Forum dyskusyjne > Dyskusje na każdy temat
Oceń Poprzednika 3
Bela:
Rajca
Nick - mnie się kojarzy z jakimś urzędem na dworach i zamkach w średniowieczu, ciekawy, nie wiem skąd go wytrzasnąłeś, ale z ręką sercu mogę powiedzieć, że mnie rajcuje ten twój nick :P
Avatar - symbol teatru, tragedii i innych sztuk (chyba - nie znam się na tym), może oddawać twoje zamiłowanie do sztuki i teatru, a może też pokazywać, że masz dwie twarze. Może także oznaczać, że wszystko ma dwie strony czy cuś, nie będę się nad tym rozwodził, nie rajcuje mnie on..
Sygnatura - z chęcią bym ocenił ale nie widzę
User - nie pojawia się zbyt często w postach, ale jak pisze to z sensem i mądrze, ma swój światopogląd, którego nie zamierza zmieniać, czasem zbyt cięty język na forum, ale w niektórych sytuacjach i do niektórych osób inaczej się nie da :P
Dlaczego go lubię - za pyskówki rajcowej stalówki
Dlaczego nie lubię - nie mam powodów
Co mi się kojarzy? - średniowiecze
[img]http://republika.pl/blog_cy_1347304/2791068/tr/racja.jpg\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]
Stosunek do userów - raczej niezbyt miły, bo jedyne posty w których go widuję to te, w których zaciekle broni swojego stanowiska w dyskusjach z forum romanum
Gdzie spotkany - jak lubię temat Oceń Poprzednika, tak ta rubryka mnie przygnębia.. Na TG ofkozz
Dairin:
Bela :)
Nick: Bardzo podobał mi się jego nick przed reaktywacją, ale ten też nie jest zły. W zasadzie jego nick po częsci zachęcił mnie do zagadania, uważam, że jest bardzo fajny ;) Jest w nim coś niesamowitego, a jednak zachwyca swą prostotą ;)
Avatar: Podoba mi się. Kojarzy się z dzieciństwem i jakąś bajką i mam wrażenie, że gdzieś już kiedyś widziałam ludka z obrazka, więc skojarzenia bardzo pozytywne :)
Sygnatura: Uważam, że poprzednia była lepsza. Poprzednią oglądałam, a ta niespecjalnie mnie zaciekawiła.