Autor Wątek: Jaką jesteś postacią w D&D?  (Przeczytany 20404 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Metztli

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 938
  • Reputacja: 379
  • Płeć: Kobieta
  • Is it hot in here, or is it me?
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #20 dnia: 26 Sierpień 2006, 14:05:15 »
Charakter:
Chaotyczny Neutralny - dziwne, czasem wręcz szalone postacie, całkowicie niezależne.

Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapomniają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karancję, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:
Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoiływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.

Druga Klasa:
Kleryk - duchowni są pośrednikami między sferą ziemską a boską (lub piekielną). Dobry kapłan pomaga potrzebującym, natomiast zły stara się szerzyć po świecie wizje swego okrutnego bóstwa. Wszyscy kapłani potrafią leczyć rany i zawracać ludzi stojących na krawędzi śmierci, a potężniejsi z nich umieją nawet wskrzeszać zmarłych. Mają też władzę nad nieumarłymi i potrafią odpędzać a nawet niszczyć owe stwory. Są wyszkoleni w używaniu prostej broni i mogą bez przeszkód używać wszelkich pancerzy i tarcz, ponieważ opancerzenie nie wpływa na zaklęcia kapłańskie. Poza swoim zwykłym zestawem zaklęć każdy kapłan wybiera specjalizację w dwóch sferach potęgi swojego bóstwa. Zapewniają one kapłanowi dostęp do mocy specjalnych oraz zaklęć, których w innym przypadku nie mógłby się nauczyć. Kapłan powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć jakie może opanować.

Bóstwo:
Azuth

Offline Piotro USSJ

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #21 dnia: 30 Sierpień 2006, 13:00:46 »
Wyznawca Tyr

Charakter:
Praworządny Dobry - postacie, które są z natury dobre, oraz wierzą i uznają porządek rzeczy.

Rasa:
Człowiek - są najbardziej wszechstronną z pospolitych ras. Krótkie życie i skłonność do wędrówek oraz podbojów powodują powodują też bardzo duże zróżnicowanie fizyczne ludzi. Mają karnacje od czarnej, aż do bardzo bladej, włosy od czarnych do blond, a zarost (u mężyczyzn) od rzadkiego do obfitego. Ubierają się często nieortodoksyjnie, noszą nietypowe fryzury, ciekawe elementy stroju na przykład tatuaże.

Podstawowa Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a koncząc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standartowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojownikó zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Druga Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wyoską mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyźmie.

Bóstwo:
Tyr

Detale:

Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- XXXXX (5)
Neutralnyny dobry---- XXXX (4)
Chaotyczny dobry ---- XXX (3)
Praworządnyrządny Neutralnyny -- XX (2)
Neutralnyny ---- (0)
Chaotyczny Neutralnyny - (-4)
Praworządnyrządny zły ----- XX (2)
Neutralnyny złyl ---- (-3)
Chaotyczny zły ---- XXX (3)

Rasa:

Człowiek ---- XXXXXXXXXXXXX (13)
Pół-Elf - (-1)
Elf ------ (-3)
Niziołek - (0)
Krasnolud ---- XXX (3)
Pół-Ork - XXXXXXXXX (9)
Gnom ---- (-6)

Klasa:

Wojownik - XXXXXXXXXX (10)
ÂŁowca -- XXXX (4)
Paladyn - XXXXXXX (7)
Kleryk -- XXXXX (5)
Mag ---- (-2)
Druid --- XXX (3)
Złodziej --- (-4)
Bard ---- (-1)
Mnich ---- (-2)

Forum Tawerny Gothic

Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #21 dnia: 30 Sierpień 2006, 13:00:46 »

Offline Dragosani

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #22 dnia: 15 Wrzesień 2006, 15:35:37 »
Praworządny Neutralny Człowiek Mag Wojownik

Charakter:
Praworządny Neutralny - postacie, dla których musi istnieć porządek rzeczy. Nie ważne czy będzie on ustalony przez siły dobra czy zła.

Rasa:
Człowiek - są najbardziej wszechstronną z pospolitych ras. Krótkie życie i skłonność do wędrówek oraz podbojów powodują powodują też bardzo duże zróżnicowanie fizyczne ludzi. Mają karnacje od czarnej, aż do bardzo bladej, włosy od czarnych do blond, a zarost (u mężyczyzn) od rzadkiego do obfitego. Ubierają się często nieortodoksyjnie, noszą nietypowe fryzury, ciekawe elementy stroju na przykład tatuaże.

Podstawowa Klasa:
Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoiływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.

Druga Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a koncząc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standartowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojownikó zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Bóstwo:
Azuth

Detale:

Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- XXXX (4)
Neutralnyny dobry---- XXX (3)
Chaotyczny dobry ---- XX (2)
Praworządnyrządny Neutralnyny -- XXXXXX (6)
Neutralnyny ---- XXX (3)
Chaotyczny Neutralnyny - (0)
Praworządnyrządny zły ----- XXX (3)
Neutralnyny złyl ---- (0)
Chaotyczny zły ---- (0)

Rasa:

Człowiek ---- XXXX (4)
Pół-Elf - (-3)
Elf ------ (0)
Niziołek - X (1)
Krasnolud ---- XX (2)
Pół-Ork - X (1)
Gnom ---- (0)

Klasa:

Wojownik - XX (2)
ÂŁowca -- (0)
Paladyn - (0)
Kleryk -- X (1)
Mag ---- XXXX (4)
Druid --- (-3)
Złodziej --- (0)
Bard ---- (-1)
Mnich ---- XX (2)


PS: Tak serio grając W D&D moja postacią jest:
Rasa: Pół-Elf
Klasa: ÂŁowca
Charakter: Chaotyczny Neutralny
Wyznanie: Lloth
« Ostatnia zmiana: 21 Kwiecień 2007, 13:14:22 wysłana przez Dragosani »

Offline Boba Fett

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1566
  • Reputacja: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wolność jest nieśmiertelna
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #23 dnia: 17 Wrzesień 2006, 21:44:37 »
Widzę, że link jest do tego testu pochodzi z nieistniejącego Tanuvaru, gdzie byłem swego czasu Redaktorem.

A oto moje noty:

Cytuj
Charakter:
Praworządny Dobry - postacie, które są z natury dobre, oraz wierzą i uznają porządek rzeczy.

Rasa:
Człowiek - są najbardziej wszechstronną z pospolitych ras. Krótkie życie i skłonność do wędrówek oraz podbojów powodują powodują też bardzo duże zróżnicowanie fizyczne ludzi. Mają karnacje od czarnej, aż do bardzo bladej, włosy od czarnych do blond, a zarost (u mężyczyzn) od rzadkiego do obfitego. Ubierają się często nieortodoksyjnie, noszą nietypowe fryzury, ciekawe elementy stroju na przykład tatuaże.

Podstawowa Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a koncząc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standartowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojownikó zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Druga Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wyoską mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyźmie.

Bóstwo:
Tyr

Cytuj
Detale:

Praworządność a Chaotyczność:

Praworządny ----- XXXXXXXXXX (10)
Neutralny - XXXXXXXX (8)
Chaotyczny --- XXXXXX (6)

Dobry a Zły:

Dobry ---- XXXXXXXXXXXXXXXXX (17)
Neutralny - XXXXX (5)
Zły ---- XX (2)

Rasa:

Człowiek ---- XXXXXXXX (8)
Pół-Elf - XXXXX (5)
Elf ------ (0)
Niziołek - (0)
Krasnolud ---- XX (2)
Pół-Ork - XXX (3)
Gnom ---- (0)

Klasa:

Wojownik - XXXXXX (6)
ÂŁowca -- XX (2)
Paladyn - XXX (3)
Kleryk -- (0)
Mag ---- (-1)
Druid --- (-3)
Złodziej --- XX (2)
Bard ---- (-2)
Mnich ---- (-4)

Offline Gejowo.pl

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #24 dnia: 19 Wrzesień 2006, 20:21:15 »

Chaotyczny Dobry Człowiek Wojownik ÂŁowca

Wyznawca Tymora

Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Człowiek - są najbardziej wszechstronną z pospolitych ras. Krótkie życie i skłonność do wędrówek oraz podbojów powodują powodują też bardzo duże zróżnicowanie fizyczne ludzi. Mają karnacje od czarnej, aż do bardzo bladej, włosy od czarnych do blond, a zarost (u mężyczyzn) od rzadkiego do obfitego. Ubierają się często nieortodoksyjnie, noszą nietypowe fryzury, ciekawe elementy stroju na przykład tatuaże.

Podstawowa Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a koncząc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standartowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojownikó zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Druga Klasa:
ÂŁowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. ÂŁowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, ÂŁowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. ÂŁowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Bóstwo:
Tymora


Kod HTML: Kopiuj i wklej gdzie chcesz, kod z dołu:

<b>Jestem:</b> Chaotyczny Dobry Człowiek Wojownik ÂŁowca
<br><br><u>Charakter:</u><br><b>Chaotyczny Dobry</b>
<br><br><u>Rasa:</u><br><b>Człowiek</b>
<br><br><u>:</u><br><b>I Klasa:</u><br><b>Wojownik</b>
<br><br><u>II Klasa:</u><br><b>ÂŁowca</b>
<br><br><u>Bóstwo:</u><br><b>Tymora</b>
<br><br>

Zobacz sam <a href='http://corangar.loch.webd.pl/dnd.html' target='mt'>Jaką postacią jesteś w świecie DnD?</a>


Detale:

Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- (0)
Neutralnyny dobry---- (0)
Chaotyczny dobry ---- XXXXX (5)
Praworządnyrządny Neutralnyny -- (-2)
Neutralnyny ---- (-2)
Chaotyczny Neutralnyny - (0)
Praworządnyrządny zły ----- (0)
Neutralnyny złyl ---- XX (2)
Chaotyczny zły ---- XXX (3)

Rasa:

Człowiek ---- XXXXXXXXX (9)
Pół-Elf - XXX (3)
Elf ------ XXX (3)
Niziołek - (-1)
Krasnolud ---- (0)
Pół-Ork - XXXX (4)
Gnom ---- X (1)

Klasa:

Wojownik - XXXXX (5)
ÂŁowca -- XXXXX (5)
Paladyn - (0)
Kleryk -- (-2)
Mag ---- XXX (3)
Druid --- X (1)
Złodziej --- X (1)
Bard ---- XX (2)
Mnich ---- XXX (3)

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #25 dnia: 22 Wrzesień 2006, 17:54:49 »
Charakter:
Praworządny Dobry - postacie, które są z natury dobre, oraz wierzą i uznają porządek rzeczy.

Rasa:

Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapomniają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karancję, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:

Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoiływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów

Druga Klasa:

Bard - często pełnią rolę negocjatorów, posłańców, zwiadowców i szpiegów. Uwielbiają towarzyszyć bohaterom i złoczyńcom, by być naocznymi świadkami bohaterskim (lub makabrycznych) czynów, ponieważ Bard opowiadający historię, którą sam przeżył, zyskusje sławę. Bardowie potrafią rzucać zaklęcia mistyczne bez uprzedniego przygotowania, podobnie jak czarownicy. Ponadto dzielą pewne specjalne zdolności z łotrzykami, a ich wiedza o przedmiotach jest niemal niezrównana. Wysoka charyzma umożliwia bardowi używanie zaklęć wysokich poziomów

Bóstwo:
NON

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #26 dnia: 15 Październik 2006, 23:03:38 »
Jesteś:


Chaotyczny Dobry Elf Bard Złodziej

Wyznawca Hanali Cenanil

Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapomniają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karancję, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:
Bard - często pełnią rolę negocjatorów, posłańców, zwiadowców i szpiegów. Uwielbiają towarzyszyć bohaterom i złoczyńcom, by być naocznymi świadkami bohaterskim (lub makabrycznych) czynów, ponieważ Bard opowiadający historię, którą sam przeżył, zyskusje sławę. Bardowie potrafią rzucać zaklęcia mistyczne bez uprzedniego przygotowania, podobnie jak czarownicy. Ponadto dzielą pewne specjalne zdolności z łotrzykami, a ich wiedza o przedmiotach jest niemal niezrównana. Wysoka charyzma umożliwia bardowi używanie zaklęć wysokich poziomów.

Druga Klasa:
Złodziej - poszczególni przedstawiciele tej klasy, nie mają ze sobą wiele wspólnego. O ile część z nich - a może nawet większość - to skryci złodzieje, to wielu służy też jako zwiadowcy, szpiedzy, dedektywi, dyplomaci i zwykłe zbiry, łotrzykowie są wszechstronni i potrafią dostosowywać się do okoliczności, dysponują wieloma talentami, umożliwającymi im zdobycie tego do czego inni nie chcą ich dopuścić. Choć w walce nie mogą równać się z wojownikami, wiedzą jak uderzać tam, gdzie najbardziej boli, a ich ataki z zaskoczenia mogą powodować poważne szkody. ÂŁotrzykowie zdają się też mieć szósty zmysł, gdzie idzie o unikanie zagrożenia. Doświadczeni łotrzykowie dysponują niemal czarodziejsimi mocami i umiejętnościami, umożliwającymi im skryte poruszanie się, wykonywanie uników i ataki z zaskoczenia. Ponadto, choć sami z siebie nie są w stanie rzucać zaklęć, czasami z użyciem zwojów, czarować, ukatywniać różdżki i używać wszelkich magicznych przedmiotów.

Bóstwo:
Hanali Cenanil

Detale:

Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- XX (2)
Neutralnyny dobry---- XXX (3)
Chaotyczny dobry ---- XXXXX (5)
Praworządnyrządny Neutralnyny -- (-1)
Neutralnyny ---- (-1)
Chaotyczny Neutralnyny - XXX (3)
Praworządnyrządny zły ----- (-2)
Neutralnyny złyl ---- (0)
Chaotyczny zły ---- XX (2)

Rasa:

Człowiek ---- (0)
Pół-Elf - XXX (3)
Elf ------ XXXXXX (6)
Niziołek - (0)
Krasnolud ---- (-1)
Pół-Ork - (-1)
Gnom ---- (-1)

Klasa:

Wojownik - (-5)
ÂŁowca -- X (1)
Paladyn - (-4)
Kleryk -- (-2)
Mag ---- (-2)
Druid --- X (1)
Złodziej --- XX (2)
Bard ---- XXX (3)
Mnich ---- (0)

Offline Crisis

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1177
  • Reputacja: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • What are you waiting for! Get to work!
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #27 dnia: 09 Grudzień 2006, 22:03:40 »

Jesteś:

Chaotyczny Dobry Elf Kleryk Druid

Wyznawca Tymora

Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapomniają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karancję, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:
Kleryk - duchowni są pośrednikami między sferą ziemską a boską (lub piekielną). Dobry kapłan pomaga potrzebującym, natomiast zły stara się szerzyć po świecie wizje swego okrutnego bóstwa. Wszyscy kapłani potrafią leczyć rany i zawracać ludzi stojących na krawędzi śmierci, a potężniejsi z nich umieją nawet wskrzeszać zmarłych. Mają też władzę nad nieumarłymi i potrafią odpędzać a nawet niszczyć owe stwory. Są wyszkoleni w używaniu prostej broni i mogą bez przeszkód używać wszelkich pancerzy i tarcz, ponieważ opancerzenie nie wpływa na zaklęcia kapłańskie. Poza swoim zwykłym zestawem zaklęć każdy kapłan wybiera specjalizację w dwóch sferach potęgi swojego bóstwa. Zapewniają one kapłanowi dostęp do mocy specjalnych oraz zaklęć, których w innym przypadku nie mógłby się nauczyć. Kapłan powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć jakie może opanować.

Druga Klasa:
Druid - uzyskują swoje moce nie rzez panowanie nad naturą, ale dzięki jedności z nią. Nienawidzą wszystkiego, co nienaturalne między innymi wynaturzeń i nieumarłych i niszczą ich gdy tylko mogą. Swe zaklęcia kapłańskie otrzymują od przyrody, nie od bogów. W miarę wzrostu doświadczenia druidzi uzyskują dostęp do różnorodnych mocy, jak na przykład możliwość zmieniania się w zwierze. Często zresztą mają przy sobie zwierzęcych towarzyszy. Uzbrojenie i opancerzenie druida ograniczone są tradycyjnymi przysięgami, a nie zwykłym szkoleniem. Druid powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Bóstwo:
Tymora


Detale:

Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- XXXX (4)
Neutralnyny dobry---- XXXX (4)
Chaotyczny dobry ---- XXXXXX (6)
Praworządnyrządny Neutralnyny -- (-1)
Neutralnyny ---- (-3)
Chaotyczny Neutralnyny - XXX (3)
Praworządnyrządny zły ----- X (1)
Neutralnyny złyl ---- (-1)
Chaotyczny zły ---- XX (2)

Rasa:

Człowiek ---- (-6)
Pół-Elf - XX (2)
Elf ------ XXXXXXXXXX (10)
Niziołek - (-1)
Krasnolud ---- (0)
Pół-Ork - (-4)
Gnom ---- X (1)

Klasa:

Wojownik - (-2)
ÂŁowca -- XXXX (4)
Paladyn - XXX (3)
Kleryk -- XXXXXXX (7)
Mag ---- (-3)
Druid --- XXXXX (5)
Złodziej --- (-2)
Bard ---- (-4)
Mnich ---- X (1)


Cóż... podejrzewałem, że będę elfem, ale nie, że klerykiem :P xD

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 09 Grudzień 2006, 22:04:10 wysłana przez Crisis »

Offline Varikhem

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #28 dnia: 09 Grudzień 2006, 22:26:40 »


Chaotyczny Zły Elf ÂŁowca Mag


Wyznawca Talos

Charakter:
Chaotyczny Zły - najbardziej złe postacie, jakie mogą być, nie uznają ani systemu ani dobra, starają się zniszczyć wszystko co stanie im na drodze, łamiąc wszystkie możliwe zasady.

Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapomniają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karancję, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:
ÂŁowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. ÂŁowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, ÂŁowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. ÂŁowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Druga Klasa:
Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoiływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.

Bóstwo:
Talos

Detale:
Charakter:

Praworządny dobry ----- (-2)
Neutralny dobry---- (-1)
Chaotyczny dobry ---- XXX (3)
Praworządny Neutralny -- (0)
Neutralny ---- (0)
Chaotyczny Neutralny - (-1)
Praworządny zły ----- (0)
Neutralnyn zły ---- XX (2)
Chaotyczny zły ---- XXXXXXX (7)

Rasa:

Człowiek ---- (-4)
Pół-Elf - XXXXX (5)
Elf ------ XXXXXXXXXX (10)
Niziołek - (-1)
Krasnolud ---- (-4)
Pół-Ork - (0)
Gnom ---- (0)

Klasa:

Wojownik - (-4)
ÂŁowca -- XXXXXXX (7)
Paladyn - (-2)
Kleryk -- (-1)
Mag ---- XXX (3)
Druid --- XXX (3)
Złodziej --- (0)
Bard ---- XX (2)
Mnich ---- XX (2)[/quote]

Całkiem całkiem :) . Pasuje do mnie  .
« Ostatnia zmiana: 17 Grudzień 2006, 18:41:25 wysłana przez ÂŁowca »

Offline Raflas

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #29 dnia: 09 Grudzień 2006, 22:37:49 »
Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Pół-Elf - charakteryzują się ciekawością i ambicją odziedziczoną po ludzkich przodkach oraz wrażliwymi zmysłami i miłością do przyrody otrzymanymi po elfach. Są jednak obcy dla obu tych kultur. Dla ludzi wyglądają jak elfy - dla elfów jak ludzie. Półefy są bledsze, bardziej jasnowłose i gładkoskóre niż ich ludzcy rodzice, lecz ich karnacje i inne cechy są różnorodne jak u ludzi. Zazwyczają mają zielone, elfie oczy.

Podstawowa Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a koncząc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standartowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojownikó zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Druga Klasa:
ÂŁowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. ÂŁowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, ÂŁowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. ÂŁowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Bóstwo:
Tymora

Detale:

Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- XXX (3)
Neutralnyny dobry---- XXX (3)
Chaotyczny dobry ---- XXXXXXX (7)
Praworządnyrządny Neutralnyny -- (-1)
Neutralnyny ---- (0)
Chaotyczny Neutralnyny - (-1)
Praworządnyrządny zły ----- (-1)
Neutralnyny złyl ---- (-1)
Chaotyczny zły ---- XX (2)

Rasa:

Człowiek ---- XXXX (4)
Pół-Elf - XXXXX (5)
Elf ------ XX (2)
Niziołek - X (1)
Krasnolud ---- (-2)
Pół-Ork - XXX (3)
Gnom ---- (-1)

Klasa:

Wojownik - XXXXX (5)
ÂŁowca -- XXXXX (5)
Paladyn - (0)
Kleryk -- (-1)
Mag ---- (-2)
Druid --- (-1)
Złodziej --- (-1)
Bard ---- (-3)
Mnich ---- (-2)


Nono ;)

Offline DODO

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 300
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #30 dnia: 09 Grudzień 2006, 23:43:42 »
Charakter:
Praworządny Dobry - postacie, które są z natury dobre, oraz wierzą i uznają porządek rzeczy.

Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapominają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karnację, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:

Mag - używają magii mistycznej, opierając się na dogłębnych studiach. Dla czarodzieja magia nie jest talentem, lecz trudną choć wartą pracy, sztuką. Gdy są przygotowani do walki, mogą używać swych zaklęć z niszczycielskim skutkiem. Ale zaskoczeni bronią się słabo. Siła czarodzieja polega na jego zaklęciach, wszystko inne ma znaczenie drugorzędne. Czarodzieje uczą się nowych zaklęć w miarę eksperymentowania i zdobywania doświadczenia, a także od innych czarodziejów. Ponadto ze wzrostu uzyskanego doświadczenia potrafią ulepszać swoje zaklęcia, zwiększając ich zasięg, siłę działania albo modyfikując je w inny sposób. Czarodziej może przywoływać chowańca. Mając wysoką inteligencję czarodzieje mogą używać zaklęć bardzo wysokich poziomów.

Druga Klasa:

Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a kończąc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standardowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojowników zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Bóstwo:



Detale:

Charakter:

Praworządny dobry[/b] ----- XXXXX (5)
Neutralny dobry---- XXX (3)
Chaotyczny dobry ---- (-1)
Praworządny Neutralny -- XXXX (4)
Neutralny ---- (-2)
Chaotyczny Neutralny - (-2)
Praworządny zły ----- (-1)
Neutralny zły ---- (-2)
Chaotyczny zły ---- (-1)

Rasa:

Człowiek ---- XXXX (4)
Pół-Elf - (-2)
Elf ------ XXXXXX (6)
Niziołek - XX (2)
Krasnolud ---- (-3)
Pół-Ork - (-2)
Gnom ---- (-2)

Klasa:

Wojownik - XXXX (4)
ÂŁowca -- (-3)
Paladyn - (-3)
Kleryk -- XXX (3)
Mag ---- XXXXXXXX (8)
Druid --- (0)
Złodziej --- (-3)
Bard ---- (-1)
Mnich ---- XXXX (4)

No fajna sprawa. Jednak nie podoba mi się to, że w wyniku są błędy ortograficzne  Jest ich dość sporo a najbardziej widoczne są w "Detale". Ale mimo tych błędów muszę przyznać, że test jest świetny. Pasuje do mnie jak ulał.
« Ostatnia zmiana: 30 Maj 2007, 23:02:59 wysłana przez DODO »

Offline mejdej

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Reputacja: 0
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #31 dnia: 10 Grudzień 2006, 09:39:39 »
Hmm, dość fajny test. Dużo rzeczy się zgadza, ale są też takie, które nie dotyczą mnie:

Jesteś:

Chaotyczny Dobry Elf Druid Bard

Wyznawca Rillifane Rallathil

Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapominają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karnację, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:

Druid - uzyskują swoje moce nie rzez panowanie nad naturą, ale dzięki jedności z nią. Nienawidzą wszystkiego, co nienaturalne między innymi wynaturzeń i nieumarłych i niszczą ich gdy tylko mogą. Swe zaklęcia kapłańskie otrzymują od przyrody, nie od bogów. W miarę wzrostu doświadczenia druidzi uzyskują dostęp do różnorodnych mocy, jak na przykład możliwość zmieniania się w zwierze. Często zresztą mają przy sobie zwierzęcych towarzyszy. Uzbrojenie i opancerzenie druida ograniczone są tradycyjnymi przysięgami, a nie zwykłym szkoleniem. Druid powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Druga Klasa:
Bard - często pełnią rolę negocjatorów, posłańców, zwiadowców i szpiegów. Uwielbiają towarzyszyć bohaterom i złoczyńcom, by być naocznymi świadkami bohaterskim (lub makabrycznych) czynów, ponieważ Bard opowiadający historię, którą sam przeżył, zyskuję sławę. Bardowie potrafią rzucać zaklęcia mistyczne bez uprzedniego przygotowania, podobnie jak czarownicy. Ponadto dzielą pewne specjalne zdolności z łotrzykami, a ich wiedza o przedmiotach jest niemal niezrównana. Wysoka charyzma umożliwia bardowi używanie zaklęć wysokich poziomów.

Bóstwo:
Rillifane Rallathil


Detale:

Charakter:

Praworządny dobry ----- X (1)
Neutralny dobry---- X (1)
Chaotyczny dobry ---- XXXXXX (6)
Praworządny rządny Neutralny -- (-4)
Neutralny ---- (-2)
Chaotyczny Neutralny - XXX (3)
Praworządny zły ----- (0)
Neutralny zły ---- (-1)
Chaotyczny zły ---- XX (2)

Rasa:


Człowiek ---- (0)
Pół-Elf - (-2)
Elf ------ XXXXXXXXXX (10)
Niziołek - (-3)
Krasnolud ---- XXXXX (5)
Pół-Ork - XXX (3)
Gnom ---- (-1)

Klasa:


Wojownik - (-2)
ÂŁowca -- (-3)
Paladyn - (-2)
Kleryk -- (-2)
Mag ---- (-2)
Druid --- XX (2)
Złodziej --- (-1)
Bard ---- XX (2)
Mnich ---- (-5)
« Ostatnia zmiana: 10 Grudzień 2006, 10:23:04 wysłana przez DODO »

Offline WaldeK

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: 0
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #32 dnia: 24 Grudzień 2006, 20:46:57 »
Praworządny Zły Pół-Ork Wojownik Paladyn

Wyznawca Iyachtu Xvim

Charakter:
Praworządny ful Zły - postacie wierzące w porządek, ale jedynie pod wodzą silnego zła.

Rasa:
Pół-Ork - gorącokrwiste i ponure rezultaty kojarzenia się ludzi z orkami. Wolą działać niż myśleć i walczyć niż dyskutować. Uwielbiają proste przyjemności, takie jak ucztowanie, chełpienie się i żywiołowy taniec. Mogą stanowić duży atut w odpowiednio dobranej drużynie, lecz nie na balach u książąt. Pół orkowie są równie wysocy co ludzie, lecz w ich posturze odznaczają się cechy brutalne. Uważają blizny za powód do dumy i element upiększający. Rzadko dożywają 75 lat.

Podstawowa Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a kończąc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standardowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojowników zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Druga Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wyoską mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyzmie.

Bóstwo:
Iyachtu Xvim
« Ostatnia zmiana: 24 Grudzień 2006, 23:23:35 wysłana przez DODO »

Offline Sir_William

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 771
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • I tak w koło, Macieju...
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #33 dnia: 25 Grudzień 2006, 23:58:14 »
Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Elf - słyną ze swojej poezji, pieśni i sztuk magicznych, lecz gdy grozi im niebezpieczeństwo wykazują też wielki talent w posługiwaniu się bronią i zdolnościami strategicznymi. Elfy mogą żyć ponad 700 lat i według ludzkich pojęć bardzo powoli wybierają sojuszników oraz wrogów, a jeszcze wolniej o nich zapominają. Są smukłe i mierzą od 4 i pół do 5 i pół stóp wzrostu. Mają zwykle bladą karnację, ciemne włosy i ciemnozielone oczy. Nie mają zarostu ani owłosienia na reszcie ciała, wolą wygodne stroje i charakteryzują się nieziemską gracją. Wiele innych ras uważa je za niezwykle urodziwe.

Podstawowa Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyzmie.

Druga Klasa:
ÂŁowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. ÂŁowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, ÂŁowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. ÂŁowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Bóstwo:
Tymora


Detale:

Charakter:

Praworządny dobry ----- XXX (3)
Neutralny dobry---- XXXX (4)
Chaotyczny dobry ---- XXXXXXXXX (9)
Praworządny Neutralnyny -- (-1)
Neutralny ---- (-1)
Chaotyczny Neutralny - (0)
Praworządny zły ----- (-2)
Neutralny zły ---- (-2)
Chaotyczny zły ---- XX (2)

Rasa:

Człowiek ---- (-2)
Pół-Elf - XX (2)
Elf ------ XXXXXXXX (8)
Niziołek - (-6)
Krasnolud ---- (-2)
Pół-Ork - XXXX (4)
Gnom ---- (-7)

Klasa:

Wojownik - XXX (3)
ÂŁowca -- XXXX (4)
Paladyn - XXXXXX (6)
Kleryk -- (0)
Mag ---- X (1)
Druid --- X (1)
Złodziej --- (-9)
Bard ---- X (1)
Mnich ---- (-3)
« Ostatnia zmiana: 26 Grudzień 2006, 00:11:40 wysłana przez DODO »

Offline Dracom

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #34 dnia: 26 Grudzień 2006, 18:07:42 »
Muszę przyznać, że test mi się bardzo spodobał. Z pewnością zachęcę kilka osób, do wypełnienia go. Większość z rzeczy, jakie mi wyświetliło były prawdą. Mniej/więcej 90%. Oto co mi wyszło:

Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Pół-Elf - charakteryzują się ciekawością i ambicją odziedziczoną po ludzkich przodkach oraz wrażliwymi zmysłami i miłością do przyrody otrzymanymi po elfach. Są jednak obcy dla obu tych kultur. Dla ludzi wyglądają jak elfy - dla elfów jak ludzie. Półefy są bledsze, bardziej jasnowłose i gładkoskóre niż ich ludzcy rodzice, lecz ich karnacje i inne cechy są różnorodne jak u ludzi. Zazwyczaj mają zielone, elfie oczy.

Podstawowa Klasa:
ÂŁowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. ÂŁowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, ÂŁowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. ÂŁowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Druga Klasa:
Druid - uzyskują swoje moce nie rzez panowanie nad naturą, ale dzięki jedności z nią. Nienawidzą wszystkiego, co nienaturalne między innymi wynaturzeń i nieumarłych i niszczą ich gdy tylko mogą. Swe zaklęcia kapłańskie otrzymują od przyrody, nie od bogów. W miarę wzrostu doświadczenia druidzi uzyskują dostęp do różnorodnych mocy, jak na przykład możliwość zmieniania się w zwierze. Często zresztą mają przy sobie zwierzęcych towarzyszy. Uzbrojenie i opancerzenie druida ograniczone są tradycyjnymi przysięgami, a nie zwykłym szkoleniem. Druid powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Bóstwo:
Solonor Thelandria

P.S - Przepraszam, nie wiem, jak się cytuje:/
« Ostatnia zmiana: 26 Grudzień 2006, 19:34:27 wysłana przez DODO »

Offline Wrath

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 449
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Devils never cry
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #35 dnia: 26 Grudzień 2006, 20:48:33 »
Praworządny Dobry Pół-Elf Paladyn Wojownik

Wyznawca Tyr

Charakter:
Praworządny Dobry - postacie, które są z natury dobre, oraz wierzą i uznają porządek rzeczy.

Rasa:
Pół-Elf - charakteryzują się ciekawością i ambicją odziedziczoną po ludzkich przodkach oraz wrażliwymi zmysłami i miłością do przyrody otrzymanymi po elfach. Są jednak obcy dla obu tych kultur. Dla ludzi wyglądają jak elfy - dla elfów jak ludzie. Półefy są bledsze, bardziej jasnowłose i gładkoskóre niż ich ludzcy rodzice, lecz ich karnacje i inne cechy są różnorodne jak u ludzi. Zazwyczają mają zielone, elfie oczy.

Podstawowa Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wyoską mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyźmie.

Druga Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a koncząc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standartowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojownikó zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Bóstwo:
Tyr


Charakter:

Praworządnyrządny dobry ----- XXXXXXX (7)
Neutralnyny dobry---- X (1)
Chaotyczny dobry ---- X (1)
Praworządnyrządny Neutralnyny -- XXXX (4)
Neutralnyny ---- (-2)
Chaotyczny Neutralnyny - XX (2)
Praworządnyrządny zły ----- XXXXXX (6)
Neutralnyny złyl ---- (0)
Chaotyczny zły ---- (0)

Rasa:

Człowiek ---- (0)
Pół-Elf - XXXXX (5)
Elf ------ (-4)
Niziołek - X (1)
Krasnolud ---- XXXX (4)
Pół-Ork - XXXX (4)
Gnom ---- X (1)

Klasa:

Wojownik - XXXXX (5)
ÂŁowca -- XX (2)
Paladyn - XXXXXX (6)
Kleryk -- XX (2)
Mag ---- (-5)
Druid --- (-4)
Złodziej --- XXX (3)
Bard ---- (0)
Mnich ---- (-2)
« Ostatnia zmiana: 16 Wrzesień 2007, 22:56:28 wysłana przez Thrall »

Offline Kapi Pogromca

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 128
  • Reputacja: 0
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #36 dnia: 29 Grudzień 2006, 17:18:36 »
Neutralny Gnom Wojownik ÂŁowca


Charakter:
Neutralny - bardzo rzadko spotykane postacie, wierzą w równowagę na świecie.

Rasa:
Gnom - są bardzo poszukiwane jako alchemicy, wynalazcy i technicy, choć większość woli zażywać prostych wygód wśród swoich. Lubią zwierzęta, klejnoty i żsrty, zwłaszcza psikusy płatane innym.Uwielbiają uczy się z własnego doświadczenia i zawsze próbują nowych metod budowania różnych rzeczy. Mierzą od 3 do 3 i pół stopy wzrostu, a skórę mają od jasnobrązowej do brązowej. Włosy mają jasne, a oczy często błękitnawe. Umierają się zwykle w ziemiste kolory, ale zawile dekorują swe stroje. Przeciętny gnom żyje 350-500 lat.

Podstawowa Klasa:
Wojownik - mogą pełnić różne role, poczynając od żołnierzy, a kończąc na strażnikach porządku. Dla niektórych przygoda stanowi sposób wzbogacenia się, podczas gdy inni mogą używać swych umiejętności do obrony słabszych. Wojownicy charakteryzują się najbardziej wszechstronnymi umiejętnościami bojowymi spośród wszystkich klas, które może wykorzystać gracz. Szkolą się w użyciu wszystkich standardowych rodzajów uzbrojenia i opancerzenia. Wymagające szkolenie bojowe wojowników zapewnia im wiele atutów uzyskiwanych ze wzrostem doświadczenia. Wojownicy wysokich poziomów potrafią wykonywać specjalne manewry podczas walki i używać egzotycznego uzbrojenia, niedostępnego dla innych postaci.

Druga Klasa:
ÂŁowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. ÂŁowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, ÂŁowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. ÂŁowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Bóstwo:
Callarduran Smoothhands



Praworządność a Chaotyczność:

Praworządny ----- X (1)
Neutralny - XX (2)
Chaotyczny --- (-2)

Dobry a Zły:

Dobry ---- (0)
Neutralny - XX (2)
Zły ---- (-1)

Rasa:

Człowiek ---- XX (2)
Pół-Elf - (-4)
Elf ------ (-3)
Niziołek - XX (2)
Krasnolud ---- XXX (3)
Pół-Ork - X (1)
Gnom ---- XXXXXX (6)

Klasa:

Wojownik - XXXXX (5)
ÂŁowca -- XXX (3)
Paladyn - (0)
Kleryk -- (-5)
Mag ---- (-1)
Druid --- XX (2)
Złodziej --- X (1)
Bard ---- (-1)
Mnich ---- XX (2)
« Ostatnia zmiana: 29 Grudzień 2006, 20:17:13 wysłana przez DODO »

Offline Dziqu

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Reputacja: 0
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #37 dnia: 29 Grudzień 2006, 18:20:03 »
Praworządny Dobry Pół-Ork ÂŁowca Paladyn

Wyznawca Mielikki

Charakter:
Praworządny Dobry - postacie, które są z natury dobre, oraz wierzą i uznają porządek rzeczy.

Rasa:
Pół-Ork - gorącokrwiste i ponure rezultaty kojarzenia się ludzi z orkami. Wolą działać niż myśleć i walczyć niż dyskutować. Uwielbiają proste przyjemności, takie jak ucztowanie, chełpienie się i żywiołowy taniec. Mogą stanowić duży atut w odpowiednio dobranej drużynie, lecz nie na balach u książąt. Półorkowie są równie wysocy co ludzie, lecz w ich posturze odznaczają się cechy brutalne. Uważają blizny za powód do dumy i element upiększający. Rzadko dożywają 75 lat.

Podstawowa Klasa:
ÂŁowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. ÂŁowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, ÂŁowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. ÂŁowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Druga Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyzmie.

Bóstwo:
Mielikki

Praworządność a Chaotyczność:

Praworządny ----- XXXXXXXXXXXX (12)
Neutralny - XXXXXXX (7)
Chaotyczny --- XXXX (4)

Dobry a Zły:

Dobry ---- XXXXXXXXXXXXXXX (15)
Neutralny - XXXX (4)
Zły ---- XXXX (4)

Rasa:

Człowiek ---- XXX (3)
Pół-Elf - XXXX (4)
Elf ------ (-1)
Niziołek - XX (2)
Krasnolud ---- (-1)
Pół-Ork - XXXXX (5)
Gnom ---- XXXXX (5)

Klasa:

Wojownik - XXXXXXX (7)
ÂŁowca -- XXXXXXXXX (9)
Paladyn - XXXXXXXX (8)
Kleryk -- (-1)
Mag ---- (-2)
Druid --- (0)
Złodziej --- X (1)
Bard ---- (-1)
Mnich ---- XX (2)
« Ostatnia zmiana: 29 Grudzień 2006, 20:17:55 wysłana przez DODO »

Offline MeGorT

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 447
  • Reputacja: -2
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #38 dnia: 19 Styczeń 2007, 20:51:30 »
Oto Mój Charakter:


Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Pół-Ork - gorącokrwiste i ponure rezultaty kojarzenia się ludzi z orkami. Wolą działać niż myśleć i walczyć niż dyskutować. Uwielbiają proste przyjemności, takie jak ucztowanie, chełpienie się i żywiołowy taniec. Mogą stanowić duży atut w odpowiednio dobranej drużynie, lecz nie na balach u książąt. Półorkowie są równie wysocy co ludzie, lecz w ich posturze odznaczają się cechy brutalne. Uważają blizny za powód do dumy i element upiększający. Rzadko dożywają 75 lat.

Podstawowa Klasa:
ÂŁowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. ÂŁowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, ÂŁowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. ÂŁowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Druga Klasa:
Paladyn - charakteryzują się poważnym podejściem do przygody, nawet najbardziej przyziemna misja jest dla nich osobistym sprawdzianem - okazją do wykazania się męstwem, uczenia się taktyki i czynienia dobra. Są to wojownicy cnoty, chronieni przez boskie moce, które strzegą ich przed krzywdą, bronią przed chorobą, leczą i nie dopuszczają do nich strachu. Paladyn może też użyć swej mocy do pomagania innym, lecząc rany i choroby, a także do niszczenia zła. Doświadczeni paladyni sprawniej walczą z siłami zła i mogą odstraszać nieumarłych. Paladyn powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ ta cecha decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować. Wiele jego specjalnych umiejętności działa lepiej przy wysokiej charyzmie.

Bóstwo:
Shaundakul
« Ostatnia zmiana: 19 Styczeń 2007, 21:19:41 wysłana przez DODO »

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #39 dnia: 19 Styczeń 2007, 21:19:32 »
oto moja:

Jesteś:


Chaotyczny Dobry Pół-Ork ÂŁowca Bard

Wyznawca Shaundakul

Charakter:
Chaotyczny Dobry - postacie niezależne, które jednak z natury są dobre i wierzą w jego potęgę.

Rasa:
Pół-Ork - gorącokrwiste i ponure rezultaty kojarzenia się ludzi z orkami. Wolą działać niż myśleć i walczyć niż dyskutować. Uwielbiają proste przyjemności, takie jak ucztowanie, chełpienie się i żywiołowy taniec. Mogą stanowić duży atut w odpowiednio dobranej drużynie, lecz nie na balach u książąt. Półorkowie są równie wysocy co ludzie, lecz w ich posturze odznaczają się cechy brutalne. Uważają blizny za powód do dumy i element upiększający. Rzadko dożywają 75 lat.

Podstawowa Klasa:
ÂŁowca - to utalentowani tropiciele i myśliwi, których domem jest las. Pod względem umiejętności bojowych niemal dorównują wojownikom, choć nie mają ich zamiłowania do walki. Zamiast tego koncentrują swe zdolności i szkolenie na określonym wrogu - wybrane stwory łowca nienawidzi bardziej od innych i stara się je wytropić i zabić. ÂŁowcy często starają się bronić i pomagać potrzebującym ludziom, którzy zamieszkują lasy lub podróżują przez nie, Talenty łowcy umożliwają mu ciche poruszanie się i ukrywanie w cieniu, zwłaszcza w naturalnym otoczeniu, ÂŁowca dysponuje dogłębną wiedzą na temat pewnych gatunków zwierząt. Doświadczeni łowcy mają tak ścisłą więź z naturą, że potrafią czerpać z niej energię i rzucać zaklęcia kapłańskie, podobnie jak druidzi, mają także zwierzęcych towarzyszy. ÂŁowca powinien mieć wysoką mądrość, ponieważ cecha ta decyduje o maksymalnym poziomie zaklęć, jakie może opanować.

Druga Klasa:
Bard - często pełnią rolę negocjatorów, posłańców, zwiadowców i szpiegów. Uwielbiają towarzyszyć bohaterom i złoczyńcom, by być naocznymi świadkami bohaterskim (lub makabrycznych) czynów, ponieważ Bard opowiadający historię, którą sam przeżył, zyskuje sławę. Bardowie potrafią rzucać zaklęcia mistyczne bez uprzedniego przygotowania, podobnie jak czarownicy. Ponadto dzielą pewne specjalne zdolności z łotrzykami, a ich wiedza o przedmiotach jest niemal niezrównana. Wysoka charyzma umożliwia bardowi używanie zaklęć wysokich poziomów.

Bóstwo:
Shaundakul
« Ostatnia zmiana: 19 Styczeń 2007, 21:20:22 wysłana przez DODO »

Forum Tawerny Gothic

Jaką jesteś postacią w D&D?
« Odpowiedź #39 dnia: 19 Styczeń 2007, 21:19:32 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top