołnierz
12/14000 - Behemot,
354/35000 - Ogr,
751/12000 - Guiralon,
0/2 - Tarasca
0/1 - Czerwony smok
Slitr

Ekwipunek


1.

Nazwa broni: Kostur śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: oburęczny
Rodzaj: kostur
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 85 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.
Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

3.
Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6
metra, ważący 6kg.

4.
brak

Odzienie:
Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wojna - Zielone Równiny
« Odpowiedź #659 dnia: 25 Październik 2008, 18:18:48 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything