Czy to noc? A może dzień? Trudno było powiedzieć. Nieśmiertelny ostatnie kilka dni przesiedział w twierdzy kurując się. Rudowłosa medyczka była w tym bardzo przydatna. Któż by pomyślał, że byle bełt może narobić takiego spustoszenia. Cieszył się jednak, gdyż w przypadku, gdyby był zwykłym człowiekiem, wynieśli by go nogami do przodu.
Ma się te super moce ziewną potężnie.
Dalsze głębsze rozmyślenia zostały rozwiane przez sporej wielkości kupę okrągłej skały, która leniwie wypłynęła spoza chmur, których oczywiście wcześniej nie było widać, a tylko brak gwiazd umacniał Nikolaja w przekonaniu że takowe są.
ÂŻeby tylko śnieg nie sypnął... jęknął ponownie.
Stukot jego stóp echem rozbrzmiewał po kamiennym bruku, gdy wolno zmierzał w kierunku stajni. Miał nadzieję że Aerandir i Garik już na niego czekają. W magazynie wprawdzie długo nie zabawił, pozycja w Sabacie dawała tą możliwość braku tłumaczenia się ze swoich poczynań komukolwiek. Oczywiście nie wliczając w to Gunsesa. On był ponad wszystkimi.
Gdy doszedł do punktu docelowego zauważył Aerandira.
- Teraz czekać na Garika... - kalkulował.
- Osiodłajmy konie by nie tracić czasu. Domyślasz się co takiego możemy spotkać? - zapytał kierując się w stronę jednego z boksów, w którym dumnie prężył się kary ogier. Jeden ze stajennych coś się przy nim krzątał, Wampir ruchem ręki nakazał by ten przyniósł siodło.
Statystyki ekwipunku1: Stalowy Miecz DwuręcznyNazwa broni: Stalowy Miecz Dwuręczny
Rodzaj: Miecz
Typ: Oburęczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Miecz ten wykuty został z 60 sztabek stali a jego zasięg wynosi około 1,4 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]
2: Kusza z czarnego dębuNazwa broni: Kusza z czarnego dębu
Rodzaj: kusza
Zasięg: 150 metrów
Precyzja: 70%
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna (czarny dąb).
Wymagania: Walka bronią dystansową [75%]
3: Złowróżbny szeptNazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
4: Różdżka ogniaNazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek
Inkantacja: Igoi
Odzienie: Szata Wampira NumenoruNazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni Wampira przed
zgubnymi promieniami słońca odbijając je. Pozwala to Wampirom
na funkcjonowanie w dzień. Dodatkowo szata posiada kaptur
zwany maską, który można zawiązać w dzień, a zdjąć w nocy.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich
Pas:1l ludzkiej krwii
Statystyki postaciSpecjalizacje:- Walka bronią sieczną: mistrzowskie techniki walki [100%]
- Walka bronią dystansową: zaawansowane techniki walki [75%]
- Używanie zbrój miękkich
- Używanie różdżek
Umiejętności nabywane:- Akrobatyka
- Podstawy łowiectwa
- Zaawansowane łowiectwo
- Zdzieranie futer
- Pozyskiwanie trucizn
- Upuszczanie krwi
- Język starowampiryczy
- Straszliwe spojrzenie
- Przemiana w nietoperza
- Odbijanie pocisków
- Pamięć krwi
Umiejętności rasowe:- Wampirza krew
- Dziecko nocy
- Krwiopijca
- Wampir
Magia: