Elf stał przed Deornem z pytającą miną oczekując, aż zleceniodawca opowie mu o zadaniu które elfa czeka.
Noszony Ekwipunek
1. Drewniany Kostur ÂŚmierci
2.
3.
4.
1. Nazwa: Drewniany Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 1
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: III
Opis: Zrobiony z 95 sztuk drewna,
zwieńczony ciemnozielonym kryształem
odnalezionym na pustyni (Magia ÂŚmierci);
o zasięgu 2 metrów, ważący 2 kg, błogosławiony
oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi,
wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii
ÂŚmierci są dwa razy potężniejsze.
Nazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione
odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni
maga przed odpryskami jego własnych zaklęć
Umiejętności
* Walka brońmi miotanymi
* Walka bronią jednoręczną
* Walka bronią oburęczną
Specjalizacje
* Walka sztyletem - I stopień wtajemniczenia
* Walka mieczem - II stopień wtajemniczenia
* Walka kosturem - III stopień wtajemniczenia
* Walka łukiem - V stopień wtajemniczenia
Ataki
Ataki do walki bronią jednoręczną:
* Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
Ataki długich broni oburęcznych:
* Uderzenie obustronne
* Parowanie
* Pchnięcie
Zaklęcia
Klątwy
I poziom: Pasożytnicza Więź, Osłabienie, Zatrucie
Magia ÂŚmierci
I poziom: Pocisk Zła, Mroczna Aura, Przyzwanie Zombie, Wybuch cienia, Opętanie złem
II poziom: Tchnienie ÂŚmierci, Aura Nekromanty
Magia Krwii
I poziom: Wysysanie ÂŻycia, Wysysanie Energii Magicznej, Zgubne Uderzenie
Amarangol
I poziom: Korzeń, Rój, Opętanie Bestii, Leśna ochrona
II poziom: Kontrola nad zwierzęciem, Zabójcze pnącza, Stworzenie Drzewca
III poziom: Zmniejszenie Potwora, Obudzenie Enta
Lidangol
I poziom: Mała Błyskawica, Lekkość, Wietrzna aura
II poziom: Duża Błyskawica, Grom, Piorun Kulisty
Naurangol
I poziom: Ognista Strzała, Ognista Aura, Lekkie Leczenie
II poziom: ÂŚrednie Leczenie
Urangol
I poziom: Przemiana w Kruka, Wyostrzenie zmysłów
Atrybuty wyuczane
* Spirytyzm
* Rytualizm
* Medytacja
* Teleportacja
* Telekineza
* Lewitacja
* Koncentracja
* Projekcja Astralna
* Odbijanie zaklęć kosturem
* Skrytobójstwo
* Wysoka charyzma
* Perswazja
* Kondycja
* Akrobatyka
* Wytrzymałość na ból
* Pozyskiwanie
- kłów
- skór
- pazurów
* Pozyskiwanie trucizny stopień I (Krwiopijcy)
* Pozyskiwanie trucizny stopień II (topielce)
Atrybuty rasowe
+ Długowieczność
- ÂŚmiertelność