I oboje zadowoleni z życia powróciliście do miasta by mieć spokój i zadowolenie z odbytego polowania, które owocowało w dziwne wydarzenia.
Wyprawa zakończona!
Podsumowanie:Nathaniel Elzar oraz Salazar wybrali się wspólnie na popołudniowe polowanie. Idąc północnym szlakiem zauważyli wieśniaków, których pole zaatakowało 5 wilków. Wojownicy wspomogli wieśniaków w walce i w podzięce za pokonanie dzikich zwierząt obdarowali ich 100 grzywnami. Następnie gracze zechcieli zacząć polowanie w lesie, lecz miejsce które obrali było już zasiedlone przez kłusowników w postaci 2 bandytów oraz 3 trablinów. Po pokonaniu przeciwników pozyskali z nich grzywny oraz trofea. Ułożyli surowe mięsa i zaczaili się na dzikie zwierzęta zwabione zapachem. Nadbiegły 3 Sambiry, gracze podjęli walkę i pokonali przeciwników. Następnie rozpalili niewielkie ognisko by usmażyć surowe mięso i tym, zmienionym zapachem zwabić kolejne dzikie zwierzęta. Nadbiegły 4 a później 6 kresharów łasych na smakowity kąsek. mimo wielu trudności zostali pokonani, a trofea ze wszystkiego zjedzone. Gdy gracze uznali, ze dość już dzikich zwierząt i czas wracać do domu, wyruszyli w kierunku szlaku prowadzącego do miasta. Dojrzeli scenę, w której 8 przeciwników (2x wojownik zgromadzenia, 2x bandyta, 2x trablin, 2x gremlin) zaatakowały kóz transportowy zniszczonych broni do naprawy. Gracze pomogli rozwiązać problem pokonując przeciwników. w podzięce za uratowanie w gruncie rzeczy cennego towaru zostali obdarowani po 150 grzywien każdy. Podczas walki uciekł 1 gremlin, który zawołał swoich kompanów z innej części lasu i podróżujący gracze zostali napadnięci przez 1 wojownika zgromadzenia oraz 4 trabliny. Dzięki magicznym zdolnościom przeciwnicy prędko polegli, a gracze mogli kontynuować podróż do maista. Dotarli do miasta bez kolejnych przeszkód.
Nagrody:Nathaniel Elzar:- 150 grzywien (od woźnicy)
- 50 grzywien (od wieśniaka)
- 70 grzywien (z pokonanych przeciwników)
- Pozyskane trofea:
- 32 pazurów wilka
- 4m2 skóry wilka
- 8 ków wilka
- 24 pazury trablina
- 8 kłów trablina
- 2m2 łusek trablina
- 32 pazury sambira
- 5m2 skóry sambira
- 80 pazurów kreshara
- 10m2 skóry kreshara
- 20 kłów kreshara
Ponadto pozyskane bronie:
2x Nazwa broni: uszkodzony sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, uszkodzony.
2x Nazwa broni: uszkodzony miecz bandyty
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,94kg mosiądzu o zasięgu 0,9 metra, uszkodzony.
Ponadto uwzględniając twoje straty strzał oraz ilość strzał jakie odzyskałeś pozostaje ci 31 strzał żelaznych. straciłeś łącznie 3 strzały w całej walce.
Salazar:- 150 grzywien (od woźnicy)
- 50 grzywien (od wieśniaka)
- 70 grzywien (z pokonanych przeciwników)
- Pozyskane trofea:
- 48 pazurów wilka
- 6m2 skóry wilka
- 12 kłów wilka
- 60 pazury trablina
- 20 kłów trablina
- 5m2 łusek trablina
- 16 pazurów sambira
- 2,5m2 skóry sambira
- 80 pazurów kreshara
- 10m2 skóry kreshara
- 20 kłów kreshara
- 4 kły gremlina
- 1m2 skóry gremlina
- 23 litry krwi wilka
- 12 litrów krwi trablina
- 30 litrów krwi kreshara
- 40 litrów krwi ludzkiej
- 1l krwi gremlina
Ponadto pozyskane bronie:
2x Nazwa broni: uszkodzony Miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra, uszkodzony.
1x Nazwa odzienia: Zniszczona żelazna kolczuga
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja niepłytowa
Wytrzymałość: 27
Opis: Wykuty z 10kg żelaza, zniszczona.
1x Nazwa odzienia: zniszczone żelazne nagolenniki kolcze
Rodzaj: nagolennik
Typ: zbroja niepłytowa
Wytrzymałość: 27
Opis: Wykuty z 5,5kg żelaza, zniszczone.
Talenty:Nathaniel Elzar - Nathaniel ElzarAktywność:
1 złoty talent Opisy:
1 złoty talentWalka:
3 srebrny talent +
1 brązowy talentBonus pieniężny:
375 grzywienSalazar - Salazar TrevantAktywność:
1 złoty talent Opisy:
1 złoty talentWalka:
1 złoty talenty +
2 srebrne talentyBonus pieniężny:
400 grzywien