Salazar tylko pacnął się w głowę o tak

.
- Odwiedzając Grega - zarządcę karczmy w atusel dowiedzieliśmy się, że jego ciało, czyli wygląd Trablina moze nei być prawdziwy, ponadto od tej samej osoby dowiedzieliśmy się, że w zamieszanie z Czarnym klifem, samym Traumatą, są wmieszane osoby tytułowane, jacyś szlachcice najpewniej mają w tym jakiś interes.
- Krsnolud Roks powiedział nam, że Malahar jest w posiadaniu kamieni szlachetnych, skądś je musi zdobywać, założę się, ze plądruje nieodkryte tunele pod ziemią, czym też finansuje swoją działalność.
- Eryk powiedział, ze w ombros dotąd rywalizowały dwie kompanie handlowe, lecz zaczęły się pojawiać napadające trabliny, co może oznaczać mieszanie się Malahara w rywalizacje innych kompanii handlowych.
- Z kolei Rus i Percel przypomnieli nam wydarzenia ze swojej wioski, gdzie Traumata Malahar był więzionyw starych dracońskich tunelach jakąś magią. I za pomocą magii zmieniał swój wygląd. Przybrał wygląd jednego z Raanaarów i Jacka Latarni, bajkowej postaci.- Tego bym się nie spodziewał... Macie, oto wasza nagroda. - powiedział iw ręczył wam po woreczku grzywien.
Wyprawa Zakończona!
Podsumowanie: Salazar i Kenshin Himura udali się z misją do 4 różnych osób, w czterech różnych miejscowościach. w Atusel poznali karczmarza Grega, od którego siłą i zastraszeniem uzyskali informacje. Następnie udali się do krasnoluda Roksa, kupca kamieni szlachetnych, gdzie udaremnili zamach na jego życie i uzyskali informacje wymagane przez Komisarza w zleceniu. Kolejnym przystankiem w ich podróży było Ombros, gdzie wypytując obszczymurka dowiedzieli się równie ciekawych rzeczy co prędzej i obronili jego życie przed napadem bandytów i Trablinów. Ponadto pojmali jako jeńca jednego Trablina i odwieźli na przesłuchanie w Atusel. Ostatnim przystankiem było mirty, w którym rozmawiali z miejscowym zielarzem oraz myśliwym, uzyskując informacje z wydarzeń w tej wiosce, które także rozjaśniły sprawę, niestety ich tropem podążyli bandyci i trzeba było rozwiązać problem napastników - także zakończone powodzeniem. Następnie udali się w podróż powrotną do Komisarza iz dali wyczerpujący raport z uzyskanych informacji.
Nagrody:Kenshin Himura:- Od Georga Hertlinga: 150 Grzywien
- Z pokonanych przeciwników: 55 Grzywien
Razem:
205 GrzywienSalazar:- Od Georga Hertlinga: 150 Grzywien
- Z pokonanych przeciwników: 50 Grzywien
Razem:
200 GrzywienPonadto pozyskane przedmioty:
48 pazurów trablina
16 kły trablina
3m2 łusek trablina
1x
Nazwa broni: Zniszczony Miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,9 metra, zniszczony.
2x
Nazwa broni: zniszczony sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, zniszczony.
Talenty:Kenshin Himura - Kenshin HimuraAktywność - 1 złoty talent
Opisy - 1 złoty talent
Walka - 2 srebrny talenty + 2 brązowe talenty
Bonus pieniężny - 350 Grzywien
Salazar - Salazar z Krwawych MenhirówAktywność - 1 złoty talent
Opisy - 1 złoty talent
Walka - 1 srebrny talenty + 1 brązowy talenty
Bonus pieniężny - 275 Grzywien