Autor Wątek: Wiejskie problemy  (Przeczytany 15231 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #160 dnia: 28 Kwiecień 2015, 20:33:55 »
Themo nie był na razie zainteresowany kobietami. Przynajmniej nie takimi, które mógł mieć każdy za kilka grzywien. Może mają trochę cennych informacji, ale nawet rozmowa z nimi odpada. Nie, żeby gardził. Po prostu nie chciał płacić, bo kto wie ile taka sobie liczy za samą rozmowę. Nie napotykając nikogo innego szedł dalej naprzód.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #161 dnia: 28 Kwiecień 2015, 20:43:07 »
Dotarles to zamknietych bram prowadzacych na cmentarz, byly niskie okolo 2,5m wysokosci wiec mozna byly je spokojnie przeskoczyc, ale dla osoby w zbroi to moglby byc problem. Metalowe sztachety rowno ulozone pionowo stanowily plot, co pol metra na calej wysokosci, znajdowaly sie poziome sztachety.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #161 dnia: 28 Kwiecień 2015, 20:43:07 »

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #162 dnia: 28 Kwiecień 2015, 22:59:23 »
Zamknięty cmentarz to pewno najmniejszy z problemów. Płot łatwo rozebrać, zwłaszcza, jeśli jest z drewna. Nie trzeba skakać przez bramę. Jednak Themo nie miał zamiaru robić tych rzeczy. Wolał wejść jak człowiek. Postanowił obejść ogrodzenie dookoła. Gdzieś powinien się znajdować grabarz czy dozorca. I to właśnie kogoś takiego szukał. Taka osoba powinna znać ten teren, przynajmniej na tyle, by móc powiedzieć coś więcej niż sołtys czy inni ludzie. Obrał kierunek na prawo i kroczył wzdłuż ogrodzenia. Starał się nie zbaczać z drogi, chociaż w takim otoczeniu ciężko się zgubić.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #163 dnia: 28 Kwiecień 2015, 23:05:34 »
Chodziles wokol plotu wykonanego z metalu. Gdy juz miales tracic nadzieje, nagle uslyszales glos dobywajacy sie z cmentarza. - Ej ty, co sie tu szlajasz? - krzyknal do ciebie grabarz.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #164 dnia: 28 Kwiecień 2015, 23:38:09 »
Zagłębiał się coraz dalej cały czas idąc obok ogrodzenia. A przecież nie był pijany. Miał się wracać i iść w drugą stronę. Już nawet odwrócił się na pięcie. Jego plany powstrzymał grabarz, który niestety potraktował go jako jakiegoś przybłędę. Themo postanowił uświadomić mu jego błąd.
-Panie, ja tutaj jestem z ramienia pana szlachcica Erenus. Sołtys mi powiedział o dziwnym potworze, który porwał jego córkę. Mam rozwiązać ten problem. Wpuść mnie pan to pogadamy.
Powiedział głośno opierając się o płot. Potem puścił się i zrobił to, co zamierzał wcześniej. Powrócił do bramy licząc, że grabarz mu otworzy.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #165 dnia: 29 Kwiecień 2015, 16:30:49 »
Po chwili przy bramie zjawil sie grabarz z pekiem kluczy, chwile szukal wlasciwego. Wlozyl klucz do zamka i przekrecil. Brama ustapila, otworzyl i wpuscil cie do srodka.
- Cale szczescie ze Bogowie zeslali kogos by nam pomogl. - rzekl.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #166 dnia: 29 Kwiecień 2015, 16:35:45 »
-Bogów w to nie mieszajmy.
Powiedział i przeszedł przez bramę. Spojrzał w głąb cmentarza wypatrując wejścia do krypty. Nadszarpnięte zębem czasu nagrobki nie sprzyjały dobremu samopoczuciu. Aż strach pomyśleć co jest pod ziemią, skoro powierzchnia jest w takim stanie. Po zapoznaniu się z terenem odwrócił się w stronę grabarza.
-Jestem Themo, najemnik z Bękartów Rashera. Mam odnaleźć córkę sołtysa. Mniemam iż ty najlepiej znasz teren. Możesz mi powiedzieć coś więcej, zanim wejdę do podziemi?

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #167 dnia: 29 Kwiecień 2015, 16:47:03 »
Grabarz westchnal. - Uwazaj na nieumarlych, czesto sie tu kreca. Zejscie znajduje sie w kapliczce, uruchamiasz je mechanizmem, najpierw obrot o 270 stopni w prawo a potem o 180 stopni w lewo. Krecisz kamieniem rzecz jasna.. Pod spodem znajduja sie 3 poziomy draconskich tuneli.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #168 dnia: 29 Kwiecień 2015, 17:07:31 »
Themo przytaknął i zapamiętał kombinacje. Zdjął z pleców kuszę i włożył do niej srebrnego bełta. Potem naciągał cięciwę, by być przygotowanym na odwiedziny dracońskich tuneli, które skrywają różne tajemnice.
-Jeszcze jedno. Wiesz może co wyłazi z tych tuneli?

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #169 dnia: 29 Kwiecień 2015, 17:09:15 »
- Przerozne plugastwa, kościeje, martwiacy ale ostatnimi czasy zrobilo sie tam na dole wyjatkowo spokojnie.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #170 dnia: 29 Kwiecień 2015, 17:20:47 »
-Dziękuję. Tyle mi wystarczy. Do zobaczenia.
Powiedział na pożegnanie dobremu człowiekowi i ruszył w stronę wejścia do podziemi. Gdy już znalazł wejście, wskoczył w nie i przystawił uzbrojoną kuszę bo barku i trzymając palec na spuście rozglądał się wkoło by nie zostać zaskoczonym przez jakieś nie chcące normalnie umrzeć stwory.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #171 dnia: 29 Kwiecień 2015, 17:25:46 »
//Mam rozumiec ze wskoczyles do wlazu?

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #172 dnia: 29 Kwiecień 2015, 17:26:30 »
//Tak

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #173 dnia: 29 Kwiecień 2015, 17:31:25 »
//A co gdyby tak bylo zamkniete?
Themo na ugietych nogach wpadl na pierwszy poziom draconskich tuneli. Wokol bylo slabo oswietlone, na scianie znajdowala sie jedna plonaca pochodnia. Przed toba rozciaga sie dlugi na 2 kilometry tunel. Na zewnatrz juz swieci slonce i pieja koguty.

//Jest okolo 7:00

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #174 dnia: 29 Kwiecień 2015, 17:44:43 »
//Walnąłbym o ziemię
Jak na razie było czysto. Spojrzał w górę. Wstające słońce dawało mu jakieś światło. Ale jeśli wejdzie głębiej straci je. Dobrze, że gdzieś tam była pochodnia. Piejący kur świadczył o tym, że miasteczko już wstawało. Schował kusze na plecy i podszedł do ściany. Odczepił z niej pochodnię i wyciągnął miecz. Z takim wyposażeniem mógł ruszać eksplorować tunele. Trzymając źródło światła przed sobą obrał kierunek naprzód. W ciemności wydawał on się bardzo długi. Jednak niczym nie strudzony sunął przed siebie rozświetlając mroki i trzymając w pogotowiu swe ostrze.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #175 dnia: 29 Kwiecień 2015, 17:58:09 »
Szles, szles i jeszcze raz szles. Przeszedles cale 2 kilometry przez ciemny tunel. Wkoncu natknales sie na schody prowadzace glebiej w podziemny kompleks.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #176 dnia: 29 Kwiecień 2015, 21:20:36 »
Dwa kilometry piechotą. Już wystarczyło mu, że szedł z Chmielowa do Mirt. Pięta-palce może jest uniwersalną metodą poruszania się, ale po dłuższym czasie męczy. Więc oparł się o ścianę i osunął przy niej. Usiadł sobie pod murkiem by zregenerować siły przed prawdopodobną walką. Zaschło mu w gardle. I to nie od wcześniejszego picia alkoholu. Na szczęście miał przy sobie prezent od Nuana, któremu pomógł w poprzedniej wiosce. Odkorkował więc butelkę i pociągnął z niej parę łyków. Oderwał ją szybko od ust i potrząsnął głową. Przy tym kosmyk włosów zleciał mu na oczy. Wepchnął je z powrotem pod hełm, gdzie mu nie przeszkadzały. Uniósł butelkę do oczu.
Krasnoludy zawsze umiały robić alkohol.
Po tym dość krótkim, ale potrzebnym odpoczynku wstał i zebrał z podłogi swój miecz. Zszedł po schodach dalej mając wyciągniętą przed siebie pochodnię.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #177 dnia: 29 Kwiecień 2015, 21:22:08 »
Gdy zeszedles na dol ujrzales podobny do poprzedniego tunel.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #178 dnia: 29 Kwiecień 2015, 21:26:56 »
-No kurwa!
Powiedział niezbyt ładnie, aczkolwiek dosadnie. W tych dwóch słowach zawarła się cała jego złość. Będzie musiał iść jeszcze dalej, co nie było zbyt fajne. W tych tunelach nie było nikogo, kto mógłby czuć się zgorszony takim słownictwem. Westchnął jeszcze i ruszył w dalszą podróż. Dla umilenia czasu zaczął nucić sobie różne pieśni bojowe.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #179 dnia: 29 Kwiecień 2015, 21:28:53 »
Po przejsciu kilkunastu krokow zastales rozwidlenie w lewo lub w prawo. W tych tunelach wyczuwales groze.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #179 dnia: 29 Kwiecień 2015, 21:28:53 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top