Strefa pomocy > Gothic
Intro
Boba Fett:
No właśnie tu jest ten problem. Z tą wersją angielską byłoby o wiele prościej. Czemu?
Bowiem nie ma skąd wziąść tekstu z całymi tymi niemieckimi bełkotami. Co to oznacza? ÂŻe do jasnej chol*ry (za przeproszeniem) trza wszystko wyłapywać ze słuchu, zapisywać sobie i tłumaczyć, a pierw to trza sobie zaciągnąć sam film (mam 1% i zostało mi jeszcze 66 h ściagania).
A więc pytanie:
Warto na razie zawracać sobie głowę, męczyć się z wyłapywaniem niemieckich słów i próby zrobienia tego spolszczenia szybciej (co nie obiecuję, bo możliwe jest, że nie zdążymy w te kilka miesięcy na premierę angielskiego tłumaczenia)?
Odpowiedzi oczekuję od user'ów, ale pierw proszę, by tę odpowiedź dobrze przemyśleć, by ekipa spolszczająca nie męczyła się na darmo.
Z poważaniem
Boba Fett
Isentor:
--- Cytat: Thoro ---Ps Nie znam się na obróbce audio ani wideo, jednak chciałbym zapytać czy istnieje możliwość wycięcia z filmu głosów postaci i podmienienie ich polskimi? Jeśli tak, to po wyjściu polskich napisów moglibyśmy spróbować “zrobić głos”. Wiem, że pomysł z przysłowiowej “dupy”, jednak nie zaszkodzi spróbować a sądzę że każdego z Nas stać choćby na najgorszy mikrofonik za pięć złotych.
--- Koniec cytatu ---
Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko nieopłacalne...
Taka czynność nie jest zbyt trudna wystarczy wczytać film w odpowiedni program a następnie wyciszyć dźwięk. Nic trudnego gorzej z nagraniami trzeba by się trochę pomęczyć i odpowiednio dopasować dialogi mówione do animacji rozmów...nie zawsze niemiecki bełkot trwa tyle samo ile polskie zdanko.
Thoro:
--- Cytuj ---Bowiem nie ma skąd wziąść tekstu z całymi tymi niemieckimi bełkotami.
--- Koniec cytatu ---
Od autorów projektu. Zapewne użyczą cały scenariusz, ale po co skoro jak sam przyznałeś mi racje można poczekać na wersję angielską i mamy pełne pole do popisu.
--- Cytuj ---Co to oznacza? ÂŻe do jasnej chol*ry (za przeproszeniem) trza wszystko wyłapywać ze słuchu
--- Koniec cytatu ---