Strefa moddingu gier Gothic > Dyskusja o modyfikacjach

Mroczne Tajemnice - dyskusja

<< < (2/32) > >>

Mik Nik:
Muszę przyznac że dawno nie grałem w takiego moda.
Pierwsze co rzyciło mi się w oczy to zmienienie nazwy "maliny" na "poziomki".
Przed dojsciem do obozu atakowały mnie 3 osoby  co muszę przeznać dodało klimatu kolonni.
Na arenie morzna obstawiać walki i walczyc... i tu wlaśnie natrafilem na problem bo nie moge walczyc!!!(płace 50 rudy i nic a drugi raz sie nieda zaplacic)
Ale obóz strażników i niemożność wejścia do kolpalni bez spodni kopaczatak samo jak siła potrzebna do założenia zbroji zrobiły na mnie pozytywne wrażenie bardzo pozytywne.

Isentor:

--- Cytat: Mik Nik ---Na arenie morzna obstawiać walki i walczyc... i tu wlaśnie natrafilem na problem bo nie moge walczyc!!!(płace 50 rudy i nic a drugi raz sie nieda zaplacic)

--- Koniec cytatu ---
Ponieważ walki masz umawiane na daną godzinę i tylko gdy ona wybije twój przeciwni stawia się na arenie i czeka na ciebie 3 godziny.

Poza tym znalazłem dość poważny błąd bodajże gdy zabijemy gościa o imieniu "Kyro" i zabierzemy mu rudę nie  skończymy już zadanie zleconego nam przez jednego z przemytników. Według mnie to poważny błąd ponieważ powinniśmy mieć chyba wybór wykonać dla niego zadanie i otrzymać rudę bądź zabić go i wsiąść ją sobie siłą. Szkoda tylko, że gdy weźmiemy ją siłą nie mamy żadnej kwestii dialogowej u zleceniodawcy zadania. Poza tym kilku przemytników powiedziało mi bym poszedł porozmawiać z szefem ten jednak nie jest zbyt skory do rozmowy...ciekawe więc kiedy będzie...

shergar:
No moim zdaniem to dobre rozwiązanie. Dlaczego NPC ma nas lubić i dawać zadanie jest się go zleje?

W obozie Przemytników po gadce z Korthem (żeby chciał gadać i aby zainicjowało się zadanie z Przemytnikami, musimy pogadać z Diego i/lub pomóc Kyro) możemy porozmawiać z innymi. Jeżeli wypełnimy wszystkie zadania to Thangor łaskawie z nami pogada ;P

Jakby co jest u nas solucja...

A wracając do tego co napisałeś Isentor. teraz trzeba zdecydowanie więcej myśleć, pobicie npca często ma inne następstwa, więc sugerowałbym ostrożnie grać. Mod nie jest liniowy do bólu, często są różne możliwości, np. podany przez ciebie Kyro zaczyna questa na 3 sposoby w zależności od tego co Bezio zrobił wcześniej: gadka z Diego, brak gadki lub zadanie od Kortha.

A wszystkich możliwości nie byliśmy w stanie wziąć pod uwagę bo byśmy nigdy tego moda nie skończyli ;) Miały być 3 zakończenia nie 2, planowałem też wprowadzić więcej zależności, ale aż strach pomyśleć ile wtedy byłoby bugów do poprawienia i ile możliwości do przetestowania.

LONYSARD:
Właśnie ściągam MT . Wiem że wszystkiego się dowiem jak mi się ściągnie i w niego zagram ale mam jedno pytanie . Ile doszło obozów ?? czyli jakie obozy są teraz prócz SO ,NO i OS ???

Arthas:
Doszło kilka. Między innymi kilka nowych frakcji oraz potężna gildia, w której mamy możliwość wyboru(strona Innosa bądź też Beliara) o ile się nie mylę. Pozostałe obozy to Przemytnicy, Fanatycy, ÂŁowcy Orków i Obóz Strażników ze Starej Kopalni należącej do SO. Jeśli chcesz dowiedzieć się o nich czegoś więcej przed rozpoczęciem rozgrywki, odwiedź stronę Poziomek, na której znajdują się wszystkie informacje.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Idź do wersji pełnej