Tereny Valfden > Zakończone wyprawy

Uwolnić krucze skrzydła

<< < (13/52) > >>

Samir:
Samir jadł za to w milczeniu i przysłuchiwał się rozmowie dwóch wampirów. Nie miał nic do dodania, nie znał się na tym, wiedział jedynie jak krwiopijców zabijać, miał nawet w domu odpowiednio spreparowaną głowę, którą trzymał jako trofeum. Uważał że uśmiechała się ładnie w stronę gości. Nic zatem nie mówił i zajadał swoje pieczyste.

Imago:
- Gdy głód mnie przydusi, to na podgrodziu jest pełno ścierwa - odrzekł. - Ale fakt, głód nie raz powodował ciche "podszepty" w głowie - wyjaśnił. Podróż do Revar wydawała mu się logicznym pomysłem i pewnie to też zrobi. Zwłaszcza, jeśli będzie można pozyskać tam cenne skóry tych cieniolubnych bestii. - Zawsze jestem skory do wycieczek. A co do głodu, no to cóż, zawsze można by się nauczyć upuszczać krew i kupić kilka flakonów.

Samir:
- Fakt, na podgrodziu jest pełno szumowin. Ale nie lepiej dopaść jakąś młodą, niewinną dziewicę? Nie znam się co prawda krwi, ale czy krew tejże dziewicy nie będzie smakowała lepiej? W końcu to młoda, zdrowa i piękna osoba, w przeciwieństwie do tych szumowin które spędzają życie na szlajaniu się po najgorszych miejscach tej wyspy, chlaniu i zażywaniu dziwnych substancji - wtrącił się Samir - No i opór stawia też jakby mniejszy... Znaczy, tak słyszałem.

Imago:
- Fakt, stawia raczej mniejszy opór, ale atak na taką dziewczynę to chyba oznaka dzikości. Taki atak na byle kogo w sensie - wytłumaczył się. - A jak połamię takiemu robakowi kilka kości przy posiłku, to się lepiej pije - dodał jeszcze i zaśmiał się. - Niektóre drapieżniki bawią się zwierzyną, a ja jestem właśnie takowym.

Dragosani: