Autor Wątek: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu  (Przeczytany 14760 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #100 dnia: 24 Czerwiec 2011, 20:34:16 »
Flamel również uważał, że całą ta zgraja wygląda na zbyt łatwy "kąsek". Wzbudziło to lekkie podejrzenie Dracona, że Zgromadzenie może kryć jakiegoś niemiłego asa. Ruszył jednak za Aragornem, gdy dał rozkaz do wymarszu. Po przejściu w pobliże twierdzy, elf coś tam zaczął mówić.
- Ja, kurwa, zmierzam odlać się. - zakomunikował Zeleris, po czym wybrał się w pobliskie krzaczory, by to uczynić. Wyszedł po chwili, z wyraźną ulgą na twarzy i powrócił na miejsce, które zajmował wcześniej.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #101 dnia: 24 Czerwiec 2011, 20:43:36 »
-Mają jakiś arcy kapłanów. Niedobrze będzie jeśli okarze się że to magowie. To trochę utrudni zadanie.   Ocian był gotowy do walki, już dawno był co ukazywało jego zniecierpliwienie, była to jego najdziwniejsza cecha.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #101 dnia: 24 Czerwiec 2011, 20:43:36 »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #102 dnia: 24 Czerwiec 2011, 20:45:27 »
Fajnie że się tym z nami podzieliłeś Zelerisie. Nigdy nie lubiłem przemawiać, więc powiem krótko. Magowie, napierdzielać w zamek czym sie da.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #103 dnia: 24 Czerwiec 2011, 20:55:37 »
- No to zaczynamy. - mruknął Zeleris. Wydobył kostur z pokrowca, by zwiększać nim moc magii. Pobrał nieco mocy i dla własnego bezpieczeństwa zaczął rzucać najpierw zaklęcie Wietrznej Aury.
- Elishesh Qihuarash, Ashush Huash. - wokół Dracona zawirowało powietrze. Następnie mag zatrzepotał skrzydłami i wzniósł się nad ziemię. Z powietrza miał lepsza pozycję do wybierania celów. Wybór odpowiedniego zaklęcia trwał krótką chwilę. Pobrał ponownie energię, tym razem w większej ilości. Zaczął formować ją w wybranej formie.
- Ishuash Ru, Iaishosh Huush Aroshel! - wykrzyczał inkantację zaklęcia Gradu Piorunów. Moc zaklęcia wzmocniła jego skażona czarną rudą krew, oraz kryształ  kostura, który rozbłysł błękitnym blaskiem. Mag siłą woli kierował bijące z nieba pioruny nie tyle w mur, co we wnętrze zamku, mając nadzieję coś podpalić i wywołać popłoch wśród jego obrońców.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #104 dnia: 24 Czerwiec 2011, 21:07:15 »
Pioruny Flamela zadziałały aż za bardzo, mury zostały należycie uszkodzone, ci co byli na dziedzińcu zostali przerobieni na węgiel, czy raczej popiół. A wzniecone pożary w przepiękny sposób rozjaśniły noc. Wtedy też wróg popełnił błąd. Zaczął wylewać się z twierdzy i pędzić ku naszym liniom.

390xWojownicy Zgromadzenia
wyposażeni w:

Nazwa odzienia: Zbroja kolcza
Rodzaj: zbroja niepłytowa
Typ: zbroja kolcza
Wytrzymałość: 16
Opis: Wykuta z 150 sztabek mosiądzu.
Wymagania: Używanie zbrój niepłytowych

Nazwa broni: Miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Nazwa broni: ÂŁuk
Rodzaj: łuk
Zasięg: 50 metrów
Precyzja: 40%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]

Specjalizacje:
Walka bronią sieczną 50%
Walka bronią dystansową 50%

Atrybuty wyuczane:
-Hart ciała
-Kamuflaż

Człowiek:
- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł

Nasze wsparcie:
300x Kruczy Braci

Nazwa odzienia: Kolczuga gwardzisty
Rodzaj: zbroja niepłytowa
Typ: zbroja kolcza
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuta z 150 sztabek żelaza.
Wymagania: Używanie zbrój niepłytowych

Nazwa broni: ÂŻelazny miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 55 sztabek żelaza o zasięgu 0,7 metra,
Wymagania: Walka bronią sieczną 75%

Nazwa broni: ÂŁuk
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Precyzja: 65%
Opis: Wykonany z 50 sztuk drewna.
Wymgania: walka bronią dystansową 75%

Specjalizacje:
Walka bronią dystansową 75%
Walka bronią sieczną 75%

Atrybuty wyuczane:
-Hart ciała
-Kamuflaż

Człowiek:
- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł

Oddział Tris
100xElfi łucznik

Broń 1

Nazwa broni: Ostrze
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]



Broń 2

ÂŁuk:

Nazwa broni: Orli szpon
Rodzaj: łuk
Zasięg: 200 metrów
Precyzja: 90% [140% Z bonusem...]
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [100%]

Broń 3

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
 

Broń 4

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
 

Odzienie

Nazwa odzienia: Kolczuga gwardzisty
Rodzaj: zbroja niepłytowa
Typ: zbroja kolcza
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuta z 150 sztabek żelaza.
Wymagania: Używanie zbrój niepłytowych


Pas


Statystyki postaci
Specjalizacje walki:
Walka bronią dystansową 100%
Walka bronią sieczną 75%
Używanie zbrój miękkich
Używanie zbrój niepłytowych

Umiejętności:
Perswazja
Myśliwy
Hart ciała
Kamuflaż
Cichy zabójca
Akrobatyka
Otwieranie wszelkich zamków
Kradzież kieszonkowa


Dziecię Nalasa
Dziecię lasu
Sokole oko
Potencjał magiczny

Yarpen wyposażony w:

Nazwa odzienia: Stalowa Zbroja
Rodzaj: zbroja płytowa
Typ: zbroja bojowa
wytrzymałość: 29
Opis: Zwyczajna stalowa zbroja wykonana z 200 sztabek stali.
Wymagania: Używanie zbrój płytowych

Nazwa broni: Krasnoludzki topór
Rodzaj: topór
Typ: oburęczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykonany z 50 sztuk stali i  10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną 75%

Specjalizacje walki:
Walka bronią sieczną 75%

Atrybuty wyuczane
-Hart ciała
Używanie zbrój płytowych

Krasnolud:
- Zdobywca szczytów
- Miłośnik jaskiń
- Niziołek
- Owłosiona skóra
- Mocny łeb
« Ostatnia zmiana: 27 Czerwiec 2011, 15:08:03 wysłana przez Aragorn »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #105 dnia: 24 Czerwiec 2011, 21:22:50 »
Nikolai słyszał okrzyki wojów, świadczące o dobrym humorze. Morale to rzecz ważna, odnotował w pamięci.
- Zgadnijcie, jakie jest prawdopodobieństwo zabicia człowieka, gdy strzela się w chmurę składającą się z czterystu takowych? - zagadał na rozluźnienie Wampir. W lewej dłoni trzymał kuszę, a prawą ręką, jakby nigdy nic naciągał potężną cięciwę. Trwało to tak szybko, jakby stary, doświadczony elf naciągał swój ukochany łuk, który dostał w dzień wejścia w stan dorosłości. O ile takie coś było u rasy długouchych. Bełt, wyciągnięty z bocznej kieszonki, jakby z radością wskoczył w łoże.
- No, ciekawe czy się zmęczą, po przebiegnięciu kilometra.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #106 dnia: 24 Czerwiec 2011, 21:30:00 »
Ocianowi spodobały się pioruny. Był pod wrażeniem takiej siły. Była ona skuteczna. Wrogowie zaczęli uciekać wprost na sprzymierzone wojsko, wprost w objęcia śmierci. Gdy przebiegli połowę drogi pierwsza linia w której stał Ocian rzuciła się na wroga. Młody wampir rozpędził się nadając siły uderzeniu którym chciał przeszyć przeciwnika. Trafił w klatkę przeciwnika odrzucając go na pewną odległość. Chłopak rozejrzał się, szybko znalazł swój kolejny cel który widząc chłopaka rzucił się na niego. Ten zrobił unik. Mało brakowało a cios wymierzony przez wroga byłby bolesny, o ile nie śmiertelny. Rywal był zadowolony z tego, i tryskając pewnością siebie wymierzył kolejny cios. Lecz tutaj nie było elementu zaskoczenia więc Ocian z łatwością sparował uderzenie i przeszedł do kontrataku starając się ciąć bokiem. Przeciwnik zdążył zrobić unik tracąc równowagę. Wampir doskoczył do niego  pchnął go mieczem w brzuch. Skowyt wroga i jego mina wskazywały na to że pchnięcie było śmiertelne.


388/390
:D

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #107 dnia: 24 Czerwiec 2011, 21:32:50 »
ÂŁucznicy!!! Ognia!! Charakterystyczny dźwięk puszczanych cięciw i świst pędzących strzał rozległ się gdy wróg był w zasięgu skutecznego ognia. Pociski oczywiście trafiły bezbłędnie, nieco tłumiąc impet wroga.

Zgromadzenie:
298/390

Mój sie liczy jako pierwszy...

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #108 dnia: 24 Czerwiec 2011, 21:33:49 »
Flamel zaś, wciąż latając sobie wesoło, miał nadzieje że wróg nie dostrzeże go na tle nocnego nieba. A jeśli już, to że Aura zatrzyma strzały. Dracon postanowił wykorzystać fakt, że wróg jeszcze nie dobiegł do armii Bractwa i użyć ponownie zaklęcia obszarowego. Później mogłoby być to zbyt ryzykowne dla towarzyszy maga. Po raz kolejny pobrał moc, tyle samo ile przy rzucaniu ostatniego czaru. Uformował ją w tą samą postać i wypowiedział to samo zaklęcie.
- Ishuash Ru, Iaishosh Huush Aroshel. - moc zaklęcia znów wzmocniła krew Dracona, jak i jego kostur. Z nieba wystrzeliły oślepiające pioruny. Mag nie przejmował się zbytnio o celowaniem. Zadbał jeno, by moc zaklęcia uderzyła w tylne szeregi wroga. Przy takiej ilości potencjalnych celów szansa trafienie kogoś było i tak wielka.  

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #109 dnia: 24 Czerwiec 2011, 22:07:48 »
Panowie schrońcie się gdzie mozecie byle zdala od fortecy w odległości 15 metrów od środka fortecy w każdym kierunku.Najlepiej za jakimś głazem, bo będzie wielka fala uderzeniowa Powiedział Elf i się skoncentrował Ruesh Izxuilxu, Anesh Qiesh Osh Huysh Qioshel
Pochwili dało się słyszeć trzask a niebo rozbłysło pomarańczowym światłem. Z nieba zaczęły spadać meteorytykierujące się wprost w centrum fortecy. Elf schował się za wielkim głazem w odległosci 50 metrów od epicentrum



Cytuj
Nazwa: Deszcz Meteorytów
Inkantacja: Ruesh Izxuilxu, Anesh Qiesh Osh Huysh Qioshel
Działanie: Jedno z najsilniejszych zaklęć obszarowych magii Naurangol. Deszcz meteorytów jest analogicznym zaklęciem do meteoru, z tą różnicą, że mag nie sprowadza jednego a około piętnastu kosmicznych głazów. Większa ilość głazów skutkuje tym, że magowi trudno skierować je w jeden punkt więc odległość uderzenia od celu waha się w granicach około 15 metrów. Skutkami uderzeń meteorów jest fala uderzeniowa, niewielkie trzęsienie ziemi, oraz powstanie kraterów wypełnionych lawą w liczbie takiej samej jak ilość meteorytów. Powstała fala gorącego powietrza zadaje dodatkowe obrażenia.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #110 dnia: 24 Czerwiec 2011, 22:49:13 »
Rozdupcyłeś połowę zamku, a tym czasem wróg dotarł do naszej pierwszej linii.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #111 dnia: 25 Czerwiec 2011, 09:56:31 »
// Rozumiem że łucznicy strzelają, jednostki dopiero zaczynają walczyć, a Ocian walczy gdzieś tam w środku otoczony przez prawie całe wojsko?


Nikolai nie mierzył długo. Nie było takiej potrzeby. Bełt wystrzelony z zatrważającą prędkością uderzył jednego z piechurów wroga, rozrywając mu pół szyi. Wampir szybkim ruchem naciągnąć ponownie cięciwę, zaczepiając ją za orzech. Wymierzył ponownie, oczywiście nie mając na uwadze wrogów. Prędzej własnych sprzymierzeńców, którzy mogliby przez przypadek oberwać. Bełt ponownie wystrzelił, jednak tym razem przeciwnik oberwał w ramię...

Zgromadzenie:
297/390

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #112 dnia: 25 Czerwiec 2011, 13:11:13 »
//Nie...najpierw moi łucznicy i Ty strzeliliście, tera się wszyscy na miecze już napierdzielają. Problem rozwiązany.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #113 dnia: 25 Czerwiec 2011, 13:28:40 »
Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Osh Isarish Izqiesh Isosh, Umesh Arish Ipizash wypowiedział Dev. Z jego kostura wyleciał słup ognia, który był portalem do innego wymiaru. Nagle niebo rozbłysło się oślepiającym blaskiem, a gdy znikło na niebie ukazał się ognisty feniks. Mag rozkazał mu niszczyć wrogie jednostki Zgromadzenia, a sam pobiegłby się schować i zregenerować siły magiczne.

Offline Szarleǰ

  • Krwawe Kruki
  • ***
  • Wiadomości: 2553
  • Reputacja: 3462
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #114 dnia: 25 Czerwiec 2011, 13:40:53 »
Gdy tylko cała masa członków zgromadzenia zderzyła się z pierwszą linią armii Bractwa, Peanut dobył miecza i ruszył do ataku. Jego pierwszym celem okazał się być wysoki osiłek, który zdawał się robić wrażenie, jak gdyby niespecjalnie wiedział do czego służy miecz. Kruk doskoczył do niego, odpychając go barkiem, po czym wyprowadził cięcie na wysokości jego pępka, czyli ramienia Peanuta. Kiedy przeciwnik leżał już na ziemi w dwóch częściach, Silverhold zaszarżował na dwóch nieco niższych, lecz wydawało by się nie ustępujących poprzedniemu jeśli chodzi o wagę, może raczej o jej pochodzenie, znaczy się po prostu otyłych typów. Po chwili walki, wzajemnego parowania ciosów i tańca ostrzy, jeden z grubasów stracił rękę, a za to zyskał dość pokaźną dziurę w brzuchu, natomiast głowa drugiego potoczyła się parę metrów dalej.

294/390

Offline Vitnir

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 915
  • Reputacja: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko utraciwszy wszystko można robić wszystko.
Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #115 dnia: 25 Czerwiec 2011, 13:58:17 »
Aerandir wyszedł nieco do przodu mając za plecami kruczych wojowników, wiedział, że może liczyć na tych ludzi i nieludzi. Wśród napierających przeciwników znalazło się i dwóch, którzy pragnęli skrzyżować miecze z nieśmiertelnym. Wampir trzymał oburącz ostrze prawie w idealnej linii poziomej do podłoża, by być przygotowanym na ataki dwóch przeciwników. Zaatakowali jednocześnie. Oba miecze padły jak chciał wampir, na jego ostrze, które uniósł w górę, by wytrącić przeciwników z równowagi. Jeden niemal nie upadł pod uginającymi się nogami. Wtem wampir wykonał obrót z ostrzem równoległym do ziemi, obracając się czuł, że ostrze uderza o coś. Skończył po dwóch obrotach, na ziemi leżało dwóch żołdaków.

292/390


Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #116 dnia: 25 Czerwiec 2011, 14:01:20 »
Razem z resztą towarzyszy ruszyłam w bój, dobywając kutego w krasnoludzkich kuźniach ostrza. Kinga zamruczała złowrogo, przecinając powietrze. W długim skoku, gdzie szata łopotała na wietrze jak skrzydła, dopadłam pierwszego przeciwnika. Starliśmy się, zderzyły się płazy mieczy. Już wiedziałam, że jest słabszym szermierzem, że nie ma szans. Zasypałam go gradem uderzeń, klinga co rusz ześlizgiwała się po stalowych kółkach kolczugi. Sparowałam następny cios i zebrałam magiczną energię, kumulując ją na dłoni.
- OIIIG - Warknęłam niemal, tworząc ognistą strzałę, unoszącą się nad palcami. Płomienie wirowały, formując się w małą kulę. Posłałam ją telekinezą w twarz wroga. Ryknął, gdy płomienie dosięgnęły skóry i oczu. Oszczędnym cięciem przerąbałam jego gardło, krew chlusnęła zadziwiająco daleko. Cofnęłam się, idąc na następnego wroga.

291/390

Offline Szarleǰ

  • Krwawe Kruki
  • ***
  • Wiadomości: 2553
  • Reputacja: 3462
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #117 dnia: 25 Czerwiec 2011, 14:26:11 »
Peanut nie tracąc czujności sparował cios wymierzony w jego plecy. Wykonał kilka zwodów, piruet, atak i przeciwnik padł bezwładnie na ziemię. Ruszył dalej, jeden z jego towarzyszy leżąc na ziemi czekał na uderzenie, które miało dokonać jego żywota. Kruk podbiegł do oprawcy, kopnął go całą siłą w kolano nogi na której opierał cały ciężar ciała, co spodowało, że kości chrupnęły, a noga zgięła się nie do końca w tym miejscu co powinna. Aby oszczędzić cierpienia przeciwnikowi, zatopił ostrze miecza w pobliżu jego krtani.

289/390

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #118 dnia: 25 Czerwiec 2011, 14:34:48 »
Pierwszy cios jaki Aragorn zadał otrzymanym przez krasnoludzkiego króla mieczem rozharatał gardło jakiegoś wystraszonego człowieka, człowiek ten nie zdołał bowiem sparować ciosu. Aragorn nie przepadał za bronią oburęczną, ale w takich chwilach była nie zastąpiona. Wykonywał właśnie zamach mieczem chcąc wykonać obrót wokół własnej osi, miecz wbił się w bok jakiegoś biedaka, nie było czasu by wyciągać brzeszczot bo w stronę komtura nacierał następny idiota, elf wyciągnął sztylet, szybki i celny rzut prosto w odsłoniętą szyję zakończył żywot przeciwnika.

288/390

Offline Vitnir

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 915
  • Reputacja: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko utraciwszy wszystko można robić wszystko.
Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #119 dnia: 25 Czerwiec 2011, 14:37:48 »
Nie miał zamiaru czekać dalej, postanowił zaszaleć i wykorzystać sztuczki jakie pokazał mu Kendar podczas ich najcięższego z treningów. Ruszył w grupkę walczącą z dwoma kruczymi wojownikami, Ci rozeszli się nieco na boki w walce ze swoimi przeciwnikami. Jeden ze Zgormadzenia rzucił się na wampira z mieczem, ten przyjął uderzenie na swoje ostrze i wykonał kontratak z bloku. Ostrze, a właściwie jego koniec wbił się w krtań przeciwnika, który padł na ziemie krztusząc się krwią. Aerandir przeszedł do następnej sekwencji. Wykonał skok do przodu, by zbliżyć się do reszty przeciwników. Nieśmiertelny zaczął tańczyć ze swym ostrzem przecinając powietrze. Wirował słysząc skrzek obijającej się stali, czuł specyficzny metaliczny zapach unoszący się w powietrzu, zapach krwi. Za każdym razem, gdy robił obrót czuł krótki opór, trwający ułamek sekundy. Czwarty obrót - ostatni który miał zamiar wykonać ugodził ostatniego z zebranych w kole wokół czarno odzianego wojownika. Liczył swoje ofiary, widział ilu go okrążyło, a ile razy jego ostrze ugodziło ciało. Tak jak myślał czworo wojów leżało wokół niego. Przed nim stał jeszcze jeden, przerażony mężczyzna, sądząc po twarzy nie miał za wielu przebytych wiosen. Teraz biegł na niego wampir z uniesionym ostrzem. Młodzieniec dobył się na odwagę zaatakowania pierwszy, wykonał cios, który skończył się na zalanym krwią jego towarzyszy ostrzu. Aerandir wybił miecz przeciwnika, zrobił obrót i odepchnął się od ziemi wykonując wyskok z uniesionym mieczem w górę. ÂŻołnierz Zgromadzenia zdołał podnieść miecz w górę próbując ostatniego zrywu obrony, która nie przyniosła mu sukcesu. Krasnoludzkie ostrze wbiło się pod skosem w szyję przeciwnika, który padł martwy na ziemię. Aerandir bacząc na przeciwników zrobił parę kroków w tył, by zbliżyć się do kruczych wojowników.

282/390

Forum Tawerny Gothic

Odp: Tajemnice Starożytnych VI - Dzień Sądu
« Odpowiedź #119 dnia: 25 Czerwiec 2011, 14:37:48 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything