Praworz?dny Neutralny Gnom ?owca Mag
Wyznawca Silvanus
Charakter:
Praworz?dny Neutralny - postacie, dla których musi istnie? porz?dek rzeczy. Nie wa?ne czy b?dzie on ustalony przez si?y dobra czy z?a.
Rasa:
Gnom - s? bardzo poszukiwane jako alchemicy, wynalazcy i technicy, cho? wi?kszo?? woli za?ywa? prostych wygód w?ród swoich. Lubi? zwierz?ta, klejnoty i ?srty, zw?aszcza psikusy p?atane innym.Uwielbiaj? uczy si? z w?asnego do?wiadczenia i zawsze próbuj? nowych metod budowania ró?nych rzeczy. Mierz? od 3 do 3 i pó? stopy wzrostu, a skór? maj? od jasnobr?zowej do br?zowej. W?osy maj? jasne, a oczy cz?sto b??kitniawe. Unieraj? si? zwykle w ziemiste kolory, ale zawile dekoruj? swe stroje. Przeci?tny gnom ?yje 350-500 lat.
Podstawowa Klasa:
?owca - to utalentowani tropiciele i my?liwi, których domem jest las. Pod wzgl?dem umiej?tno?ci bojowych niemal dorównuj? wojownikom, cho? nie maj? ich zami?owania do walki. Zamiast tego koncentruj? swe zdolno?ci i szkolenie na okre?lonym wrogu - wybrane stwory ?owca nienawidzi bardziej od innych i stara si? je wytropi? i zabi?. ?owcy cz?sto staraj? si? broni? i pomaga? potrzebuj?cym ludziom, którzy zamieszkuj? lasy lub podró?uj? przez nie, Talenty ?owcy umo?liwaj? mu ciche poruszanie si? i ukrywanie w cieniu, zw?aszcza w naturalnym otoczeniu, ?owca dysponuje dog??bn? wiedz? na temat pewnych gatunków zwierz?t. Do?wiadczeni ?owcy maj? tak ?cis?? wi?? z natur?, ?e potrafi? czerpa? z niej energi? i rzuca? zakl?cia kap?a?skie, podobnie jak druidzi, maj? tak?e zwierz?cych towarzyszy. ?owca powinien mie? wysok? m?dro??, poniewa? cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zakl??, jakie mo?e opanowa?.
Druga Klasa:
Mag - u?ywaj? magii mistycznej, opieraj?c si? na dog??bnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudn? cho? wart? pracy, sztuk?. Gdy s? przygotowani do walki, mog? u?ywa? swych zakl?? z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni broni? si? s?abo. Si?a czarodzieja polega na jego zakl?ciach, wszystko inne ma znaczenie drugorz?dne. Czarodzieje ucz? si? nowych zakl?? w miar? eksperymentowania i zdobywania do?wiadczenia, a tak?e od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego do?wiadczenia potrafi? ulepsza? swoje zakl?cia, zwi?kszaj?c ich zasi?g, si?? dzia?ania albo modyfikuj?c je w inny sposób. Czarodziej mo?e przywoi?ywa? chowa?ca. Maj?c wysok? inteligencj? czarodzieje mog? u?ywa? zakl?? bardzo wysokich poziomów.
Bóstwo:
Silvanus
Kod HTML: Kopiuj i wklej gdzie chcesz, kod z do?u:
<b>Jestem:</b> Praworz?dny Neutralny Gnom?owca Mag
<br><br><u>Charakter:</u><br><b>Praworz?dny Neutralny</b>
<br><br><u>Rasa:</u><br><b>Gnom</b>
<br><br><u>:</u><br><b>I Klasa:</u><br><b>?owca</b>
<br><br><u>II Klasa:</u><br><b>Mag</b>
<br><br><u>Bóstwo:</u><br><b>Silvanus</b>
<br><br>
Zobacz sam <a href='
http://corangar.loch.webd.pl/dnd.html' target='mt'>Jak? postaci? jeste? w ?wiecie DnD?</a>
Detale:
Charakter:
Praworz?dnyrz?dny dobry ----- XXXX (4)
Neutralnyny dobry---- (0)
Chaotyczny dobry ---- X (1)
Praworz?dnyrz?dny Neutralnyny -- XXXXXX (6)
Neutralnyny ---- XXX (3)
Chaotyczny Neutralnyny - X (1)
Praworz?dnyrz?dny z?y ----- XX (2)
Neutralnyny z?yl ---- (0)
Chaotyczny z?y ---- (-1)
Rasa:
Cz?owiek ---- (-4)
Pó?-Elf - X (1)
Elf ------ XXXX (4)
Nizio?ek - X (1)
Krasnolud ---- XXXXX (5)
Pó?-Ork - (-2)
Gnom ---- XXXXXX (6)
Klasa:
Wojownik - (-5)
?owca -- XXXXX (5)
Paladyn - (-1)
Kleryk -- (-1)
Mag ---- XXX (3)
Druid --- X (1)
Z?odziej --- XXX (3)
Bard ---- XX (2)
Mnich ---- XX (2)