Wepchnęliście wszystkie beczki na pokład oraz skrzynie, zaś fregata przy pomocy waszej siły spłynęła do zatoki, jednak zatrzymana kotwica nie wypłynęła w dal dając wam możliwość wejścia po linach na pokład. Gdy weszliście, Darius otworzył beczki i każdy mógł się najeść, pożywić napić, zregenerować siły.
Satyr Eustachy dał po małym pisklęciu czterem osobą, te osoby, które otrzymały pisklę pod swoją opiekę to był Melkior Tacticus, Silvaster Vanhalen, Creed Canue i Salazar Trevant.
Orkowie, Darius i pozostała załoga zajęła się obsługą statku, wypłynęliście na głębokie wody, a podróż na Valfden trwała kilkanaście godzin, gdy w końcu dotarliście do portu, Salazar rozdał nagrody za wyprawę i powiedział.
- Z surowcami i wieściami udam się do króla. Jeżeli król uzna za słuszne przyznać nam nagrody, to zostaną wam dostarczone do domów, wraz z informacjami i listami. Dziękuję za udział w wyprawie. - powiedział gdy wszyscy z nagrodami swoimi zeszli, a on oddał klucze opiekunowi portu w Atusel.
Wyprawa zakończona!
Podsumowanie: Drużyna zebrana pod przywództwem Salazara Trevant na statku "Krwawy Graal" pozostającego jego własnością, wypłynęła z portu Atusel na głębokie wody w celu dopłynięcia na archipelag Chatal, gdzie uczestnicy wyprawy mieli dokonać eksploracji wyspy, odnaleźć wszystkie znane miejsca użytkowe, sprawdzić życie i zamieszkanie wyspy oraz dokonać wszelkich cennych dla królestwa i korony Valfden odkryć. Podczas morskiej przeprawy zostali zaatakowani przez dwie pirackie fregaty. Dzięki małej zasadzce, i fortelowi udało im się pominąć potyczkę z użyciem armat pokładowych i podczas abordażu zaatakowali agresorów pokonując ich bezapelacyjnie. Po przeszukaniu obu ładowni zdobyli łącznie 1000 grzywien. Płynęli dalej z kursem na wyspę Valant w pobliże miasta Hessein. Wpłynęli w obręb archipelagu z dużym ryzykiem zatonięcia (1/4 szans na udane przepłynięcie), i osiedli na
plaży "Odem Mortis". Podczas schodzenia ze statku i próby sciągania beczek zostali zaatakowani przez szkielety z włóczniami, zombie i szkielety draconów z włóczniami. Po długiej i trudnej walce, taszcząc beczki ze sobą, turlając je przez dżunglę, dotarli do przełęczy gór, gdzie stał tajemniczy jegomość, Poszukwiacz, związany z kultem smoka Vesuviusa. Członkowie wyprawy byli świadkami
przebudzenia starożytnego smoka Vesuviusa (opis kultu oraz samego smoka zostanie dodany na wiki w następstwie tej wyprawy, tutaj link do postu z pierwszym pojawieniem się smoka). Po rozmowie ze smokiem i otrzymaniu pierwszych istotnych informacji na temat Archipelagu i jego funkcjonowania, wyruszyli w dalszą podróż, gdy smok udał się na dalszy sen w odmętach morza i podwodnego wulkanu Enart. W końcu dotarli do
ruin miasta Hessein. Podczas przeszukiwania miasta podzielili się na 3 grupy, gdzie jedna udała się w celu przeszukiwania lewej strony druga prawej miasta i obiektów tam istniejących. Salazar udał się bezpośrednio do cytadeli. Jedna z grup znalazła 6 złotych grotów możliwych do wykorzystania przy produkcji włóczni. Po przeszukaniu miasta i odpoczynku, uzupełnieniu sił najedzeniu się, napiciu, Drużyna wyruszyła na zachód w kierunku wybrzeża, gdzie po długiej ale bezpiecznej przeprawie przez dżungle, dotarli na miejsce, gdzie był port z małymi łódkami. Jednak na plaży w tym porcie wylegiwały i grzały się lwy morskie, które zaatakowane przez drużynę uciekały do wody, swoich naturalnych warunków. Po krótkiej walce wsiedli na łodzie wraz z częścią zapasów i przepłynęli na drugi brzeg. Po dotarciu do wyspy Sil ignis bezpośrednio udali się w kierunku
ruin miasta Ra'taga. Dotarli tam bez problemów i przeszukali ruiny, jednak nei znaleźli niczego ani nikogo istotnego dla sprawy. Wyruszyli więc do
ruin kopalni węgla "Elesh Isisheshgr". Tam dokonując przeszukania odnaleźli dwie pokojowo nastawione do nich zjawy, z którymi porozmawiali, jednak również zostali zaatakowani przez inne zjawy, z którymi przyszło im stoczyć zażarty bój. w wyniku walki zwyciężyli ze zjawami i pogodzili obie zjawy, które w podzięce wskazały im dokładne miejsce złożenia ostatniej skrzyni węgla, której nie zdążyli wywieźć draconi przed kataklizmem. Pozyskaną skrzynię grupa poszukiwaczy zabrała ze sobą i wyruszyli w dalsza podróż na północny kraniec wyspy, by przepłynąć kolejnym portem przez krótką cieśninę na wyspę Hadur. Podczas drogi pustynnym traktem zostali napadnięci przez stado zębaczy, które udało się pokonać. dotarli do portu, gdzie przepłynęli na drugą stronę przy pomocy łódek. Gdy dotarli an wyspę Hadur, wylądowali u podnóża
ruin miasta Tabat. Dokonując eksploracji miasta odnaleźli wspaniałe drogocenne złote przedmioty, były to złote posążki jaszczurzych wojowników oraz zestaw starych złotych monet będących kiedyś walutą na archipelagu Chatal. Jednak po dokonaniu tych dokryć udali się bezpośrednio do najcenniejszej kopalni jaką oczekiwali się znaleźć,
ruin kopalni złota "Xugrosh Qiosh". Podczas eksploracji wnętrza kopalni pozyskali 100kilogramową skrzynię rudy złota, podczas wychodzenia z kopalni i powrotu na powierzchnię, zaatakowały ich pełzacze. Dzielni wojownicy podjęli walkę zamiast uciekać i stawiając czoła niebezpieczeństwu, pokonali je. Następnie udali się na zachodnie wybrzeże, gdzie odnaleźli kolejny port tym razem wewnętrzny w morzy Enart, gdzie wsiedli na łodzie i przepływali całe morze w szerz płynąc bezpośrednio na wyspę Valant w okolice
ruin miasta El Mafri. Gdy wylądowali na brzegu, chcieli udać się w głąb miasta by dokonać pełnej eksploracji, jednak zostali zaatakowani przez niezwykle groźną bestię zwaną Czarną wiwerną. Zaatakowała ich i dzięki współpracy wszystkich członków wyprawy udało się pokonać straszliwą zmutowaną bestię. Cując niebezpieczeństwo tego terytorium zrezygnowali z pełnego przeszukania miejscowości,w szystkich miejsc i udali się bezposrednio do głównej swiątyni z której prowadził tunel bezpośrednio na tereny
ruin kopalni czarnej rudy "Izipash Xuash". W tunelu odnaleźli zadziwiający owoc mutacji czarnej rudy, mutanta, ciągle żywego od setek tysięcy lat, zdeformowanego i pozbawionego pełni ludzkich kształtów. Salazar samotnie będąc zabił istotę pożerając jej duszę i wykorzystując do regeneracji swojego ciała. pozostali członkowie wyprawy w tym czasie nieświadomi działania Salazara przeglądali ruiny kopalni czarnej rudy. Gdy kapitan do nich dołaczył weszli w głąb kopalni odnajdując dobrze zachowaną kopalnię, gdzie leżała jedna skrzynia, a przy niej rudy czarnego kruszcu. po załadowaniu rudy do skrzyni zabrali ją lokując na wozie transportowym obok pozostałych dwóch pozyskanych skrzyń, udali się bezpośrednio w kierunku kolejnej kopalni,
ruin kopalni soli "Izoshgr". Wewnątrz kopalni poznali ciekawą istotę, Satyra imieniem Eustachy który stał się ich dalszym rpzewodnikiem w podróży. po rozmowie zebrali skrzynię pełną kryształów soli i zabrali ją. wiedzieli, że mają wypełnione najważniejsze elementy wyprawy i postanowili jak najszybciej udać się ze zdobyczami na statek by móc powiadomić władcę o odkryciach. Udalis ie więc do
ruin miasta Ab Narnel, gdzie Satyr pokazał im zdobycze jakie odkrył w tym mieście, tak zdobyli kilka zniszczonych, złotych broni! Następnie wsiedli do łodzi i przepłynęli bezpośrednio na półwysep Ur Isash, gdzie mieści się nekropolia o tej samej nazwie. Grupa prowadzona przez Satyra Eustachego dotarła do wejścia do nekropolii i dojrzała makabryczną scenę. papuga Ara, najpewniej matka, leżała w swoim gnieździe z podziobanym brzuchem, z którego ciekła krew. papuga jeszcze żyła, zaś jej cztery jaja były pęknięte i 4 pisklęta na wierchu śpiące i pijące krew swojej matki by przeżyć. Satyr Eustachy ukończył cierpienia papugi-matki, która poświęciła swe życie dla swych piskląt i zaopiekował się nimi, dzieląc pisklęta dla czterech członków wyprawy, których uznał za godnych opieki nad nimi. Eustachy poprowadził większość drużyny do miasta Hessein, zaś Salazar zszedł do podziemi nekropolii, gdzie odnalazł nieaktywny portal prowadzący na Valfden, a przy nim ostatniego władcę Archipelagu Chatal, pozyskał koronę władcy Chatal i zabrał ze sobą. Gdy dogonił drużynę w mieście Hessein, wspólnie wyruszyli na plażę Odem Mortis i wypłynęli z niej dzięki przypływowi. podróż trwała długo, jednak szczęśliwie powrócili Na Valfden. Salazar powziął dalsze kroki w celu poinformowania władcy i uzyskania ewentualnych dodatkowych nagród od niego...
Nagrody:Salazar Trevant (i najemnik Darius)
:Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Szeklan z Tihios:Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Creed Canue:Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Rakbar Nasard:Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Anette Du'Monteau:Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Malvaon:Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Silvaster:Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Dael:Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Melkior Tacticus (i najemnicy Durshlak, Orgug, Borug, Shuzug, Xepug, Ginug, Grug, Trilug)
:Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Themo:Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
Talenty:Salazar - Salazar Trevant
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 3 złote talenty + 2 srebrne talenty
Szeklan z Tihios - Szeklan z Tihios (Jest pod literą D w spisie talentów)
Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 1 złoty talent + 3 srebrne talenty
Creed - Creed (brakuje nazwiska Canue, które dopisał sobie gracz... trzeba by to wyjaśnić)
Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 słoty talent
Walka: 2 srebrne talenty + 1 brązowy talent
Rakbar Nasard - Rakbar Nasard (Jest pod literą M w spisie talentów)
Aktywność: brak
Opisy: brak
Walka: brak
Anette Du'Monteau, Blaze - Anette Navarre (Tu jest kompletny błąd, gracz nazywa się w grze Anette Du'Monteau a w spisie nie widnieje w taki sposób ani z jednej ani drugiej strony, należy to wyjaśnić. Jest pod literą B w spisie talentów)
Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 2 srebrne talenty
Malavon - Malavon De Vir
Aktywność: 1 brązowy talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 2 srebrne talenty
Silvaster - Silvaster (brakuje nazwiska Vanhalen, które dopisał sobie gracz... trzeba by to wyjaśnić)
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 2 złote talenty + 3 srebrne talenty
Dael - Dael
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 2 srebrne talenty + 2 brązowe talenty
Melkior - Melkior Tacticus
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 2 złote talenty + 1 srebrny talent + 1 brązowy talent
TheMo - Themo
Aktywność: 1 srebrny talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walka: 3 srebrne talenty