Na rynek karetą zajechał Grison. Po krótkiej wymianie zdań z towarzyszką w środku, odprawił powóz. Sam zaś poszedł do karczmy.
Noszony ekwipunek:Broń 1:Nazwa broni: Wrzask
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Opis: Wykuty z 55 sztuk srebra o zasięgu 0,8 metra, ważący 5 kg.
Broń 2:Nazwa broni: Smocze Oko
Zasięg: 150 Metrów
Rodzaj: ÂŁuk
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
95x Strzała z brązu
Wytrzymałość - 6
Ostrość - 5
Ciężar - 4
Broń 3: Nazwa broni: Wrzask
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Opis: Wykuty z 55 sztuk srebra o zasięgu 0,8 metra, ważący 5 kg.
Broń 4: ---
Zbroja:Nazwa odzienia: Pancerz Grisona
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.
Umiejętności:- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi miotanymi
Specjalizacje:- walka mieczem
- walka toporem
- walka włócznią
- walka sztyletem
- walka szponem
- walka młotem
- walka łukiem
- walka kuszą
- walka kosturem
- walka kijem
Ataki:Ataki do walki dwiema broniami:-
Atak lewostronny – Klasyczne cięcie lewą ręką od prawej do lewej(góra/dół) /klasyczne lewostronne pchnięcie.
-
Atak prawostronny – klasyczne cięcie prawą ręką od lewej do prawej(góra/dół) /klasyczne prawostronne pchnięcie.
-
Blok lewostronny – Blokowanie uderzenia lewą ręką.
-
Blok prawostronny – Blokowanie uderzenia prawą ręką.
-
Podwójny atak – Cięcie 2x 1H ze skosu (lewy/prawy; góra/dół).
-
Pchnięcie z bloku – Układamy lewostronny blok, w czasie wykonywania praworęcznego pchnięcia.
-
Blok krzyżowy – Blok tworzymy składając miecze w X. Blok wytrąca większość najsilniejszych uderzeń.
-
Zabójcze pchnięcie – Najmocniejsze pchnięcie. Tworzymy, układając bronie równolegle do siebie i wykonując pchnięcie, wykorzystujące całą nasza siłę oraz masę ciała.
Ataki do walki bronią oburęczną:-
Uderzenie klasyczne - Klasyczne uderzenie prawo/lewostronne; góra/dół.
-
Pchnięcie - Klasyczne pchnięcie, wymagające dużo siły.
-
Parowanie - Klasyczny blok, wytrącający przeciwnika z rytmu.
-
Atak z bloku - Blokując przeciwnika przejmujemy jego energię zawarta w uderzeniu, którą po bloku przekładamy w uderzenie, którego siła jest podwojona. Mocny atak.
Ataki do walki długą bronią oburęczną:-
Uderzenie obustronne - Atak dzięki któremu możemy ciąć przeciwników po obu stronach naszej osoby. Dzięki temu trzymamy przeciwników daleko od ciebie.
-
Parowanie - W długich broniach dwuręcznych parujemy najczęściej środkową częścią broni - rękojeścią, która jest specyficznie wydłużona.
Ataki do walki bronią miotaną:-
Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.
-
Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.
-
Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.
-
Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni.
-
Szybki strzał – Proces wystrzelenia strzały – przygotowanie sprzętu, napięcie cięciwy – jest dużo szybszy, niż w przypadku normalnego strzału. Czynność ta trwa 4 sekundy. Szybkość ataku przypłacamy gorszej celności.
-
Bardzo potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 5 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika. Lot strzały jest niemal niezauważalny, potrafi ona przebić przeciwnika na wylot i trafić kolejnego, stojącego za nim. Dodatkowo jest nie do sparowania nawet przez najbardziej wykwalifikowane bestie (np. wampiry).
Ataki do walki bronią jednoręczną:-
Klasyczne pchnięcie - Cięcie lewo/prawostronne; góra/dół.
-
Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.
-
Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
-
Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
-
Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszą ręką, a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.
-
Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.
-
Przerzucenie broni- Atak, którego można użyć tylko w walce bez tarczy. Polegający na przerzuceniu miecza z jednej dłoni do drugiej, co dezorientuje napastnika, dając nam dużo większe szanse na zabicie go.
Zaklęcia:(spis zaklęć z danych szkół magii)
Atrybuty wyuczane:Wysoka charyzma - Jesteś o wiele bardziej przekonywujący podczas wszelkich rozmów, dodatkowo wzbudzasz większe zaufanie, a więc technika kłamstwa nie ma wielu tajemnic.
Szczęście - Zwiększa prawdopodobieństwo powodzenia podczas losowych zdarzeń z 50% do 75%.
Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.
Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.
Zakładanie pułapek - Umiejętność ta pozwala ci na zakładania przeróżnych pułapek na swoją ofiarę w dzikim lub miejskim terenie. Pułapki różnią się w zależności od twojej inwencji twórczej.
Rozbrajanie pułapek - Umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów.
Odporność na trucizny II stopnia - Umiejętność ta uodparnia cię na większość rodzajów trucizn.
Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.
Hard ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.
Perswazja - Umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną, nieodporną na tego typu sztuczki.
Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.
Pierwsza pomoc - Jest to kurs z podstawowych czynności jak np. opatrzenie rany, noszenie rannego, usztywnienie złamania.
Kamuflaż - Dzięki tej umiejętności potrafisz kryć się w cieniach i nie jesteś zauważalny podczas np. włamywania się do jakiegoś obiektu lub podczas próby zabójstwa.
Pozyskiwanie:- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Płytek pancerza
- ÂŻuwaczek
- Organów
- Rogów
- Skrzydeł
- ÂŻądeł
- ÂŁusek
Obdzieranie z futer małych zwierząt - (spis zwierząt)
Upuszczanie krwi stopień II - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.
Pozyskiwanie trucizny stopień II - (spis zwierząt)
Odbijanie zaklęć kosturem - Dzięki temu atrybutowi będziesz mógł odbić zaklęcia z I stopnia wtajemniczenia za pomocą swojego kostura.
Akrobatyka