Forum dyskusyjne > Dyskusje na każdy temat

ASG

<< < (3/4) > >>

Anmarius:
Ja mam na razie zmartwienie. Otóż, moi bracia przez pół roku nie mogą znaleźć czasu, by pójść ze mną na jakakolwiek strzelankę... () Tylko, to jeden, to drugi, chodzą sobie na takie, które są organizowane przez internet  Cholera... Co do zakupu nowej broni, to planuję, ale dopiero za parę lat zakup snajperki. Rajcuje mnie siedzenie w krzakach i czekanie, aż cel Ci wskoczy na celownik i wtedy (bum!) : trafiony ! Super  

Antelius:
Ja gram od roku w ASG. Faktycznie świetna zabawa a jeszcze obok mnie są takie tereny że zabawa staje się jeszcze lepsza (poligon, okopy, strzelnica, ląki, lasy itp.) Moją ulubioną bronią jest m16a1. Ma bardzo duży zasięg i dobrą celowność. elektryków nie lubie bo maja slabą celność. poza m16 mam jeszce m4a1, glocka i shotguna (zepsuł się).
www.airsotfguns.pl - stronka gdzie mozna pooglądać sprzęt ASG (średniej klasy)

Boba Fett:
Czas, bym i ja się tutaj wypowiedział (wreszcie?). ;)
Swoją zabawę z ASG zacząłem jakieś 25 dni temu (zainteresowałem się jakieś 4 miesiące temu) i jakie są obecnie tego efekty? Ano, o tym zaraz. Z początku moim ,,marzeniem" był srebrny Desert Eagle (moja ulubiona broń z Soldata - mówi się, że broń mistrzów) za 700 złoty, a potem za 180. Jak się okazało, w momencie gdy uzbierałem całą potrzebną gotówkę, w sklepie zabrakło tej broni, a na dodatek nie chcą już więcej jej sprowadzać. No nic, w takim razie chciałem się zaopatrzyć w coś ,,cięższego" i padło na karabin maszynowy. Zakup jednak spalił na panewce (300 zł), kiedy kolega zaoferował mi karabin snajperski. I tak właśnie dwa tygodnie temu zaczęła się moja historia z tą bronią.