- Pokaż go. - Rycerz odebrał od rekruta papier i przeczytał. Nie miał wątpliwości, że sporządził go inny członek zakonu, więc autentyczność została potwierdzona pomyślnie.
- Przekażę twoje słowa paladynowi, który podejmie odpowiednie decyzje. Poczekaj tutaj, jeżeli możesz. Wody, jadła? Właśnie przydzielono nam racje z kuchni.Minęło kilka dłuższych chwil, lecz wreszcie pojawił się postawny jegomość w pełnej zbroi płytowej. Wysłuchał jeszcze raz twojej opowieści, poklepał serdecznie po ramieniu i powiedział:
- ÂŚwietnie się spisałeś, rekrucie. Nie wątpię, że niedługo dostąpisz zaszczytu, by w pełni służyć królestwu. Zarówno temu materialnemu, jak i Niebieskiemu. Zbiorę ludzi, zorganizuję polowanie. Jeżeli taka jest twoja wola, to możesz wziąć w nim udział. Powiadomimy Cię, gdy będziemy wyruszać. Równie dobrze możesz też dołączyć do Nekkera w Donak. Wybór pozostawiam tobie, młodzieńcze. Tymczasem udaj się na odpoczynek i odwiedź kwatermistrza.WYPRAWA ZAKOĂCZONA !!
Rekrut Kuhin Acker udał się wraz z rycerzem Nekkerem do Donak, stadniny, która zaopatruje Bractwo ÂŚwitu w wierzchowce. Podróżnicy dotarli na rozdroże, gdzie mieli do wyboru dwie drogi - prawą, bądź lewą. Rekrut dostał możliwość decydowania i wybrał lewą. Zakonnicy dotarli na polanę, gdzie często zatrzymują się podróżni. Ujrzeli tam wóz, który wydawał się opuszczony. Kuhin zbadał miejsce pozostawienia wozu i odkrył, że został on obrabowany. Natknął się tam na jedno taru, które zabił. Następnie udał się w las, za śladami. Spotkał dwójkę bandytów, których pokonał. Uratował kuriera Johna Paula. Rekrut wrócił do rycerza Nekkera, który czekał na polanie i ruszył do Bractwa opowiedzieć o całym zajściu. Tak zakończyła się jego przygoda.
Trofea:Kuhin Acker60 grzywien z obozowiska bandytów
100 grzywien od kwatermistrza
Talenty:Kuhin AckerAktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 srebrny talent
Walki: 1 srebrny talent, 1 brązowy talent
Bonus rasowy: 1 złoty talent
Premia: 225 grzywien