Autor Wątek: "Sok z Złotej Rudy - Kici kici smoczku"  (Przeczytany 20084 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: "Sok z Złotej Rudy - Kici kici smoczku"
« Odpowiedź #120 dnia: 01 Listopad 2011, 18:25:44 »
Gdy już reszta poszła do domu Matsumo Adamus powiedział do elfa:
-Powiedz mi jedno Ellthariasie jak ćwiczyłem to kątem oka widziałem że mnie obserwujesz. Powiedz mi czym zasłużyłem na takie zainteresowani?

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: "Sok z Złotej Rudy - Kici kici smoczku"
« Odpowiedź #121 dnia: 01 Listopad 2011, 18:29:23 »
- Hmmm. - zamyślił się elf szukając odpowiednich słów.
- Jak zapewne wiesz jestem nowy w waszej kompanii, toteż nie mam zbyt wielkiego towarzystwa wśród tu obecnych. Gdy usłyszałem i zauważyłem, że idziesz trenować, pomyślałem, że będzie to jakąś formą rozrywki dla mnie. Miałem też nadzieję na mały pojedynek testujący zdolności bojowe, ale strzała zepsuła wszystko. Ot i cała tajemnica. - rzekł wzruszając ramionami.

Forum Tawerny Gothic

Odp: "Sok z Złotej Rudy - Kici kici smoczku"
« Odpowiedź #121 dnia: 01 Listopad 2011, 18:29:23 »

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: "Sok z Złotej Rudy - Kici kici smoczku"
« Odpowiedź #122 dnia: 01 Listopad 2011, 18:31:49 »
- Tak, wino. - rzekł Dracon na słowa swego "brata w czerni". - Według mnie Adamus też powinien się napić. Nic tak nie wspomaga regeneracji tkanek jak urżnięcie się jak świnia. Mówię to ja - znawca trunków i jako taki uzdrowiciel! - przedstawił światu swoje przemyślanie. Jednak jako że wspomniany Adamus rozmawiał właśnie z elfem, Dracon ruszył sam za Zeyfarem.

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny