Do swych braci dołączył Aerandir, odziany w czerń podążał na wierzchowcu w zwyczajnej dla niego pozie, wyprostowanej, z głową dumnie uniesioną do góry:
- Witajcie panowie - powiedział krótko do zebranych.
Ekwipunek:Broń 1brak
Broń 2Nazwa broni: Krasnoludzkie ostrze
Rodzaj: Miecz
Typ: Oburęczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Miecz ten wykuty został z 60 sztabek stali a jego zasięg wynosi około 1,4 metra. Ostrze to wykonane zostało przez prawdziwych mistrzów kowalstwa w krasnoludzkim mieście Ekkerund.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]
Broń 3Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek
Broń 4brak
Odzienie:Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni Wampira przed zgubnymi promieniami słońca odbijając je. Pozwala to Wampirom na funkcjonowanie w dzień. Dodatkowo szata posiada kaptur zwany maską, który można zawiązać w dzień, a zdjąć w nocy.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich
Pas:- 1,2l krwi
Statystyki postaci:Specjalizacje: * Walka bronią sieczną 100%
* Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane: * Akrobatyka
* Podstawy łowiectwa
* Zdzieranie futer
* Znajomość języka starowampirycznego
* Przemiana w nietoperza
* Używanie różdżek
Umiejętności rasowe: * Dziecko nocy
* Krwiopijca
* Wampir
* Wampirza krew