Autor Wątek: Propozycje uchwał dla Izby Lordów  (Przeczytany 33724 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #140 dnia: 01 Listopad 2019, 21:00:10 »
Na sam początek. Zmiana kostura.

Cytuj
Przepis
Kryształ - 1kg
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Kryształ 1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 3,185kg
NA:
Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg



Statystyki zaklętych broni i umiejętność dla kowala.

Cytuj
Przepis
Ostrze - 1 sztabka (100%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Półtoraręczny - 4/10 sztabki (40%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny miecz w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,95kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,2825kg

Można to zaokrąglić do 1,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a miecz waży 1,28kg, czyli 128 dekagram to za same materiały zapłacimy 64 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.
Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 9/10 sztabki (90%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczna szabla w całości wykonana ze stali.
Ostrze 0,855kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,1875kg

Można to zaokrąglić do 1,19kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a szabla waży 1,19kg, czyli 119 dekagram to za same materiały zapłacimy 59 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: szabla
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuta z 1,19kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,8 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.



Cytuj
Przepis
Ostrze - 3/10 sztabki (30%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny sztylet w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,285kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 0,6175kg

Można to zaokrąglić do 0,62kg.

Jeśli cena stali to 1 grzywna za 1 dekagram, a sztylet waży 0,62kg, czyli 62 dekagramy to za same materiały zapłacimy 62 grzywny. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.



Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg

Można to zaokrąglić do 2,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a kostur waży 2,28kg, czyli 228 dekagram to za samą stal zapłacimy 114 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze cena magicznego kryształu, robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Obuch: 28
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 2,28kg stali Valfdeńskiej, w głowni można umieścić do 3 kryształów magicznych. o zasięgu 2 metrów.

Umiejętności magiczne
Zaklinanie przedmiotów
Nauka zaklinania przedmiotów umieszczając w nich magiczny kryształ przesiąknięty mocą żywiołu sięga starożytności dracońskiej. Zapomniana technika starych mistrzów wymaga od kowala wrażliwości na energie magiczną. Zaklęta w ten sposób broń może uwolnić potężną magię dzięki zogniskowaniu w krysztale energii magicznej użytkownika.

Funkcja - Możesz wytwarzać zaklęte przedmioty umieszczając w nich magiczny kryształ danego żywiołu.
Nauka - 1 złoty talent [Fenor Karrates]
Koszt - 620 grzywien
Wymagania - Koncentracja


Zmiana kryształów:
żółty kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ognia
czerwony kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem krwi
niebieski kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem wody
brązowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ziemi
szary kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem powietrza
fioletowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem śmierci.
biały kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem życia
pomarańczowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem umysłu.

Offline Imago

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 801
  • Reputacja: 666
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #141 dnia: 02 Listopad 2019, 10:54:59 »
Na sam początek. Zmiana kostura.

Cytuj
Przepis
Kryształ - 1kg
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Kryształ 1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 3,185kg

NA:

Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg



Statystyki zaklętych broni i umiejętność dla kowala.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 1 sztabka (100%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Półtoraręczny - 4/10 sztabki (40%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny miecz w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,95kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,2825kg

Można to zaokrąglić do 1,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a miecz waży 1,28kg, czyli 128 dekagram to za same materiały zapłacimy 64 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.
Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 9/10 sztabki (90%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczna szabla w całości wykonana ze stali.
Ostrze 0,855kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 1,1875kg

Można to zaokrąglić do 1,19kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a szabla waży 1,19kg, czyli 119 dekagram to za same materiały zapłacimy 59 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: szabla
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuta z 1,19kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,8 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Ostrze - 3/10 sztabki (30%)
Rękojeść - 1/10 sztabki (10%)
Jednoręczny - 1/4 sztabki (25%)
Przykład
Dla przykładu, jednoręczny sztylet w całości wykonany ze stali.
Ostrze 0,285kg + rękojeść 0,095kg + jednoręczny 0,2375kg = łącznie 0,6175kg

Można to zaokrąglić do 0,62kg.

Jeśli cena stali to 1 grzywna za 1 dekagram, a sztylet waży 0,62kg, czyli 62 dekagramy to za same materiały zapłacimy 62 grzywny. Do tej ceny dochodzi jeszcze robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. W rękojeści można umieścić do 1 kryształu magicznego.


Cytuj
Przepis
Głownia - 1/10 sztabki (10%)
Rękojeść - 1 i 1/2 sztabki (150%)
Oburęczny - 8/10 sztabki (80%)
Przykład
Dla przykładu, kostur w całości wykonany ze stali.
Głownia 0,1kg + rękojeść 1,425kg + oburęczny 0,76kg = łącznie 2,285kg

Można to zaokrąglić do 2,28kg.

Jeśli cena stali to 0,5 grzywny za 1 dekagram, a kostur waży 2,28kg, czyli 228 dekagram to za samą stal zapłacimy 114 grzywien. Do tej ceny dochodzi jeszcze cena magicznego kryształu, robocizna od kowala i inne sprawy. Koniec końców statystyki wyglądają tak.

Statystyki
Nazwa broni: na pokaz
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Obuch: 28
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 2,28kg stali Valfdeńskiej, w głowni można umieścić do 3 kryształów magicznych. o zasięgu 2 metrów.



Umiejętności magiczne
Zaklinanie przedmiotów
Nauka zaklinania przedmiotów umieszczając w nich magiczny kryształ przesiąknięty mocą żywiołu sięga starożytności dracońskiej. Zapomniana technika starych mistrzów wymaga od kowala wrażliwości na energie magiczną. Zaklęta w ten sposób broń może uwolnić potężną magię dzięki zogniskowaniu w krysztale energii magicznej użytkownika.

Funkcja - Możesz wytwarzać zaklęte przedmioty umieszczając w nich magiczny kryształ danego żywiołu.
Nauka - 1 złoty talent [Fenor Karrates]
Koszt - 620 grzywien
Wymagania - Koncentracja


Zmiana kryształów:
żółty kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ognia
czerwony kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem krwi
niebieski kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem wody
brązowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem ziemi
szary kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem powietrza
fioletowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem śmierci.
biały kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem życia
pomarańczowy kryształ magiczny - wykazuje połączenie z żywiołem umysłu.

Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 30 dni.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #141 dnia: 02 Listopad 2019, 10:54:59 »

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2836
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #142 dnia: 29 Listopad 2019, 14:04:02 »
Projekt rozpatrzono pozytywnie, można dawać następe

Offline Rengar

  • Bractwo Świtu
  • ***
  • Wiadomości: 1056
  • Reputacja: 373
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #143 dnia: 29 Listopad 2019, 14:33:31 »
Witam szanowną radę.
Przychodzę do Was z propozycją pewnej nie dużej zmiany dotyczącej wypraw medycznych i rzemieślniczych.
Aktualnie o ile się nie myle rozdane talenty na wyprawie mogą wyglądać tak:
Cytuj
Walka: 0-5 talentów
Opisy: 1 talent
Aktywność: 1 talent

Chciałbym zaproponować radzie by od teraz w wyprawach rzemieślniczych oraz medycznych rozdane talenty mogły wyglądać tak:

Cytuj
Walka: 0 talentów
Opisy: 1-5 talent
Aktywność: 1 talent

Ilość talentów jak i ich " stopień" zależały by od oceniającego oraz zatwierdzającego.
« Ostatnia zmiana: 30 Listopad 2019, 17:01:37 wysłana przez Watu »

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2836
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #144 dnia: 30 Listopad 2019, 17:26:05 »
Witam szanowną radę.
Przychodzę do Was z propozycją pewnej nie dużej zmiany dotyczącej wypraw medycznych i rzemieślniczych.
Aktualnie o ile się nie myle rozdane talenty na wyprawie mogą wyglądać tak:
Chciałbym zaproponować radzie by od teraz w wyprawach rzemieślniczych oraz medycznych rozdane talenty mogły wyglądać tak:

Ilość talentów jak i ich " stopień" zależały by od oceniającego oraz zatwierdzającego.

Projekt xostał przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 30 dni.

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2836
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #145 dnia: 10 Grudzień 2019, 21:53:03 »
Projekt zaakceptowano, można dawać następne

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #146 dnia: 11 Luty 2020, 15:51:08 »

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2836
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #147 dnia: 11 Luty 2020, 15:53:26 »

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2836
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #148 dnia: 15 Luty 2020, 18:32:40 »
Projekt zaakceptowano. Można dawać następne

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #149 dnia: 10 Lipiec 2020, 15:25:52 »
Mam propozycję apropo rzemieślnictwa:

Zlikwidowanie talentów za naukę schematów

Obecnie gra wymusza na graczach-rzemieślnikach chodzenie na wyprawy i przeznaczanie talentów które moglibysmy poświęcić na naukę na naukę schematów. Ok, to jest coś za coś, ale za relatywnie nieduże wynagrodzenie muszę poświęcać dużo więcej czasu, co się po prostu nie kalkuje. To raz że utrudnia życie, ale też utrudnia i roleplay, bo zamiast typów graczy typu poszukiwacz przygód, rzemieślnik, kupiec itp, mamy tylko poszukiwaczy przygód którzy przy okazji sobie coś wykuwają głównie na swoje potrzeby. Nawet teraz jako mistrz płatnerstwa nie mogę wykonać pancerzy które wykonać bym chciał bo po prostu nie mam talentów. "To idź na wyprawę", ok, tylko za jeden pancerz muszę poświęcić wszystkie talenty z wyprawy, a i to tylko jeśli dostanę odpowiednie. Moim zdaniem mocno to wstrzymuje nasze i tak ograniczone rzemieślnictwo i myślę warto rozważyć naukę schematów za same grzywny.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #150 dnia: 10 Lipiec 2020, 15:34:18 »
Mam propozycję apropo rzemieślnictwa:

Zlikwidowanie talentów za naukę schematów

Obecnie gra wymusza na graczach-rzemieślnikach chodzenie na wyprawy i przeznaczanie talentów które moglibysmy poświęcić na naukę na naukę schematów. Ok, to jest coś za coś, ale za relatywnie nieduże wynagrodzenie muszę poświęcać dużo więcej czasu, co się po prostu nie kalkuje. To raz że utrudnia życie, ale też utrudnia i roleplay, bo zamiast typów graczy typu poszukiwacz przygód, rzemieślnik, kupiec itp, mamy tylko poszukiwaczy przygód którzy przy okazji sobie coś wykuwają głównie na swoje potrzeby. Nawet teraz jako mistrz płatnerstwa nie mogę wykonać pancerzy które wykonać bym chciał bo po prostu nie mam talentów. "To idź na wyprawę", ok, tylko za jeden pancerz muszę poświęcić wszystkie talenty z wyprawy, a i to tylko jeśli dostanę odpowiednie. Moim zdaniem mocno to wstrzymuje nasze i tak ograniczone rzemieślnictwo i myślę warto rozważyć naukę schematów za same grzywny.
Przyjęte. :)

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje uchwał dla Izby Lordów
« Odpowiedź #150 dnia: 10 Lipiec 2020, 15:34:18 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything