Autor Wątek: Ryk poruszający niebem i ziemią  (Przeczytany 4789 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #60 dnia: 01 Czerwiec 2014, 15:48:01 »
- Ja nic wartościowego... wożę żelazne narzędzia.

- Sprawdźmy.

powiedział i za pomocą psioniki zdarł materiał przykrywający zawartość wozu. Na wozie znajdowały się przeróżne bronie w nienajlepszy stanie, uszkodzone, skorodowane, niektóre złamane... a to były bronie, nie narzędzia żelazne.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #61 dnia: 01 Czerwiec 2014, 15:53:38 »
- Ooo panie. Dokąd zawozisz tę broń, co?. Jeżeli do jakiś buntowników, albo innych szuj będziemy musieli to skonfiskować. Chyba, że masz na stanie jakiś ciekawy miecz na przykład z czarnej rudy. Może, być nawet zniszczony z chęcią taki przyjmę jak i mój przyjaciel, by takim nie pogardził. Elf chyba sam nie wiedział na, co liczy, ale może jakimś cudem miał taki na stanie.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #61 dnia: 01 Czerwiec 2014, 15:53:38 »

Canis

  • Gość
Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #62 dnia: 01 Czerwiec 2014, 15:58:27 »
Salazar spojrzał na bronie jakie tam były i znalazł dwie ciekawe rzeczy, jedną był zniszczony mithrillowy łuk refleksyjny, oraz zniszczony bułat jednoręczny z ilsumirskiego szkła. Jaszczur ręką uciszył woźnicę i powiedział do kompana.
- Wolisz ten zniszczony łuk czy kasę o podobnej wartości. - Po czym spojrzał na woźnicę wymownie, że będzie go to kosztować więcej niż zakładał.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #63 dnia: 01 Czerwiec 2014, 16:01:26 »
- ÂŁukiem nie pogardzę, ale jednak po większym zastanowieniu wybieram gotówkę, bo zrobienie takiego łuku wyjdzie zacznie taniej. Elf się uśmiechnął na widok łuku nie sądził nawet, że z takiego materiału, może być dlatego sobie gdzieś taki zamówi.. - Rozumiem, że bierzesz bułat?. Pewnie wam magom, przyda się bardziej niż łowcy takiemu jak ja. Nathaniel nie mógł uwierzyć jaki fart mu się przytrafił i nadal się uśmiechał.
« Ostatnia zmiana: 01 Czerwiec 2014, 16:16:14 wysłana przez Nathaniel Elzar »

Canis

  • Gość
Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #64 dnia: 01 Czerwiec 2014, 16:18:50 »
- Mi też nie zależy na bułacie, więc woźnico dajesz po 150 grzywien każdemu z osobna za pomoc i możesz jechać dalej. Chyba, że nie chcesz jechać dalej żywy.

- J-już macie dajcie mi spokój... -powiedział jąkając się i rzucił wam dwa mieszki każde z odliczonymi grzywnami w ilości 150 sztuk. Odjechał w kierunku miasta.

- Co myślisz Nathanielu... wracamy do miasta?

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #65 dnia: 01 Czerwiec 2014, 16:21:32 »
- Wracajmy dzisiaj dość już zrobiliśmy, a mam jeszcze kilka pytań do Ciebie, ale to już w domku obgadamy i oczywiście nie zapomniałem o tym, że stawiam, ale nie wiem dokładnie co lubisz z alkoholi oczywiście?.

Canis

  • Gość
Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #66 dnia: 01 Czerwiec 2014, 16:30:54 »
- No jak to co... słodki ze mnie jaszczur, oczywiście miód... - mówił jaszczur lecz przerwało wam głośne zawołanie za waszymi plecami.

- E kurwie syny! Gdzie sie plątacie gdzie was nie chcą?! Czas wam dać nauczkę.

Wrzasnął wojownik zgromadzenia z wyciągniętym mieczem. tuż za nim stały 4 trabliny chichoczących z sytuacji i własnej przewagi.

- Już po was!

Wrzasnął wojownik i wydał rozkaz do ataku. Trabliny rzuciły się w waszym kierunku do ataku.  biegli równomiernie blisko skupieni. Jaszczur wiedział jak się nimi prędko zająć.
- Zniknij... daleko odejdź...

Powiedział gdy wbił sobie pod skórę w dłoni sztylet, a krew trysnęła oficie wydobywając cały 1 litr własnej krwi. Jaszczur przy pomocy hemoglobinezy zaczął tworzyć z krwi barierę wokół siebie cieniutką na milimetr, i tworzyć z niej swoisty walec. Jednocześnie szykował się do wygenerowania potężnego zaklęcia, na które potrzebował więcej mocy niż pozwalał mu ten moment. Koncentrował się magazynując w ciele dodatkową moc. Krew wytworzyła już walec wokół ciała.

Przeciwnicy są w odległości 30 metrów. pędza bezpośrednio na jaszczura i Nathaniela.

1x Wojownik zgromadzenia
4x Trablin

Zaklęcie Krwawe ostrza w przygotowaniu.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #67 dnia: 01 Czerwiec 2014, 16:35:04 »
- Czas spadać. Powiedział do siebie i oddalił się na odległość 40 metrów od Salazara. Elf ciekawy był, co teraz szykuje, bo pewnie nie wiele jeszcze widział.

Canis

  • Gość
Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #68 dnia: 01 Czerwiec 2014, 16:44:17 »
Jaszczur przesyłał moc magiczną dalej do wytworzonej barierki. po chwili, gdy przeciwnicy znacznie zbliżyli się do niego wypowiedział formułę zaklęcia inicjując serię dalszych wydarzeń.
- Arashiz uruesh isash ilishesh iposh izihu!

Energia magiczna błyskawicznie zaczęła oddziaływać na krew zmieniając strukturę powstałej bariery, tworząc z krwi długie ostre i niezwykle wytrzymałe szpile, dokładnie 8 tysięcy szpil z krwi o średnicy 1 centymetra i długości 25 centymetrów. Gdy przeciwnicy byli w zasięgu 10 metrów Salazar rozrzut dłońmi inicjując akcję, jaką było rozrzucenie szpil wokół własnego ciała na obszar o średnicy 25 metrów.

Wystrzelone szpile dziurawiły ciała przeciwników na wylot tworząc okrutne rany na ciałach. Wszyscy przeciwnicy zginęli w kałużach z własnej krwi.

Jaszczur po zadanej samemu sobie głębokiej ranie, zawiązał ją płaszczem by zatamować krwawienie. Dzięki umiejętności medyka udało mu sie to zatamować. Zaś znał swoje moce i wiedział, że za 24 godziny nie będzie po ranie śladu.

- Gdzie żeś aż tam pobiegł... mówił wyczerpany jaszczur widząc dalej spierdzielającego elfa, który nie mógł zdążyć oddalić się bardziej niż na 20 metrów... - zbierzemy jeszcze te trofea i szybko znikamy... już się nie nadaję na polowanie dzisiaj...

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #69 dnia: 01 Czerwiec 2014, 16:48:29 »
- Dobra. Wiesz niby skąd miałem wiedzieć jakiego potężnego czaru użyjesz?. Jesteś pełen niespodzianek i mówisz zagadkami jak pewien znany czarodziej. Elf wrócił do Salazara i zabrał się za sprawdzanie zwłok, a nóż trafi się jeszcze kilka grzywien. - Te twoje czary są makabryczne. Zabijasz przeciwników z wielką skutecznością, a co za tym idzie boli ich to jak diabli. Znakomicie. Nathaniel schlebił jaszczurowi choć pewnie tego nie lubił.

Canis

  • Gość
Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #70 dnia: 01 Czerwiec 2014, 16:54:56 »
- Skutecznie mówisz... poco robić coś, co miało by być bezskuteczne, lepiej wówczas nic nie robić. Tak myślę. - powiedział zastanawiając się nad tym co mówiłeś, po czym wzruszył ramionami i zabrał się za oprawianie zwierzyny.

Pozyskał:
48 pazurów trablina
16 kły trablina
6 litra krwi trablina
4m2 łusek trablina
5 litrów krwi ludzkiej.

Nathaniel znalazł przy każdym z ciał trablinów po 5 grzywien, zaś wojownik zgromadzenia posiadał aż 15 grzywien. razem zdobyłeś 35 grzywien.

- Dobra wracajmy do domu, nim najdą nas inne przeciwności.

Powiedział Salazar i zaczął zbierać się w kierunku miasta. Miał nadzieję na bezpieczny powrót.

Offline Nawaar

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 9629
  • Reputacja: 11037
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #71 dnia: 01 Czerwiec 2014, 17:00:54 »
Dziwnie zabrzmiały słowa jaszczura. Elf po prostu się głupio wypowiedział, ale na szczęście wracają już do cywilizowanego świata gdzie mógł spożytkować pieniążki i nabyć potrzebnych towarów. - No to lecim z powrotem. Wystarczy mi hasania, po lesie na dziś przynajmniej.

Canis

  • Gość
Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #72 dnia: 01 Czerwiec 2014, 18:04:49 »
I oboje zadowoleni z życia powróciliście do miasta by mieć spokój i zadowolenie z odbytego polowania, które owocowało w dziwne wydarzenia.

Wyprawa zakończona!

Podsumowanie:
Nathaniel Elzar oraz Salazar wybrali się wspólnie na popołudniowe polowanie. Idąc północnym szlakiem zauważyli wieśniaków, których pole zaatakowało 5 wilków. Wojownicy wspomogli wieśniaków w walce i w podzięce za pokonanie dzikich zwierząt obdarowali ich 100 grzywnami. Następnie gracze zechcieli zacząć polowanie w lesie, lecz miejsce które obrali było już zasiedlone przez kłusowników w postaci 2 bandytów oraz 3 trablinów. Po pokonaniu przeciwników pozyskali z nich grzywny oraz trofea. Ułożyli surowe mięsa i zaczaili się na dzikie zwierzęta zwabione zapachem. Nadbiegły 3 Sambiry, gracze podjęli walkę i pokonali przeciwników. Następnie rozpalili niewielkie ognisko by usmażyć surowe mięso i tym, zmienionym zapachem zwabić kolejne dzikie zwierzęta. Nadbiegły 4 a później 6 kresharów łasych na smakowity kąsek. mimo wielu trudności zostali pokonani, a trofea ze wszystkiego zjedzone. Gdy gracze uznali, ze dość już dzikich zwierząt i czas wracać do domu, wyruszyli w kierunku szlaku prowadzącego do miasta. Dojrzeli scenę, w której 8 przeciwników (2x wojownik zgromadzenia, 2x bandyta, 2x trablin, 2x gremlin) zaatakowały kóz transportowy zniszczonych broni do naprawy. Gracze pomogli rozwiązać problem pokonując przeciwników. w podzięce za uratowanie w gruncie rzeczy cennego towaru zostali obdarowani po 150 grzywien każdy. Podczas walki uciekł 1 gremlin, który zawołał swoich kompanów z innej części lasu i podróżujący gracze zostali napadnięci przez 1 wojownika zgromadzenia oraz 4 trabliny. Dzięki magicznym zdolnościom przeciwnicy prędko polegli, a gracze mogli kontynuować podróż do maista. Dotarli do miasta bez kolejnych przeszkód.

Nagrody:

Nathaniel Elzar:
- 150 grzywien (od woźnicy)
- 50 grzywien (od wieśniaka)
- 70 grzywien (z pokonanych przeciwników)
- Pozyskane trofea:
  • 32 pazurów wilka
  • 4m2 skóry wilka
  • 8 ków wilka
  • 24 pazury trablina
  • 8 kłów trablina
  • 2m2 łusek trablina
  • 32 pazury sambira
  • 5m2 skóry sambira
  • 80 pazurów kreshara
  • 10m2 skóry kreshara
  • 20 kłów kreshara

Ponadto pozyskane bronie:

2x Nazwa broni: uszkodzony sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, uszkodzony.

2x Nazwa broni: uszkodzony miecz bandyty
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 15
Opis: Wykuty z 0,94kg mosiądzu o zasięgu 0,9 metra, uszkodzony.

Ponadto uwzględniając twoje straty strzał oraz ilość strzał jakie odzyskałeś pozostaje ci 31 strzał żelaznych. straciłeś łącznie 3 strzały w całej walce.



Salazar:
- 150 grzywien (od woźnicy)
- 50 grzywien (od wieśniaka)
- 70 grzywien (z pokonanych przeciwników)
- Pozyskane trofea:
  • 48 pazurów wilka
  • 6m2 skóry wilka
  • 12 kłów wilka
  • 60 pazury trablina
  • 20 kłów trablina
  • 5m2 łusek trablina
  • 16 pazurów sambira
  • 2,5m2 skóry sambira
  • 80 pazurów kreshara
  • 10m2 skóry kreshara
  • 20 kłów kreshara
  • 4 kły gremlina
  • 1m2 skóry gremlina
  • 23 litry krwi wilka
  • 12 litrów krwi trablina
  • 30 litrów krwi kreshara
  • 40 litrów krwi ludzkiej
  • 1l krwi gremlina

Ponadto pozyskane bronie:

2x Nazwa broni: uszkodzony Miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra, uszkodzony.

1x Nazwa odzienia: Zniszczona żelazna kolczuga
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja niepłytowa
Wytrzymałość: 27
Opis: Wykuty z 10kg żelaza, zniszczona.

1x Nazwa odzienia: zniszczone żelazne nagolenniki kolcze
Rodzaj: nagolennik
Typ: zbroja niepłytowa
Wytrzymałość: 27
Opis: Wykuty z 5,5kg żelaza, zniszczone.



Talenty:

Nathaniel Elzar - Nathaniel Elzar
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 3 srebrny talent + 1 brązowy talent
Bonus pieniężny: 375 grzywien

Salazar - Salazar Trevant
Aktywność: 1 złoty talent
Opisy: 1 złoty talent
Walka: 1 złoty talenty + 2 srebrne talenty
Bonus pieniężny: 400 grzywien
« Ostatnia zmiana: 01 Czerwiec 2014, 18:30:38 wysłana przez Salazar »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32207
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #73 dnia: 01 Czerwiec 2014, 18:20:08 »
Salazar zamienił 3 złote talenty na 6 srebrnych.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Ryk poruszający niebem i ziemią
« Odpowiedź #73 dnia: 01 Czerwiec 2014, 18:20:08 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top