Autor Wątek: Wiejskie problemy  (Przeczytany 15259 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #120 dnia: 25 Kwiecień 2015, 21:09:13 »
-Dwalin? Jet nieco niereformowalny, ale przeżyje. Słuchajcie, nie bylibyście zainteresowani współpracą z Bękartami?

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #121 dnia: 25 Kwiecień 2015, 21:17:00 »
- Jak twoj kolezka nie ruszy tylka to pojdziemy bez niego... Ale dobra, napijmy sie... - niziolek napil sie piwa. Siedzieliscie, rozmawialiscie i piliscie. Czas lecial wam szybko, zblizala sie noc. Krasnolud w tym czasie siedzial na kamieniu i wpatrywal sie w niebo.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #121 dnia: 25 Kwiecień 2015, 21:17:00 »

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #122 dnia: 25 Kwiecień 2015, 21:24:04 »
Jedli, pili, gadali aż do północy...

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #123 dnia: 25 Kwiecień 2015, 22:01:42 »
- Ooo. Juz polnoc! - rzekl lekko wstawiony niziolek. - Idziemy. - niziolek wstal i ruszyl z themo do wyjscia, na zewnatrz wsadzil glowe w beczke z woda. - Teraz jestem swiezutki. Idziemy!
Poszliscie za karczme. Twym oczom ukazal sie nastepujacy widok. Dwoch niziolkow stalo z pochodniami i bankami z oliwa. Kazdy trzymal po dwie pochodnie. - To sa Nocne Pochodnie. - rzekl biorac od towarzyszy dwie pochodnie i podajac ci jedna.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #124 dnia: 25 Kwiecień 2015, 23:13:59 »
Themo udał się za sołtysem. Nie potrzebował orzeźwienia. Nieco zdziwił go ten niecodzienny widok. Ich pochodnie dostarczały jakieś światło, więc nie musiał wytężać wzroku. A jednak robił to i starał się zrozumieć o co im chodzi. Czyżby szykował się pogrom? Czy jednak chcą szturmować kryjówkę tych zbirów, co jest głupie, gdyż z tym ogniem będą widoczni z daleka. Albo to jakiś rytuał. Wyciągnął dłoń i odebrał jedną z pochodni od sołtysa. Trzymał ja nad głową tak, że światło padało na hełm.
-Co będziemy palić?

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #125 dnia: 25 Kwiecień 2015, 23:50:38 »
- Tak jak mowilem, to sa nocne pochodnie. - rzekl podajac ci bańke z oliwa. - Dzisiejszej nocy te skurczybyki pozaluja. Dotkliwie ich to zaboli. Uprzedzajac pytanie, jestes nam potrzebny gdyz dwoch z chlopakow sie spilo... Jednego sie udalo w zastepstwie znalezc. Jestes gotowy? To 3 kilometry drogi.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #126 dnia: 26 Kwiecień 2015, 00:03:07 »
-Bardziej gotowy nie będę. Prowadź.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #127 dnia: 26 Kwiecień 2015, 00:14:06 »
- No to jazda! - krzyknal. - Aaa i jeszcze jedno, czlowieku nabij kusze, moze sie przydac. Po tym wszystkim wyruszyliscie na poludnie, droga przebiegala spokojnie wsrod nocnego nieba rozswietlanego przez plonace pochodnie. Gdy przebyliscie 2 kilometry drogi niziolek zwrocil sie do was. - Chłopaki, gasimy. Za kilometr farma tych dupków, czerwonych roz. Ktos moglby cos zauwazyc. To wiec tak, farma jest mala zaledwie 0.5 hektara. Ich chmiel jest konkurencja gdyz strasznie szybko sie rozwijaja. Plan jest taki czlowieku, idziemy, zalewamy wszystkie magazyny olejem, podpalamy i w nogi do wioski. Proste? Jasne, ale jakie efektowne.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #128 dnia: 26 Kwiecień 2015, 00:28:25 »
Zgasił pochodnie zgodnie z zaleceniem i dał ją... komuś tam kto się nawinął pod rękę. Zdjął z pleców kuszę i zaczął ładować, by być przygotowanym. Słuchał przy tym planu sołtysa. Znalazł w nim kilka luk.
-Masz świadomość, że popiół to dobry nawóz? Szybko się odbudują, jeśli mają jakieś finanse na to. Dodatkowo nie pozostaną wam dłużni. Powiedz mi o tej bandzie coś więcej. Jeśli mamy coś zrobić, to róbmy to porządnie.
Jego wypowiedź zakończył szczęk mechanizmu oznaczający kończenie ładowania bełtu do kuszy.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #129 dnia: 26 Kwiecień 2015, 00:45:30 »
- Oj czlowieku. To juz nie pierwsza raczkujaca plantacja ktorej dalismy rade. O reszte sie nie martw, od tego tez sa specjalisci. Jak myslisz, niby czemu mamy takie wplywy?

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #130 dnia: 26 Kwiecień 2015, 04:34:31 »
-Oj rozumiem. Dziwię się jeszcze, dlaczego wciąż pojawiają się nowi. Prowadź.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #131 dnia: 26 Kwiecień 2015, 07:20:13 »
- Ludzki upor nie zna granic. Idziemy! - rzucil krotko. Reszte drogi pokonali spokojnie, zachowujac srodki ostroznosci. Farma miala 0.5 hektara wielkosci, od polnocy (czyli od tej strony co idziecie)stalo 8 duzych magazynów Byliscie jakies 300 metrow od jednego z magazynow schowani za dwoma duzy drzewami. Obok tegoz schowka spacerowal straznik. - Widzisz, mowilem ze sie przydasz. Musisz go odszczelic. Ryzykujesz strzelajac w chodzie czy zmieniamy mu trase tak zeby szedl po prostej? - zapytal.



1xBandyta

//Przeciwnik znajduje sie 300 metrow na wprost od ciebie, porusza sie pomiedzy dwoma magazynami od frontu(chodzi przed magazynami)

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #132 dnia: 26 Kwiecień 2015, 15:55:54 »
-Jest w cholerę ciemno. Trzeba go zwabić, żeby podszedł bliżej. wtedy będę mógł trafić czysto. Dobrze by też było od razu ukryć ciało. Niech ten niziołek się tym zajmie.
Lekko wychylił się zza drzewa i przykucnął opierając się o pień. W oddali widział sylwetkę bandyty. Wyraźnie, czy nie, nie wiadomo. Jeśli miał pochodnie to zadanie było utrudnione, gdyż znikające światło mogło wzbudzić niepokój w innych wartownikach. Zmienił swoją pozycję i stanął przed drzewem. Przywarł plecami do kory, a kusze przycisnął do piersi. W ten sposób był niewidoczny w takich ciemnościach. Lekcja kamuflowania przydała się. Cały czas obserwował bandytę.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #133 dnia: 26 Kwiecień 2015, 16:02:26 »
Bandyta chodzil bez pochodni gdyz mial obok oswietlone. - Dobrze, slyszales? - krzyknal do niziolka. - Zapal pochodnie, pomachaj nia pare razy i zgas. Wy zas schowac sie.
Jeden z niziolkow zrobil jak mu nakazano. Durny bandyta zaczal biec w kierunku swiatelka ktore przez chwile mu miglo. Co chwile zmniejszal swoja odleglosc od was. Gdy byl jakies 100 metrow od was niziolek szepnal. - Cel, pal czlowieku.

//Przeciwnik znajduje sie 100 metrow od was, biegnie. Dziala na ciebie kara osłona nocy.
« Ostatnia zmiana: 26 Kwiecień 2015, 16:08:54 wysłana przez Silion aep Mor »

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #134 dnia: 26 Kwiecień 2015, 17:30:22 »
Bandyta biegł niczym idiota zwabiony do światła. Można też go porównać do ćmy. Jak dobrze, że jego latarnia intelektu nie świeci zbyt jasno, bo inaczej mogliby zostać wykryci. Themo przystawił kuszę do ramienia i wycelował. Może nie był jeszcze mistrzem kusznictwa, ale wiedział, że trafi. Wstrzymał oddech i uspokoił ręce. Jego cel był już na muszce. Nacisnął spust. Mechanizm zadziałał i wystrzelił bełta w dużą prędkością. Ten ze świstem pokonał dzielący ludzi dystans i skończył swoją wędrówkę w krtani bandyty. Dzięki temu trafieniu nie mógł zawołać pomocy. Upadł na ziemię. Bękart odstawił kuszę i zaczął ją ponownie ładować. Tak na wszelki wypadek.
-Droga wolna.

//23-1=22 bełtów srebrnych

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #135 dnia: 26 Kwiecień 2015, 18:32:43 »
Bandyta padl na ziemie, zalewajac krwia snieg pod soba. Dobra, teraz twoja akcja, idz i sprawdz jak ze straznikami. - wskazal na jednego z niziolkow. Niziolek cicho i niepostrzezenie podkradl do jednego z magazynow, nie bylo go chwile lecz po kilku minutach wrocil.
- Szefie, melduje. Straznicy spici w trzy dupy.
- Dobra idziemy, tylko cicho.
Kierowaliscie sie w strone magazynu przy ktorym stacjonowal niesiony na ramieniu przez niziolka straznik. Dotarliscie. - To tak. Ty! - wskazal na pierwszego niziolka. - Bierzesz te dwa na koncu po prawej. Ty! - wskazal na drugiego. - Twoje sa te dwa blizej po prawej. Ja biore te po lewej! A ty czlowieku te dwa tam dalej, tez po lewej. Lejesz oliwa po wszystkim, jak pomacham plonaca pochodnia to odpalacie oliwe i uciekacie. Spotykamy sie pod drzewem.
Rzucil straznika pod magazyn i zabral sie za rozlewanie oliwy.

//0xBandyta

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #136 dnia: 26 Kwiecień 2015, 19:04:57 »
Themo wziął dwie beczki oliwy i niosąc je pognał do wskazanego magazynu. Postawił baniaki na ziemi i za pomocą solidnego kopniaka otworzył drzwi. Te pod naporem stalowego buta ustąpiły. Wziął jedną porcję łatwopalnego płynu i otworzył ją. Wpadł z nią do środka i zaczął polewać gdzie się da. A lał bardziej obficie niż wódkę krasnoludom. Po chwili tłusta ciecz pokrywała większość magazynu i zawartości. Rzucił pojemnik na ziemię, by nie tachać go ponownie. Wdeptując po drodze w  kałużę oliwy wyszedł na zewnątrz. Wziął długi pakunek i pognał dalej. Obuwie wyczyściło się po kilku krokach po śniegu. Także jemu spalenie nie groziło. A tym bardziej usmażenie w swojej zbroi. Pobiegł do drugiego magazynu. Tam również potraktował drzwi uderzeniem okutej stopy. Co prawda uderzenie było nieco głośne, ale nie przejmował się tym. Skoro strażnicy byli schlani to nie było zagrożenia. Zastanawiał się jakim cudem ta plantacja jeszcze stoi? Wysyłają swoich ludzi na bitki, podczas gdy pozostali chleją w najlepsze. Z taką organizacją to nie mogło długo trwać. Dzięki takim przemyśleniom nawet nie zauważył, kiedy beczka zrobiła się pusta. Tutaj rozlał trochę mniej dokładnie i większość znalazła się na podłodze. Jednak i tak się szybko zajmie. Wyszedł na dwór i oczekiwał sygnału. Jednak przypomniał sobie o jednym. Nie wziął żadnego źródła ognia. W panice zaczął szukać czegokolwiek.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #137 dnia: 26 Kwiecień 2015, 19:08:36 »
Themo zapomnial o zapalkach otrzymanych o karczmarza.

Offline TheMo

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 5519
  • Reputacja: 4478
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #138 dnia: 26 Kwiecień 2015, 19:36:10 »
Na szczęście przeszukując wszystkie skrytki w swoim ubraniu odnalazł paczkę zapałek podarowaną przez karczmarza w celu odpalenia skręta. Dzięki temu nie spartaczy misji przez jakąś głupotę. Teraz spokojnie stanął odwrócony w kierunku z którego ma nadejść sygnał, którego oczekiwał. Podrzucał przy tym paczuszką.

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #139 dnia: 26 Kwiecień 2015, 19:58:26 »
Stales przez chwile na widoku, po kilku minutach zobaczyle splonaca pochodnie. Nagle magazyny zaplonely a pochodnia zgasla.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wiejskie problemy
« Odpowiedź #139 dnia: 26 Kwiecień 2015, 19:58:26 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything