Tereny Valfden > Zakończone wyprawy
ÂŚpiew Duszy
Olga:
Dziewczyna zmieszała się trochę. Nie miała w zwyczaju rozporządzać czymś co należało do kogoś innego. Nigdy też nie zdarzyło się jej tworzyć komuś ogrodu.
-Nie znam się na tworzeniu ogrodu. A jeśli chodzi o opiekę nad dwoma mniejszymi roślinkami, to wydaje mi się, że nie potrzebują jakiś szczególnych zabiegów. Wystarczy, że podlejesz je raz dziennie, albo raz na dwa dni i gdy zauważysz chwasty obok to się ich pozbędziesz. Są na tyle duże, że raczej nie powinieneś ich pomylić z innymi roślinami, tylko na początku uważaj, żeby ich nie wyrwać. A co do starostu to tylko więcej miejsca i podlewaj, gdy będzie młody, później powinien dać sobie radę. Chyba, że będziesz widział, że liście omdlewają to wtedy podlejesz. -Olga zamyśliła się przez chwilę.
-Myślę, że to wszystko jeśli chodzi o pielęgnację.
Funeris Venatio:
- No i takiej pomocy mi było potrzeba! - Butch uśmiechnął się szczerze, zapisał sobie kilka rzeczy na malutkiej karteczce malutkim ołóweczkiem używając swoich malutkich paluszków. Włożył malutką karteczkę i malutki ołóweczek małymi paluszkami do olbrzymiej, wielkiej, gigantycznej więc kieszeni u kaftana, który miał na sobie. Przyklepał swoimi malutkimi paluszkami, chcąc mieć pewność, że malutka karteczka nie zgubi się nigdzie.
- To ja się tym już zajmę, chłopaki będą wiedzieć co posadzić. A Funeris, miejmy nadzieję, będzie zadowolony. Napijesz się czegoś jeszcze może? Podwieczorku? Wiesz, dobija szósta po południu, czas wrzucić coś na ząb...
Olga:
Dziewczyna zastanowiła się i po chwili pokiwała głową z uśmiechem. Powinnam zdążyć porozmawiać z Abelem przed zachodem słońca, nawet po podwieczorku.
-Bardzo chętnie. Dziękuje za zaproszenie.
Funeris Venatio: