Tereny Valfden > Dział Wypraw

ANKORVAAT: Zapomniane dziedzictwo

<< < (97/103) > >>

LilithBlade:
Maureen wpatrywała się w istoty z coraz większym podziwem. Odebrała swój gwizdek i poklepała konia po boku.
-Niedługo znów się spotkamy, mój Czarny Książę. - mruknęła i pocałowała go w pysk. Zagwizdała i w chwilę później stał koło niej Geardez.
- Witaj skrzydlaty przyjacielu. Mam nadzieję, że zważysz na to że jestem początkująca. - Sprawdziła wiązania jakie były przy siodle, po czym wsiadła na niego i z kolejnym gwizdnięciem wzbiła się w powietrze. Zapięła pasy  przytwierdzone do siodła i zrobiła kilka sprawdzających kółek. Proszę, latanie jest prostsze niż jazda konna...

Dragosani:
Zeleris, widząc że kobieta jakoś sobie radzi, zagwizdał w swój gwizdek. Jeden z powietrznych stworów zareagował machnięciem skrzydłami i niecierpliwym pomrukiem. Dracon doskonale go rozumiał. Lot był czymś niezwykłym, więc każdy by się niecierpliwił. Podszedł do wierzchowca i wsiadł. Pozapinał wszystkie pasy, chociaż nie obawiał się ewentualnego spadnięcia. Ponownie zagwizdał, na co wierzchowiec ponownie mruknął i machnął potężnie błoniastymi skrzydłami. Wzniósł się w powietrze.
- No, mój skrzydlaty przyjacielu... - mruknął Flamel. - Pokaż co potrafisz. - polecenie "przetłumaczył" użyciem gwizdka. Geradez zaczął szybować za przewodnikiem.

Thorek:
Thorek równierz wziął gwizdek, a zaraz potem zanlazł się w powietrzu z całą resztą

Elrond Ñoldor:
- Albo po prostu zła dieta i ogólne warunki fizyczne. Stary niewolnik u krasnoludów. Czego można się było spodziewać? - odpowiedział Devristusowi. Poklepał gadzinę po długiej szyi i zanurkował lekko. Skręcił szybko w lewo i po chwili był po drugiej stronie wuja.
- Pamiętam lewitację. Taką prawdziwą opartą na sile woli, której mogliśmy się nauczyć w Marancie. Używałem jej na okrągło, genialne uczucie...

Gunses:
Mapa Ankorvaatu z objaśnieniami