Autor Wątek: Propozycje uchwał dla Izby Lordów  (Przeczytany 17707 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32088
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #80 dnia: 12 Sierpień 2016, 14:32:25 »
Miesiąc czasu ma Izba na rozpatrzenie projektu, miesiąc czasu ma król, żeby go zaakceptować. Tutaj przekroczono oba limity, a konstytucja mówi coś o tym. Nie wiem czy jest to z powodu pierwszego czy też drugiego. Tak czy owak zgłaszam następny projekt, ponieważ według prawa poprzedni powinien zostać zatwierdzony z powodu apatii władzy. Konstytucja. <aniol>


Proszę o rozpatrzenie wniosku dodania 1 nowej rośliny i poprawienie maku z przeniesieniem go do innej rodzaju roślin. Mogę pomóc z tym na wiki, ponieważ ten wpis na dość specyficzne kodowanie.

[[Plik:Mak.jpg|120px|thumb|left|Mak leczniczy]]
'''Nazwa:''' mak leczniczy<br>
'''Występowanie:''' pola i łąki<br>
'''Opis:''' Są to rośliny jednoroczne, dwuletnie i byliny. Zawierają żółty lub biały sok mleczny oraz różnorodne alkaloidy, zwłaszcza opiaty. Rośliny zielne osiągające do 1,2 m wysokości. Rośnie przez cały rok na terenach pół i łąk. Roślina o dużych, do 16 cm średnicy kwiatach, pojedyncze, na długich szypułkach. Pączki kwiatowe są zwieszone, przy otwieraniu się wyprostowują. Działki kielicha są dwie, rzadko trzy, szybko odpadają. Płatki zazwyczaj są 4, rzadko 6. Ich kolor jest zróżnicowany, zazwyczaj czerwony lub pomarańczowy, ale także w różnych barwach od białego poprzez różowy do ciemnopurpurowego, żółty, fioletowy. Pręcików jest wiele. Zalążnia jest górna, jednokomorowa, ale 3 do 18-krotna i odpowiednio tyle też razy przedzielona niezupełnymi przegrodami. Znamiona w postaci promieni na płasko rozpostartej lub wypukłej tarczy znamionowej osadzonej na zalążni. Owoce maku to wielonasienna torebka (tzw. makówka), przykryta trwałym, rzadko odpadającym wieczkiem z wyschniętego znamienia słupka. Pod wieczkiem torebka otwiera się otworami lub odwija łatkami odpowiednio do liczby owocolistków tworzących zalążnię (od 3 do 18). Nasiona są liczne.<br>
'''Właściwości:''' Roślina mocno psychoaktywna<br>
'''Wykorzystanie:''' Wykorzystywana do wytwarzania mleczka makowego, które wprowadzania w trans lub stan relaksacji. Wykorzystywane również jako substrat do produkcji naparów medycznych (napar z maku leczniczego 0,2l); stosowany w kremach i maściach.<br>
'''Zbieractwo:''' do 50 roślin na 60 minut, do ekstrakcji 0,10ml mleczka makowego z 1 makówki potrzeba 20 minut<br>



[[Plik:Chobzu.jpg.jpg|120px|thumb|left|Chobzu]]
'''Nazwa:''' chobzu<br>
'''Występowanie:''' pola i łąki<br>
'''Opis:''' Krzew dorastający do wysokości 2-3 m. Liście pojedyncze, cienkie, odwrotnie jajowate lub podłużnie jajowate, całobrzegie. Pachną herbatą. Kwiaty małe, zebrane po kilka w kątach liści, 5-krotne: korona kwiatu białożółta, składająca się z 5 płatków. Pręcików 10, słupek 1 o zalążni trójkomorowej. Owocem są czerwone jagody.<br>
'''Właściwości:''' Roślina mocno psychoaktywna i pobudzająca<br>
'''Wykorzystanie:''' Wykorzystywany do wytwarzania proszku chobzu, który wykorzystywany jest w alchemii i często łączony z kryształkami płynnej, błękitnej rudy.<br>
'''Zbieractwo:''' do 1 krzewu na 60 minut, na krzew składa się od 5 do 15 kg liści<br>

Offline TheMo

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5482
  • Reputacja: 4478
  • Jestem inny mamo tato, czy dostanę w mordę za to?
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #81 dnia: 12 Sierpień 2016, 17:11:56 »
Pragnę przedstawić izbie lordów kolejne umiejętności dla krwawych kruków z ich nowej ścieżki, mianowicie Trucicielstwa.

Potrzebne materiały:

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Trucicielstwo_i_umiej%C4%99tno%C5%9Bci_techniczne
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Trutki_i_%C5%82adunki_wybuchowe
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Woland
http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Sz%C3%B3stka

Projekt został przekazany do poprawy. Autor, czyli Anette, dostał wiadomość co trzeba poprawić. Izba pragnie przeprosić za zwłokę.

Miesiąc czasu ma Izba na rozpatrzenie projektu, miesiąc czasu ma król, żeby go zaakceptować. Tutaj przekroczono oba limity, a konstytucja mówi coś o tym. Nie wiem czy jest to z powodu pierwszego czy też drugiego. Tak czy owak zgłaszam następny projekt, ponieważ według prawa poprzedni powinien zostać zatwierdzony z powodu apatii władzy. Konstytucja. <aniol>


Proszę o rozpatrzenie wniosku dodania 1 nowej rośliny i poprawienie maku z przeniesieniem go do innej rodzaju roślin. Mogę pomóc z tym na wiki, ponieważ ten wpis na dość specyficzne kodowanie.

[[Plik:Mak.jpg|120px|thumb|left|Mak leczniczy]]
'''Nazwa:''' mak leczniczy<br>
'''Występowanie:''' pola i łąki<br>
'''Opis:''' Są to rośliny jednoroczne, dwuletnie i byliny. Zawierają żółty lub biały sok mleczny oraz różnorodne alkaloidy, zwłaszcza opiaty. Rośliny zielne osiągające do 1,2 m wysokości. Rośnie przez cały rok na terenach pół i łąk. Roślina o dużych, do 16 cm średnicy kwiatach, pojedyncze, na długich szypułkach. Pączki kwiatowe są zwieszone, przy otwieraniu się wyprostowują. Działki kielicha są dwie, rzadko trzy, szybko odpadają. Płatki zazwyczaj są 4, rzadko 6. Ich kolor jest zróżnicowany, zazwyczaj czerwony lub pomarańczowy, ale także w różnych barwach od białego poprzez różowy do ciemnopurpurowego, żółty, fioletowy. Pręcików jest wiele. Zalążnia jest górna, jednokomorowa, ale 3 do 18-krotna i odpowiednio tyle też razy przedzielona niezupełnymi przegrodami. Znamiona w postaci promieni na płasko rozpostartej lub wypukłej tarczy znamionowej osadzonej na zalążni. Owoce maku to wielonasienna torebka (tzw. makówka), przykryta trwałym, rzadko odpadającym wieczkiem z wyschniętego znamienia słupka. Pod wieczkiem torebka otwiera się otworami lub odwija łatkami odpowiednio do liczby owocolistków tworzących zalążnię (od 3 do 18). Nasiona są liczne.<br>
'''Właściwości:''' Roślina mocno psychoaktywna<br>
'''Wykorzystanie:''' Wykorzystywana do wytwarzania mleczka makowego, które wprowadzania w trans lub stan relaksacji. Wykorzystywane również jako substrat do produkcji naparów medycznych (napar z maku leczniczego 0,2l); stosowany w kremach i maściach.<br>
'''Zbieractwo:''' do 50 roślin na 60 minut, do ekstrakcji 0,10ml mleczka makowego z 1 makówki potrzeba 20 minut<br>



[[Plik:Chobzu.jpg.jpg|120px|thumb|left|Chobzu]]
'''Nazwa:''' chobzu<br>
'''Występowanie:''' pola i łąki<br>
'''Opis:''' Krzew dorastający do wysokości 2-3 m. Liście pojedyncze, cienkie, odwrotnie jajowate lub podłużnie jajowate, całobrzegie. Pachną herbatą. Kwiaty małe, zebrane po kilka w kątach liści, 5-krotne: korona kwiatu białożółta, składająca się z 5 płatków. Pręcików 10, słupek 1 o zalążni trójkomorowej. Owocem są czerwone jagody.<br>
'''Właściwości:''' Roślina mocno psychoaktywna i pobudzająca<br>
'''Wykorzystanie:''' Wykorzystywany do wytwarzania proszku chobzu, który wykorzystywany jest w alchemii i często łączony z kryształkami płynnej, błękitnej rudy.<br>
'''Zbieractwo:''' do 1 krzewu na 60 minut, na krzew składa się od 5 do 15 kg liści<br>
Projekt został przyjęty do rozpatrzenia.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #81 dnia: 12 Sierpień 2016, 17:11:56 »

Offline TheMo

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5482
  • Reputacja: 4478
  • Jestem inny mamo tato, czy dostanę w mordę za to?
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #82 dnia: 19 Sierpień 2016, 19:15:03 »
Miesiąc czasu ma Izba na rozpatrzenie projektu, miesiąc czasu ma król, żeby go zaakceptować. Tutaj przekroczono oba limity, a konstytucja mówi coś o tym. Nie wiem czy jest to z powodu pierwszego czy też drugiego. Tak czy owak zgłaszam następny projekt, ponieważ według prawa poprzedni powinien zostać zatwierdzony z powodu apatii władzy. Konstytucja. <aniol>


Proszę o rozpatrzenie wniosku dodania 1 nowej rośliny i poprawienie maku z przeniesieniem go do innej rodzaju roślin. Mogę pomóc z tym na wiki, ponieważ ten wpis na dość specyficzne kodowanie.

[[Plik:Mak.jpg|120px|thumb|left|Mak leczniczy]]
'''Nazwa:''' mak leczniczy<br>
'''Występowanie:''' pola i łąki<br>
'''Opis:''' Są to rośliny jednoroczne, dwuletnie i byliny. Zawierają żółty lub biały sok mleczny oraz różnorodne alkaloidy, zwłaszcza opiaty. Rośliny zielne osiągające do 1,2 m wysokości. Rośnie przez cały rok na terenach pół i łąk. Roślina o dużych, do 16 cm średnicy kwiatach, pojedyncze, na długich szypułkach. Pączki kwiatowe są zwieszone, przy otwieraniu się wyprostowują. Działki kielicha są dwie, rzadko trzy, szybko odpadają. Płatki zazwyczaj są 4, rzadko 6. Ich kolor jest zróżnicowany, zazwyczaj czerwony lub pomarańczowy, ale także w różnych barwach od białego poprzez różowy do ciemnopurpurowego, żółty, fioletowy. Pręcików jest wiele. Zalążnia jest górna, jednokomorowa, ale 3 do 18-krotna i odpowiednio tyle też razy przedzielona niezupełnymi przegrodami. Znamiona w postaci promieni na płasko rozpostartej lub wypukłej tarczy znamionowej osadzonej na zalążni. Owoce maku to wielonasienna torebka (tzw. makówka), przykryta trwałym, rzadko odpadającym wieczkiem z wyschniętego znamienia słupka. Pod wieczkiem torebka otwiera się otworami lub odwija łatkami odpowiednio do liczby owocolistków tworzących zalążnię (od 3 do 18). Nasiona są liczne.<br>
'''Właściwości:''' Roślina mocno psychoaktywna<br>
'''Wykorzystanie:''' Wykorzystywana do wytwarzania mleczka makowego, które wprowadzania w trans lub stan relaksacji. Wykorzystywane również jako substrat do produkcji naparów medycznych (napar z maku leczniczego 0,2l); stosowany w kremach i maściach.<br>
'''Zbieractwo:''' do 50 roślin na 60 minut, do ekstrakcji 0,10ml mleczka makowego z 1 makówki potrzeba 20 minut<br>



[[Plik:Chobzu.jpg.jpg|120px|thumb|left|Chobzu]]
'''Nazwa:''' chobzu<br>
'''Występowanie:''' pola i łąki<br>
'''Opis:''' Krzew dorastający do wysokości 2-3 m. Liście pojedyncze, cienkie, odwrotnie jajowate lub podłużnie jajowate, całobrzegie. Pachną herbatą. Kwiaty małe, zebrane po kilka w kątach liści, 5-krotne: korona kwiatu białożółta, składająca się z 5 płatków. Pręcików 10, słupek 1 o zalążni trójkomorowej. Owocem są czerwone jagody.<br>
'''Właściwości:''' Roślina mocno psychoaktywna i pobudzająca<br>
'''Wykorzystanie:''' Wykorzystywany do wytwarzania proszku chobzu, który wykorzystywany jest w alchemii i często łączony z kryształkami płynnej, błękitnej rudy.<br>
'''Zbieractwo:''' do 1 krzewu na 60 minut, na krzew składa się od 5 do 15 kg liści<br>

Projekt został rozpatrzony pozytywnie. Można zgłaszać kolejne projekty.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #83 dnia: 21 Sierpień 2016, 15:36:29 »
Chciałbym zgłosić projekt ustanowienia tytułu Wielkiego Czempiona Areny i Czempiona Areny.

Czempion Areny otrzymywałby nagrodę w wysokości 1000 grzywien i nagrodę w profilu.

By stać się Czempionem, należało by:

- odbyć 50 walk treningowych
- odbyć 25 walk losowych
- pokonać piątego bossa

Wielki Czempion Areny oprócz odpowiedniej nagrody w profilu gracza otrzymałby od króla tytuł szlachecki i wybraną przez siebie wolną gminę w posiadanie.

By stać się Wielki Czempionem, należało by:

- odbyć 100 walk treningowych
- odbyć 50 walk losowych
- pokonać dziesiątego bossa

Offline TheMo

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5482
  • Reputacja: 4478
  • Jestem inny mamo tato, czy dostanę w mordę za to?
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #84 dnia: 21 Sierpień 2016, 23:56:54 »
Chciałbym zgłosić projekt ustanowienia tytułu Wielkiego Czempiona Areny i Czempiona Areny.

Czempion Areny otrzymywałby nagrodę w wysokości 1000 grzywien i nagrodę w profilu.

By stać się Czempionem, należało by:

- odbyć 50 walk treningowych
- odbyć 25 walk losowych
- pokonać piątego bossa

Wielki Czempion Areny oprócz odpowiedniej nagrody w profilu gracza otrzymałby od króla tytuł szlachecki i wybraną przez siebie wolną gminę w posiadanie.

By stać się Wielki Czempionem, należało by:

- odbyć 100 walk treningowych
- odbyć 50 walk losowych
- pokonać dziesiątego bossa

Projekt został przyjęty do rozpatrzenia.

Offline TheMo

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5482
  • Reputacja: 4478
  • Jestem inny mamo tato, czy dostanę w mordę za to?
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #85 dnia: 23 Wrzesień 2016, 21:04:04 »
Chciałbym zgłosić projekt ustanowienia tytułu Wielkiego Czempiona Areny i Czempiona Areny.

Czempion Areny otrzymywałby nagrodę w wysokości 1000 grzywien i nagrodę w profilu.

By stać się Czempionem, należało by:

- odbyć 50 walk treningowych
- odbyć 25 walk losowych
- pokonać piątego bossa

Wielki Czempion Areny oprócz odpowiedniej nagrody w profilu gracza otrzymałby od króla tytuł szlachecki i wybraną przez siebie wolną gminę w posiadanie.

By stać się Wielki Czempionem, należało by:

- odbyć 100 walk treningowych
- odbyć 50 walk losowych
- pokonać dziesiątego bossa

Wielki lord elekt informuje, że projekt został odrzucony. Nie chodzi o sam koncept czempionów, a wymagania i korzyści z tego płynące. Te należy dokładniej przemyśleć. Szczegóły zostaną podane na PW.

Można zgłaszać kolejne projekty.

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2761
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #86 dnia: 17 Styczeń 2017, 20:46:10 »
To tera ja. Otóż, obecne żeglarstwo cierpi na mase niedoróbek. Począwszy od nieskończonej amunicji i zapasach a na liczbie załogi kończąc. Zacznijmy od prostej rzeczy jaką jest karta statku. Działająca jak karta wozu. Prosze. Wzór projektu

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_statki

Offline TheMo

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5482
  • Reputacja: 4478
  • Jestem inny mamo tato, czy dostanę w mordę za to?
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #87 dnia: 18 Styczeń 2017, 06:45:28 »
To tera ja. Otóż, obecne żeglarstwo cierpi na mase niedoróbek. Począwszy od nieskończonej amunicji i zapasach a na liczbie załogi kończąc. Zacznijmy od prostej rzeczy jaką jest karta statku. Działająca jak karta wozu. Prosze. Wzór projektu

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_statki

Projekt został przyjęty do rozpatrzenia

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4828
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #88 dnia: 09 Wrzesień 2017, 20:13:57 »
Ostatnio myślałem nad dodaniem nowego typu broni do gry. Miecza półtoraręcznego.
Ogólny zamysł jest taki, by móc połączyć zalety obu tych broni - szybkość jednoręczniaka z
możliwościami zasięgowymi dwuręcznika, oraz urozmaicić rozgrywkę.

Rozpisałem wszystko:

Przepis
Ostrze - 1 sztabka (100%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Półtoraręczny - 4/10 sztabki (40%)

Dla przykładu, półtoraręczny miecz w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,95kg + rękojeść 0,095kg + półtoraręczny 0,40kg = łącznie 1,445kg

Zasięg półtoraka: od 0,8m do 1,1m, dzięki czemu zachodzi na końcowy zasięg jednoręcznego i początkowy dwuręcznego.

Specjalizacje:
50%
Możesz wykonać 1 finiszer mieczami na post.
Możesz parować ciosy przeciwnika o tym samym lub mniejszym stopniu zaawansowania technik walki.
Możesz trzymać miecze półtoraręczne tylko dwoma rękami

75%
Możesz wykonać 1 finiszer mieczami na post.
Możesz parować ciosy przeciwnika o tym samym lub mniejszym stopniu zaawansowania technik walki.
Możesz trzymać miecze półtoraręczne jedną ręką, jednak musisz go przy tym asekurować drugą.

100%
Możesz wykonać 1 finiszer mieczami na post.
Możesz parować ciosy przeciwnika o tym samym lub mniejszym stopniu zaawansowania technik walki.
Możesz trzymać miecze półtoraręczne swobodnie jedną ręką i walczyć nim zarówno jak mieczem jednoręcznym jak i dwuręcznym.

Przykładowy bastard ze stali Valfdeńskiej:
Nazwa broni: przykładowy półtorak
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,44kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 1 metra

Offline TheMo

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5482
  • Reputacja: 4478
  • Jestem inny mamo tato, czy dostanę w mordę za to?
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #89 dnia: 11 Październik 2017, 20:18:29 »
Ostatnio myślałem nad dodaniem nowego typu broni do gry. Miecza półtoraręcznego.
Ogólny zamysł jest taki, by móc połączyć zalety obu tych broni - szybkość jednoręczniaka z
możliwościami zasięgowymi dwuręcznika, oraz urozmaicić rozgrywkę.

Rozpisałem wszystko:

Przepis
Ostrze - 1 sztabka (100%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Półtoraręczny - 4/10 sztabki (40%)

Dla przykładu, półtoraręczny miecz w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,95kg + rękojeść 0,095kg + półtoraręczny 0,40kg = łącznie 1,445kg

Zasięg półtoraka: od 0,8m do 1,1m, dzięki czemu zachodzi na końcowy zasięg jednoręcznego i początkowy dwuręcznego.

Specjalizacje:
50%
Możesz wykonać 1 finiszer mieczami na post.
Możesz parować ciosy przeciwnika o tym samym lub mniejszym stopniu zaawansowania technik walki.
Możesz trzymać miecze półtoraręczne tylko dwoma rękami

75%
Możesz wykonać 1 finiszer mieczami na post.
Możesz parować ciosy przeciwnika o tym samym lub mniejszym stopniu zaawansowania technik walki.
Możesz trzymać miecze półtoraręczne jedną ręką, jednak musisz go przy tym asekurować drugą.

100%
Możesz wykonać 1 finiszer mieczami na post.
Możesz parować ciosy przeciwnika o tym samym lub mniejszym stopniu zaawansowania technik walki.
Możesz trzymać miecze półtoraręczne swobodnie jedną ręką i walczyć nim zarówno jak mieczem jednoręcznym jak i dwuręcznym.

Przykładowy bastard ze stali Valfdeńskiej:
Nazwa broni: przykładowy półtorak
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,44kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 1 metra

Projekt został rozpatrzony bez żadnego trybu. Pozytywnie.

To tera ja. Otóż, obecne żeglarstwo cierpi na mase niedoróbek. Począwszy od nieskończonej amunicji i zapasach a na liczbie załogi kończąc. Zacznijmy od prostej rzeczy jaką jest karta statku. Działająca jak karta wozu. Prosze. Wzór projektu

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_statki
Projekt został zwrócony autorowi. Okazuje się, że ten projekt pociąga za sobą masę innych zmian.

Offline TheMo

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5482
  • Reputacja: 4478
  • Jestem inny mamo tato, czy dostanę w mordę za to?
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #90 dnia: 10 Listopad 2017, 17:41:19 »
Dobry. Jako iż praca idzie nadzwyczaj sprawnie chciałbym dorzucić jeden niewielki projekt. 4 umki dla Bękartów.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Themo#B.C4.99karcie_Umki

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2761
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #91 dnia: 10 Listopad 2017, 18:18:45 »
Dobry. Jako iż praca idzie nadzwyczaj sprawnie chciałbym dorzucić jeden niewielki projekt. 4 umki dla Bękartów.

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_Themo#B.C4.99karcie_Umki

Izba przyjmuje projekt

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2761
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #92 dnia: 28 Luty 2018, 19:11:30 »
Izba rozpatrzyła projekt pozytywnie. Można zgłaszać następne

Offline Samir

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 1228
  • Reputacja: 1313
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #93 dnia: 13 Marzec 2018, 11:55:51 »
Chciałbym złożyć bardzo prosty projekt.

Mianowicie, obecnie w systemie, prawdopodobnie przez niedopatrzenie, mamy zbyt ciężkie katany. To są dość krótkie i smukłe ostrza, które realnie ważyły około kilograma na całość i przy tych samych wymiarach nasze katany w marancie ważą aż 1,71 kg. Moim zdaniem to o wiele za dużo, stąd też projekt:

Obecny przepis:
Ostrze - 9/10 sztabki (90%)
Rękojeść - 2/10 sztabki (20%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Nie ma sensu w tej postaci, bo katana jest bronią oburęczną ze względu na styl walki jaki narzuca, nie z powodu wymiarów czy wagi, dlatego postuluję o zmianę na:

Ostrze - 8/10 sztabki (80%)
Rękojeść - 2/10 sztabki (20%)
Oburęczny - 2/10 sztabki (20%)
To daje nam katanę o wadze 1,08kg, co moim zdaniem jest wagą uczciwą jak na broń o zasięgu do 0,8 metra.

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2761
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #94 dnia: 13 Marzec 2018, 12:05:30 »
Chciałbym złożyć bardzo prosty projekt.

Mianowicie, obecnie w systemie, prawdopodobnie przez niedopatrzenie, mamy zbyt ciężkie katany. To są dość krótkie i smukłe ostrza, które realnie ważyły około kilograma na całość i przy tych samych wymiarach nasze katany w marancie ważą aż 1,71 kg. Moim zdaniem to o wiele za dużo, stąd też projekt:

Obecny przepis:
Ostrze - 9/10 sztabki (90%)
Rękojeść - 2/10 sztabki (20%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Nie ma sensu w tej postaci, bo katana jest bronią oburęczną ze względu na styl walki jaki narzuca, nie z powodu wymiarów czy wagi, dlatego postuluję o zmianę na:

Ostrze - 8/10 sztabki (80%)
Rękojeść - 2/10 sztabki (20%)
Oburęczny - 2/10 sztabki (20%)
To daje nam katanę o wadze 1,08kg, co moim zdaniem jest wagą uczciwą jak na broń o zasięgu do 0,8 metra.

Izba przyjmuje projekt

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2761
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #95 dnia: 17 Marzec 2018, 10:44:02 »
Projekt rozpatrzono pozytywnie, można dawać następne.

Offline Funeris Venatio

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 8063
  • Reputacja: 8788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Im więcej wiem, tym więcej wiem, że nic nie wiem.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #96 dnia: 17 Marzec 2018, 10:47:58 »
To teraz ja, w imieniu Bractwa ÂŚwitu.

Chciałbym zgłosić projekt nowego materiału, przynależącego tylko do Bractwa ÂŚwitu.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Oferuję swoją pełną pomoc w doprecyzowaniu wszystkiego, gdy dostanę dostęp jako obserwator.

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2761
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #97 dnia: 17 Marzec 2018, 10:55:01 »
To teraz ja, w imieniu Bractwa ÂŚwitu.

Chciałbym zgłosić projekt nowego materiału, przynależącego tylko do Bractwa ÂŚwitu.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Oferuję swoją pełną pomoc w doprecyzowaniu wszystkiego, gdy dostanę dostęp jako obserwator.

Izba przyjmuje projekt

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2761
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #98 dnia: 23 Kwiecień 2018, 13:33:14 »
Projekt rozpatrzono pozytywnie, można dawać następne.

Offline Patty

  • Hetman Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7391
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #99 dnia: 23 Kwiecień 2018, 22:04:04 »
Zgłaszam projekt o dodanie kruka do chowańców. Naprawdę olbrzymi projekt.


Kruk

Do dodania w wpisie chowańce:

==[[Kruk]]==
Pisklę potrzebuje tygodnia na oswojenie się z ludźmi u kapłanek Ventepii. Następnie trzech tygodni, żeby wejść w dorosłość i móc walczyć u boku swojego pana.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #99 dnia: 23 Kwiecień 2018, 22:04:04 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
top