Forum dyskusyjne > Dyskusje na każdy temat
Post dnia
Isentor:
--- Cytat: Maciekar ---Gratuluję. 500 użytkowników dla strony, która ma 2 lata to już naprawde dużo. Niech Tawerna rośnie. Na tawernie jestem od 15.04.07r. więc nie tak dawno i jedyne zauważalne, co się zmieniło to skórka.
Ekhem...trochę późno się obudziłeś, bo zarejestrowanych użytkowników mamy już ponad 6tys. - Triv
--- Koniec cytatu ---
Spostrzegawczość dzisiejszej młodzieży nie stoi na wysokim poziomie. I kolejny przykład tego, że mało kto czyta poprzednie posty...
P.S.
Nr użytkownika: 3,482 - ÂŚmiać się czy płakać
Sir_William:
--- Cytuj ---O, to nasz raper jest specem też w 2D... nie no, jesteś bardzo wszelako utalentowany.
Co do tekstur, to nie znam się na rzeczy, ale nie jestem przekonany co do twojego wytworu. Pierwsza rzecz, to strasznie oszczędzałeś miejsca, dlatego tekstury wchodzą sobie na głowę. Same tekstury w sumie... Niebardzo wiem jak je ocenić, ale bardzo dziwnie to wygląda. Dałeś rozwarty ryj tego zwierza no i tułów. Chyba to nie jest kompletny model? W każdym razie nie jest źle, jeśli sam to wykonywałeś :p.
--- Koniec cytatu ---
Post jest autorstwa Altair'a. Rozbawił mnie swoją ironią na końcu swojego pierwszego zdania. Reszta jest równie zabawna. Mam nadzieję, że autor nie obrazi się na mnie z powodu wykorzystania tutaj jego dzieła, jednak jest to mój typ na "Post Dnia".
r4d00:
--- Cytat: Lesterkoles ---Więc tak gdzy magowie tworzyli barierę jej magiczną strukturę zakłucił ÂŚniący gdyż jest potężną iostotąm niemógł jej zniszczyć więcją powiększył bądź sama jego obecność ją powiększyła. Gdyż śniący miał wpływ na stworznie bariery i był istotą MAGICZNÂĄ TYLKO jego zniszczenie mogło zniszczyć barierę.
--- Koniec cytatu ---