Tereny Valfden > Dział Wypraw
Jesienny spacer
Izabell Ravlet:
Chcę być wszechstronny. Jak już wspomniałem, zapasy energii się kończą w dość szybkim tempie, więc staram się być przezorny. Kostur dostanę dopiero jako mag, a zostanę nim niedługo po uwolnieniu Aragorna. Jako arcymag zaś dostanę srebrny kostur. Jednak już teraz wolę mieć takie ostrze przy sobie. Nigdy nie wiadomo, co nas spotka, nieprawdaż? Wiem również, że miecz z wyłącznie srebra będzie drogi, więc myślę nad stalowym lub żelaznym pokrytym srebrem. To wyjdzie taniej, mam rację?
Anette Du'Monteau:
-Na pewno będzie taniej. Miecz tez straci nieco na swoich oryginalnych właściwościach przy kompozytowej budowie. Ile jesteś w stanie wydać na tą broń?
Izabell Ravlet:
Góra tysiąc złotych monet. Nie znam się za bardzo na cenach broni, dlatego właśnie liczę na waszą pomoc - odparłem rozglądając się za kowalem. Zauważyłem odpowiednie stoisko, więc ruszyłem w jego kierunku, pokazując kompanom ruchem ręki swój cel. Gdy dotarliśmy na miejsce, kowal akurat obsłużył ostatniego klienta i mógł zająć się mną.
- Witaj, rzemieślniku. Chciałbym najpierw zapytać, jaka kombinacja będzie odpowiedniejsza. Miecz o stalowym rdzieniu pokryty srebrem, czy miecz o żelaznym rdzeniu pokryty srebrem?
Anette Du'Monteau:
Mający już nieco lat na karku mężczyzna usłyszał pytanie Darlenita i natychmiast się odwrócił
-Dla pana od razu proponuję samo srebro. Nie jest wielbicielem mieszania wielu metali. Jeśli pan poczeka zaraz przyniosę coś odpowiedniego. Kowal zniknął w bałaganie skrzyń i krat. Po chwili wrócił niosąc dość ładne ostrze. Srebrzyste ostrze połyskiwało w promieniach słońca.
-Najczystsze srebro kochaneczku, klinga szeroka u podstawy, potem zwęża się na środku by znów wrócić do swoich rozmiarów na końcu. Niezbyt wyszukana zastawa i prosty jelec chroniący dłoń. Rękojeść opleciona gadzią skórą, świetnie trzyma. Całość wieńczy subtelna zaokrąglona głowica. Co pan na to? Proponuje 450 sztuk złota.
Nazwa broni: Srebrny miecz