Stanąłem przed armią Vaflden...
- Dziś odniesiemy zwycięstwo, zmieciemy z naszych ziem wroga. Jeden przy drugim, razem zwyciężymy. Przygotować się! Do ataku!//Teraz zapodaje statystyki napotkanych potworów. Zapiszcie je sobie lepiej.
//Ponad to darujcie sobie teksty w tylu "1 strzałą powaliłem 15 tonowego behemota: lub coś w ten deseń, że trafiacie w oko. Jednym słowem żal.Dwie armie pędzą na siebie, obecnie odległość między nimi wynosi 600 metrów.
Targon

Opis: Stara żyjąca pod ziemią rasa. Targoni są bardzo wytrzymali, ich kości są twarde niczym stal a skóra gruba na kilka centymetrów. Gdzie nie gdzie posiadają narosty kryształów. Przypominają krasnoludów pod wieloma względami. Sama nazwa rasy wskazuje na państwo Krasnoludów.
Historia: Są dobrymi wojownikami, zawsze walczą do końca, bardzo gruba skóra zwiększa ich odporność podczas bitew, narośnięte kryształy również zwiększają odporność. Wiadome jest, że Targoni żyją w opuszczonych kopalniach i pod ziemią, niemalże pewne jest że główny teren występowania ich to tunele, jaskinie i opuszczone kopalnie na terenach państwa krasnoludów. Spotkanie Targonów nastąpiło podczas próby odbicia państwa elfiego, Leyanoi, na które Targoni i krasnoludy, pod krasnoludzkim sztandarem napadły.
Ekwipunek:
1. Nazwa broni: Targoński ÂŁuk III
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony ze 100 sztuk drewna i waży 2kg. Ponad to zrobiony jest z mistrzowską precyzją.
2. Nazwa broni: Targoński młot V
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: młot
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 110 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg. Ponad to zrobiony jest z mistrzowską precyzją.
3. Nazwa broni: Targoński Topór III
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
4. brak
Nazwa odzienia: Targońska Zbroja
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 200 sztuk stali.
Statystyki:
Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi Miotanymi
Specjalizacje
- walka toporem V
- walka młotem V
- walka łukiem V
- walka mieczem IV
- Walka Włócznią III
- Kalka Tarczą IV
Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny
- Podwójny atak
- Pchnięcie z bloku
- Blok krzyżowy
Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
- Przerzucenie broni
- Piruet
Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie
Ataki broni miotanych
- Strzał 2 pociskami
- Potężny strzał
- Strzał 3 pociskami
- Celny strzał
- Bardzo potężny strzał
Zaklęcia
- brak
Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Kamuflaż
+ Odporność na trucizny stopnia II
+ Zakładanie pułapek
+ Rozbrajanie pułapek
Jaszczuroczłek ÂŻołnierz

Opis: Jaszczuroludzie to istoty o pionowej, ludzkiej postawie, przypominającej zarazem wygląd przerośniętego jaszczura. Charakteryzują się zielonym zabarwieniem łusek, jaszczurzą głową oraz pięciopalczastymi dłoniami, lecz 3 palczastymi stopami. Posiadają zwinny, gruby ogon. Główne państwo Jaszczuroludzi to Ghuruk.
Historia: Jedna z najstarszych ras stąpających po ziemi znane były już rodzajowi ludzkiemu jeszcze przed spisaniem historii...w czasach starożytnych. Rasa ta odegrała bardzo ważną rolę w roku 126 wyniszczając kilkanaście gatunków w wielkiej wojnie. Okres ten uważany jest za upadek cywilizacji, świat nie prędko podniósł się po tych wydarzeniach. Jaszczuroludzie przyczynili się w pewnym stopniu do przejęcia dominacji przez ludzi. Działanie wojenne Jaszczuroludzi doprowadziły do całkowitego upadku królestwa Draconów oraz Orków, rasa orków przetrwała do dziś, rasa Draconów była zmuszona wynieść się z kontynentu. W 12666 roku w bitwie pod Maryn zjednoczona armia ludzi i orków rozniosła Jaszczury spychając je na tereny pustyni.
Ekwipunek:
1.
Nazwa broni: Jaszczurzy topór IV
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.
2.
Nazwa broni: Jaszczurzy łuk III
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
3.
Nazwa broni: Jaszczurzy miecz III
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
4. brak
Nazwa odzienia: Jaszczurza zbroja
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 5
Ciężar: 6
Opis: Wykute z 200 sztuk żelaza.
Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi Miotanymi
Specjalizacje
- walka toporem IV
- walka kuszą III
- walka łukiem III
- walka mieczem III
Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny
Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie
Ataki broni miotanych
Strzał 2 pociskami
Potężny strzał
Strzał 3 pociskami
Celny strzał
Zaklęcia
- brak
Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Kamuflaż
Atrybuty rasowe:
- zmiennocieplność
- śmiertelność
- krótkowieczność
Bagul
Opis i historia: Bagul jest mieszańcem orka z turdnaszanem. Jest dość wytrzymały i odporny na ból dobrze czuje się w wodzie. Jest niski, dorosłe osobniki osiągają zaledwie 1,60 metra wzrostu.
Ekwipunek:
1.
Nazwa broni: Miecz Bagula III
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 55 sztuk żelaza o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.
2.
Nazwa broni: Miecz Bagula II
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 45 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
3.
Nazwa broni: Miecz Bagula II
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 45 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
4. brak
Nazwa odzienia: Odzienie Bagula
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyte z 200 sztuk lnu.
Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
Specjalizacje
- walka mieczem III
Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny
Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie
Zaklęcia
- brak
Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
Jaszczurzy łucznik

Opis: Jaszczuroludzie to istoty o pionowej, ludzkiej postawie, przypominającej zarazem wygląd przerośniętego jaszczura. Charakteryzują się zielonym zabarwieniem łusek, jaszczurzą głową oraz pięciopalczastymi dłoniami, lecz 3 palczastymi stopami. Posiadają zwinny, gruby ogon. Główne państwo Jaszczuroludzi to Ghuruk.
Historia: Jedna z najstarszych ras stąpających po ziemi znane były już rodzajowi ludzkiemu jeszcze przed spisaniem historii...w czasach starożytnych. Rasa ta odegrała bardzo ważną rolę w roku 126 wyniszczając kilkanaście gatunków w wielkiej wojnie. Okres ten uważany jest za upadek cywilizacji, świat nie prędko podniósł się po tych wydarzeniach. Jaszczuroludzie przyczynili się w pewnym stopniu do przejęcia dominacji przez ludzi. Działanie wojenne Jaszczuroludzi doprowadziły do całkowitego upadku królestwa Draconów oraz Orków, rasa orków przetrwała do dziś, rasa Draconów była zmuszona wynieść się z kontynentu. W 12666 roku w bitwie pod Maryn zjednoczona armia ludzi i orków rozniosła Jaszczury spychając je na tereny pustyni.
Ekwipunek
1. Nazwa broni: Jaszczurzy ÂŁuk
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony ze 100 sztuk drewna i waży 2kg. Ponad to zrobiony jest z mistrzowską precyzją.
2. -
3.-
4.Nazwa broni: Jaszczurzy Sztylet
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.
Nazwa odzienia: Jaszczurza Zbroja
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 5
Ciężar: 6kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk żelazo.
Umiejętności:
walka brońmi miotanymi
walka bronią jednoręczną
Specjalizacje:
walka łukiem III
walka sztyletem III
Ataki:
- Ataki broni miotnych:
Strzał 2 pociskami
Potężny strzał
Strzał 3 pociskami
Celny strzał
Bardzo potężny strzał
- Ataki broni jednoręcznych:
Klasyczne pchnięcie
Blok z odbiciem
Atrybuty wyuczane:
Chodzenie po trudnej nawierzchni
Kamuflaż
Wytrzymałość na ból
Atrybuty rasowe:
- zmiennocieplność
- śmiertelność
- krótkowieczność
Ork żołnierz:

Opis: Najprawdopodobniej wywodzą się z Draconów, uważani są za najstarszy podgatunek ów rasy. Matka natura w procesie ewolucji obdarzyła ich ogromną siłą fizyczną jednak ma to również swoje minusy płacą za to wysoką cenę ponieważ ich mózg nie jest aż tak bardzo złożony jak mózg innych istot myślących. Nie zbyt dobrze posługują się magią choć radzą sobie z prostymi zaklęciami. Ich ciało jest pokryte owłosieniem, są ogromnej postury, wyprostowanej postawy. Główne państwo Orków to Varrok.
Statystyki Postaci:
Ekwipunek:
1.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.
2.
Nazwa broni:
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
3.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
4. brak
Nazwa odzienia:
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 5
Ciężar: 6
Opis: Wykuta z 200 sztuk żelaza.
Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi Miotanymi
Specjalizacje
- walka toporem IV
- walka kuszą III
- walka łukiem III
- walka mieczem III
Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny
Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie
Ataki broni miotanych
Strzał 2 pociskami
Potężny strzał
Strzał 3 pociskami
Celny strzał
Zaklęcia
- brak
Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Kamuflaż
Atrybuty rasowe
- śmiertelność
- krótkowieczność
Ork Elita:

Opis: Najprawdopodobniej wywodzą się z Draconów, uważani są za najstarszy podgatunek ów rasy. Matka natura w procesie ewolucji obdarzyła ich ogromną siłą fizyczną jednak ma to również swoje minusy płacą za to wysoką cenę ponieważ ich mózg nie jest aż tak bardzo złożony jak mózg innych istot myślących. Nie zbyt dobrze posługują się magią choć radzą sobie z prostymi zaklęciami. Ich ciało jest pokryte owłosieniem, są ogromnej postury, wyprostowanej postawy. Główne państwo Orków to Varrok.
Statystyki Postaci:
Ekwipunek:
1. Nazwa broni:
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 50 sztuk stali i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 5 kg.
2. Nazwa broni:
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
3. Nazwa broni:
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg
4. brak
Nazwa odzienia:
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 200 sztuk stali.
Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi Miotanymi
Specjalizacje
- walka toporem V
- walka kuszą V
- walka łukiem V
- walka mieczem IV
- Walka Włócznią III
- Kalka Tarczą IV
Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny
- Podwójny atak
- Pchnięcie z bloku
- Blok krzyżowy
Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
- Przerzucenie broni
- Piruet
Ataki do walki bronią jednoręczną plus tarcza
- Blok
- Blok z odbiciem
- Ogłuszenie
Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie
Ataki broni miotanych
- Strzał 2 pociskami
- Potężny strzał
- Strzał 3 pociskami
- Celny strzał
Zaklęcia
- brak
Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Kamuflaż
+ Odporność na trucizny stopnia II
+ Zakładanie pułapek
+ Rozbrajanie pułapek
Atrybuty rasowe
- śmiertelność
- krótkowieczność
Krasnolud poborowy:

Opis: Krasnoludy zamieszkują zazwyczaj tereny górzyste. Pracują w kopalniach wydobywając cenne minerały. Ich ulubionym orężem są młoty bojowe i topory. W bitwach przywdziewają ochronne kolczugi oraz – rzadziej - stalowe pancerze. Ich cechą charakterystyczną jest niski wzrost oraz długa broda. Są świetnymi kowalami. Ich główną wadą jest słabość do piwa. Są nieufni wobec innych ras. Państwo, które głównie jest zamieszkałe przez Krasnoludy to Torgon.
Statystyki postaci:
Ekwipunek:
1.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.
2.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
3.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
4. brak
Nazwa odzienia:
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyte z 200 sztuk lnu.
Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
Specjalizacje
- walka toporem III
Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny
Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie
Zaklęcia
- brak
Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
Atrybuty rasowe
+ niewrażliwość na zimno
- śmiertelność
- krótkowieczność
Krasnolud żołnierz:

Opis: Krasnoludy zamieszkują zazwyczaj tereny górzyste. Pracują w kopalniach wydobywając cenne minerały. Ich ulubionym orężem są młoty bojowe i topory. W bitwach przywdziewają ochronne kolczugi oraz – rzadziej - stalowe pancerze. Ich cechą charakterystyczną jest niski wzrost oraz długa broda. Są świetnymi kowalami. Ich główną wadą jest słabość do piwa. Są nieufni wobec innych ras. Państwo, które głównie jest zamieszkałe przez Krasnoludy to Torgon.
Statystyki postaci:
Ekwipunek:
1.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.
2.
Nazwa broni:
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
3.
Nazwa broni:
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
4. brak
Nazwa odzienia:
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 5
Ciężar: 6
Opis: Wykuta z 200 sztuk żelaza.
Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi Miotanymi
Specjalizacje
- walka toporem IV
- walka kuszą III
- walka łukiem III
- walka mieczem III
Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny
Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie
Ataki broni miotanych
Strzał 2 pociskami
Potężny strzał
Strzał 3 pociskami
Celny strzał
Zaklęcia
- brak
Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Kamuflaż
Atrybuty rasowe
+ niewrażliwość na zimno
- śmiertelność
- krótkowieczność
Krasnolud Elita:

Opis: Krasnoludy zamieszkują zazwyczaj tereny górzyste. Pracują w kopalniach wydobywając cenne minerały. Ich ulubionym orężem są młoty bojowe i topory. W bitwach przywdziewają ochronne kolczugi oraz – rzadziej - stalowe pancerze. Ich cechą charakterystyczną jest niski wzrost oraz długa broda. Są świetnymi kowalami. Ich główną wadą jest słabość do piwa. Są nieufni wobec innych ras. Państwo, które głównie jest zamieszkałe przez Krasnoludy to Torgon.
Statystyki postaci:
Ekwipunek:
1.
Nazwa broni:
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 50 sztuk stali i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 5 kg.
2.
Nazwa broni:
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
3.
Nazwa broni:
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg
4. brak
Nazwa odzienia:
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 200 sztuk stali.
Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi Miotanymi
Specjalizacje
- walka toporem V
- walka kuszą V
- walka łukiem V
- walka mieczem IV
- Walka Włócznią III
- Kalka Tarczą IV
Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny
- Podwójny atak
- Pchnięcie z bloku
- Blok krzyżowy
Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
- Przerzucenie broni
- Piruet
Ataki do walki bronią jednoręczną plus tarcza
- Blok
- Blok z odbiciem
- Ogłuszenie
Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie
Ataki broni miotanych
- Strzał 2 pociskami
- Potężny strzał
- Strzał 3 pociskami
- Celny strzał
Zaklęcia
- brak
Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Kamuflaż
+ Odporność na trucizny stopnia II
+ Zakładanie pułapek
+ Rozbrajanie pułapek
Atrybuty rasowe
+ niewrażliwość na zimno
- śmiertelność
- krótkowieczność
Ork Poborowy:

Opis: Najprawdopodobniej wywodzą się z Draconów, uważani są za najstarszy podgatunek ów rasy. Matka natura w procesie ewolucji obdarzyła ich ogromną siłą fizyczną jednak ma to również swoje minusy płacą za to wysoką cenę ponieważ ich mózg nie jest aż tak bardzo złożony jak mózg innych istot myślących. Nie zbyt dobrze posługują się magią choć radzą sobie z prostymi zaklęciami. Ich ciało jest pokryte owłosieniem, są ogromnej postury, wyprostowanej postawy. Główne państwo Orków to Varrok.
Ekwipunek
1.
Nazwa broni: Kahr-Tok
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.
2.
Nazwa broni: Kahr-Osh
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
3.
Nazwa broni: Kahr-Osh
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 25 sztuk żelaza i 10 sztuk drewna o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
4. brak
Nazwa odzienia: Er-Pash
Rodzaj: odzienie
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyte z 200 sztuk bawełny.
Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
Specjalizacje
- walka toporem III
Ataki
Ataki do walki dwiema brońmi
- Atak lewostronny
- Atak prawostronny
- Blok lewostronny
- Blok prawostronny
Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
Ataki broni oburęcznych
- Uderzenie klasyczne
- Pchnięcie
- Parowanie
Zaklęcia
- brak
Atrybuty wyuczane
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Hart ciała
Atrybuty rasowe
- śmiertelność
- krótkowieczność
Nazwa: Czerwony Smok

Opis: Starożytna istota, bardzo inteligenta potrafiąca rozmawiać w wielu językach. Czerwone smoki osiągają od 30 do 40 metrów. Ich całe ciało pokrywają grube łuski odporne na wysoką temperaturę oraz wszelkiego rodzaju ostrza. Ten podgatunek smoka jest nazbyt porywczy oraz bardziej agresywny niż pozostali przedstawiciele gatunku. Jego głównymi atakami są różnego rodzaju pociski ogniste, bądź fale płomieni. Czasem zastosuje atak pazurami, ogonem bądź po prostu użyje wyposażonej w ostre zęby paszczy. Jedną z najpotężniejszych umiejętności smoka jest możliwość używania magii.
Walka: Atak pazurami, ogonem, pociski ogniste , fale płomieni oraz magia
Ogień: Smok kiedy chce używa fal płomieni albo ognistych pocisków.
Technika: Czerwony Smok stara się nie dopuścić do siebie wroga, używając fal płomieni i ognistych pocisków. Kiedy przeciwnik znajdzie się dość blisko smok używa magii bądź pazurów. Gdy wrogów jest dość dużo Smok unosi się w powietrze i używa fal płomieni
Atrybuty: Używanie Ognia, Latanie, magia, czujność, potężny atak, niepodatność na ogień, wrażliwość na zimno
Wrażliwość na zimno: Smok dostaje większe obrażenia od zimna.
Trofea: Skóra, 2x pazury
Nazwa: Behemot

Opis: Dziesięciometrowa istota poruszająca się zazwyczaj na dwóch nogach. Jej ciało jest masywne, a skóra gruba, porośnięta gęstym futrem. Przeważnie posiada rogi na głowie, duże szpony na górnych kończynach oraz krótki ogon. Niech jego krępa postura was nie zwiedzie, ponieważ potrafi osiągnąć naprawdę dużą prędkość podczas szarży na czterech łapach. Występuje przeważnie w górskich jaskiniach. ÂŚciga raz zauważoną ofiarę aż jej nie dopadnie, bądź nie zgubi.
Atak: Rozszarpuje ostrymi szponami, przebija rogami, tudzież depcze gdy przeciwnik leży. We wszystkich przypadkach korzysta z niezwykłej siły fizycznej.
Technika: Behemot zwykle rozpoczyna walkę od szarży na przeciwnika. Atakuje pochylając głowę, chcąc wykorzystać swe potężne rogi. W bezpośrednim starciu wykorzystuje ostre szpony, które w połączeniu z olbrzymia siłą stają się naprawdę zabójcza bronią, której nikt nie ma prawa zlekceważyć.
Atrybuty: Wrodzony spryt, widzenie w ciemności, dobry węch, wielkość, szybkość, siła.
Trofea: 2x róg behemota, futro, 8x pazury
Nazwa: Ogr

Opis: Ogry osiągają do trzech metrów wysokości. Wywodzą się od trolli, jednak jest to znacznie bardziej prymitywna rasa. Ich sztuka walki zwykle opiera się na machaniu pałką we wszystkie strony. Są niezwykle silne, często też noszą prymitywne drewniane opancerzenie. Wprawnemu wojownikowi, czy łucznikowi nie powinny sprawiać problemów, jako że ich skóra nie jest wiele twardsza niż ludzka i są mało wytrzymałe.
Walka: Walka bronią białą,
Technika: Na polu bitwy wolą nie wdawać się w bitwę, więc zastawiają wszelakie pułapki mające na celu osłabić przeciwnika. Gdy przeciwnik zaczyna się przedzierać przez zasadzki, ogry strzelają z łuku aby utrudnić poruszanie się wroga wśród pułapek. Jeśli dojdzie do bliskiej konfrontacji Ogry wykazują się wielką siłą i umiejętnym posługiwaniem się włóczni lub maczugi.
Atrybuty: Zakładanie pułapek, siła, nasłuchiwanie
Trofea: Broń ogra
Nazwa: Guiralon

Opis: Czteroręki goryl, wysoki na 2,5 metra. Bardzo silny fizycznie. Pancerza na jego klatce piersiowej nie sposób przebić. Jednak jego pozostałe części ciała są podatne na obrażenia.
Walka: Atak pazurami, wręcz, zebami
Rozrywanie: Guiralon , kiedy wbije się obydwoma rękoma z pazurami, może rozerwać swojego przeciwnika.
Technika: Guiralon podczas walki stara się go zdeptać lub pochwycić przeciwnika i go zmiażdżyć . Kiedy przeciwnik jest takiego samego wzrostu jak Guiralon , ten używa pazurów do walki.
Atrybuty: Siła, ciche poruszanie, wspinaczka, wech
Trofea: skóra, 2x pazury
Nazwa: Tarasca

Opis: Tarasca osiąga rozmiary 20-30m. Ta bestia posiada ogromne zęby, które mogą przegryźć nawet najtwardszy mithril. Jednym machnięciem swego dziesięciometrowego ogona może powalić trolla czy nawet behemota. Swymi długimi pazurami potrafi przebić wszystko, zarówno jak kolcami na grzbiecie. Ma niezwykle twardą skórę, praktycznie nie do przebicia zwykłym mieczem, czy strzałą. Kiedy szarżuje jest nie do zatrzymania.
Walka: Atak zębami, kolcami, pazurami i ogonem
Technika: Tarasca gdy zauważy wroga zaczyna szarżować w jego stronę starając się go przebić rogami. Gdy nie uda się jej ta sztuczna, Tarasca wchodzi w bliski kontakt z przeciwnikiem i zaczyna używać zębów i ogona.
Atrybuty: Szarża, skorupa, Uniki, , zauważenie i nasłuch, niepodatnść
Skorupa: Pancerz Tarasca odbija słabsze czary i większość ataków fizycznych.
Niepodatność: Tarasca jest odporna na ogień, trucizny i choroby.
Trofea: 4x pazury, 2x kolce