Posłużę się tu szablonem z the modders:
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// zabij
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Szkodnik_zabij (C_INFO)
{
npc = ORG_200_Szkodnik;
nr = 1;
condition = Dia_Szkodnik_zabij_condition;
information = Dia_Szkodnik_zabij_info;
permanent = FALSE;
important = TRUE; //Wartość TRUE oznacza że npc do nas zagada pierwszy
};
FUNC int Dia_Szkodnik_zabij_condition()
{
IF (Npc_KnowsInfo(hero, Dia_Magnat_robota))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Szkodnik_zabij_info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Szkodnik_zabij_1_01");//Czego tu szukasz, śmieciu?
AI_Output (other,self,"DIA_Szkodnik_zabij_1_02"); //Przyszedłem cię zabić.
AI_Output (self, other,"DIA_Szkodnik_zabij_1_03"); //Ty chcesz zabić mnie? Giń, frajerze!
AI_StopProcessInfos(self);
Npc_SetTarget(self, other);
AI_StartState(self,ZS_Attack,1,"");
};
Mam nadzieję że się nigdzie nie pomyliłem
i że właśnie o to ci chodziło.