Autor Wątek: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!  (Przeczytany 156432 razy)

Description:

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

Offline gtx69

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #300 dnia: 16 Marzec 2009, 19:27:18 »
Cytuj
gtx69, jak już mówiłem, niewidzialne ściany są wprowadzone domyślne w grze w kilku lokacjach. Twórcy zostawili tylko parę luk, które wypadałoby naprawić.

Jeżeli istnieją takie luki wyglądające na przypadkowo pozostawione przez twórców, to rzeczywiście dobrym rozwiązaniem byłoby ich załatanie. Ja nie mam żadnego rozeznania gdzie one są i jak łatwo są dostępne, więc nie mogę dodać nic więcej na ten temat.

Poszukałem w Tawernie trochę info o NK odnośnie potencjalnych sprzedawców magicznych pocisków (do magicznego łuku i kuszy w Jarkendarze):

Cronos - magiczne przedmioty
Fisk - oręż
Garett - wszystko, oprócz alkoholu
Miguel - rośliny i mikstury
Scatty - różności

Powyżsi sprzedawcy znajdują się w Jarkendarze. Nie pamiętam dokładnie kim byli wszyscy i gdzie mieli miejscówy. Przyszło mi do głowy, że zamiast dawać ładny okrągły komplet strzał Fiskowi i komplet bełtów Cronosowi można by dać różnym sprzedawcom po trochę. Jak wspomniałem - nie pamiętam zbytnio jak wyglądało tło wszystkich tych postaci i być może jedne z nich nadawałyby się bardziej do posiadania strzał/bełtów niż inni. Cronos należy do ekipy badającej ruiny więc to oczywiste, że może posiadać część znalezisk. Fisk sprzedaje oręż więc może posiadać co nieco odkupione od innych. Miguel zbiera rośliny, więc też mógł coś przypadkiem znaleźć, ale powiedzmy, że sprzedał to przy okazji komu innemu. Nie pamiętam zbytnio Garetta i Scatty'ego, ale skoro mają w ofercie różnorodny towar, to niewykluczone, że też mogli odkupić jakieś znaleziska... Przy założeniu, że nadprogramowych pocisków byłoby np. 100 (strzały) i 150 (bełty), można by rozdzielić je przykładowo 43 / 76 Cronos, 37 / 44 Fisk, 8 / 11 Garett, 12 / 19 Scatty - mogłoby to odzwierciedlać znajdowanie pocisków przez rozmaite osoby pałętające się po Dolinie. Ich dostępność w ofercie powinna być oczywiście uzależniona od posiadania przez nas odpowiednich broni w ekwipunku. Cena również mogłaby być zróżnicowana w zależności od sprzedawcy (o ile jest taka możliwość) i tak np. Cronos mógłby sprzedawać 'cenne magiczne artefakty' najdrożej, a taki Garret te swoje kilka sztuk mniej więcej za połowę ceny.

Co się tyczy ognistego łuku i strzał do niego, to Bosper, nie wiem dlaczego, ale jakoś nie bardzo mnie przekonuje. Niby jest pierwszą osobą w Khorinis jaka przychodzi do głowy jeżeli chodzi o łuki i te sprawy, ale przecież tych strzał nie wyrabia, trochę też wątpliwe, że to akurat on je znalazł, ewentualnie ktoś mógł mu je odsprzedać... bardziej na myśl przychodzi mi ktoś z magów ognia. Nie pamiętam kim byli Isgaroth i Neoras, ale u pierwszego można kupić przedmioty magiczne, u drugiego mikstury na zamówienie. Być może Isgaroth mógłby sprzedawać ogniste strzały (tak ze 130-150)? Albo część Bosper i część Isgaroth (np. 42 / 85 również ze zróżnicowanymi cenami). Oczywiście tylko wtedy, gdy mielibyśmy ognisty łuk w ekwipunku.

To tylko takie małe rozważania nad alternatywną implementacją dodatkowych ognistych/magicznych pocisków.

Zabawa z montowaniem/edycją dialogów IMO raczej nie wchodzi w rachubę, a pocisków u sprzedawców kupować nie muszę, więc jakoś przeboleję to, że będą mieli je na stanie.

Przy okazji http://forum.gothic.phx.pl/showthread.php?t=5538 - jakiś motyw dotyczący magicznych pocisków na sprzedaż. Nie wiem czy to znany motyw, czy nie.

Pozdrawiam

Offline Felmad

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #301 dnia: 28 Marzec 2009, 13:38:27 »
Uch... Dobrym pomysłem byłby sprzedaż tych magicznych pocisków w NIEWIELKICH liościach. Ale JESZCZE LEPIEJ by było gdyby takie pociski były gdzieś rozmieszczane w niewielkich ilościach. A jeszcze chciałbym wrócić do szkieletów. No trochę zwalone jest to, że leci z nich krew. Czy nie można zastosować takiego zmyślego pomysłu jaki był w GI że z szkieletów leciały takie mini kości?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #301 dnia: 28 Marzec 2009, 13:38:27 »

Respev

  • Gość
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #302 dnia: 28 Marzec 2009, 16:11:59 »
Co do krwi i szkieletów, pewnie i można, ale przyjrzę się temu dopiero jak skończymy z Isentorem i Demonical Monkiem pracę nad TG v2.0.

Offline Czaroxxx

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 624
  • Reputacja: -4
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wóda, dziwki i lasery
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #303 dnia: 01 Kwiecień 2009, 22:15:30 »
Na prośbę Respev'a oznajmiam, iż projekt Service Pack zostaje zamknięty a wszystkie skrypty zostały usunięte bezpowrotnie. Jest to jego ostateczna decyzja.
« Ostatnia zmiana: 01 Kwiecień 2009, 22:17:52 wysłana przez Kyras »

Offline Demonical Monk

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1443
  • Reputacja: 852
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #304 dnia: 08 Czerwiec 2009, 21:09:57 »
Można mimo to nadal pobierać SP. Poprawiłem już od jakiegoś czasu niedziałającego linka.

Offline muttley

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #305 dnia: 30 Lipiec 2009, 15:33:03 »
Wznawiam pracę nad Service Packiem do Gothic II: Noc Kruka.
Proszę o zgłaszanie błędów (od nowa, nie będę szukał co zostało odrzucone).
Najlepiej gdyby były zgłaszane taką formułką:
Opis błędu:
Miejsce:
Screen:

Przykład
Opis błędu: Idę do Lorda Hagena, i cały czas blokuje mnie strażnik
Miejsce: Khorinis, Górne Miasto, wejście do domu Gubernatora Lariusa.
Screen:

Offline Robben

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Reputacja: 97
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #306 dnia: 30 Lipiec 2009, 18:59:59 »
A Ty w ogóle umiesz z tym robić? Poza tym, nie wiem czy się opłaca, bo wszystkie błędy i niemieckie teksty zostały poprawione. Jedynie, co miało się znajdować w SP v.5, to strzały do ognistego łuku i magicznej kuszy, ale dla tych dwóch rzeczy nie opłaca się od nowa wszystkiego robić (chyba, że Ci się chce).

Offline Szkodnik6

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 169
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #307 dnia: 30 Lipiec 2009, 19:05:03 »
A Ty w ogóle umiesz z tym robić? Poza tym, nie wiem czy się opłaca, bo wszystkie błędy i niemieckie teksty zostały poprawione. Jedynie, co miało się znajdować w SP v.5, to strzały do ognistego łuku i magicznej kuszy, ale dla tych dwóch rzeczy nie opłaca się od nowa wszystkiego robić (chyba, że Ci się chce).
Z tego co pamiętam to było parę innych błędów jak np. ten z Constantinem czy niewidzialne ściany. Fajnie by było aby wziął się za to ktoś kompetentny.

Offline muttley

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #308 dnia: 30 Lipiec 2009, 20:01:42 »
@Robben
Potrafię skryptować, w spacerze też ogarniam :]
Czemu robić oddzielne ? Gothic Sourcer i mam wszystkie skrypty. Podawajcie mi te błędy.
Co do strzał, to nie jestem pewien czy robimy - to bardziej jest mod - w końcu może twórcy chcieli żeby ich nie było.
Zrobimy tak - do każdego release SP będę wydawał wersję v.x.x.1 np. v.1.4.1 - będzie to mod, który będzie to zawierał.
@Szkodnik
Dokładniej ?
@Topic
Proszę o więcej opisów bo dla 1 błędu to się nie opłaca tego robić.

Offline Robben

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Reputacja: 97
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #309 dnia: 31 Lipiec 2009, 00:16:01 »
Poza tym niewielkim błędem z Constantinem (chodzi chyba o ten dialog z grzybami), wszytko zostało poprawione, a przynajmniej tak mi się wydaje (nikt nie zgłaszał innych błędów poza tymi, które zostały już poprawione). Miały być jeszcze wprowadzone te niewidzialne ściany, ale nie wiem, czy to ma sens (może jedynie przy strażnikach koło miasta mogłoby się to przydać). Musiałoby się znaleźć więcej błędów, bo dla jednego, czy dwóch nie ma sensu się męczyć.

Offline muttley

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #310 dnia: 31 Lipiec 2009, 00:49:27 »
ÂŚciany mogę zrobić, ale potrzebuje info dokładnie gdzie oraz potrzebowałbym modelu takiej ściany.
Co do Constatina - czekam aż Szkodnik dokładnie opisze (chyba on najbardziej się tu angażował) co się stało.

Offline Szkodnik6

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 169
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #311 dnia: 31 Lipiec 2009, 19:18:16 »
muttley poprzeglądaj na razie poprzednie strony, a ja postaram się w najbliższym czasie napisać ci co jest do poprawienia ;)

Offline Sirius

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1257
  • Reputacja: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie, nie wiem gdzie jest twój kotek.
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #312 dnia: 31 Lipiec 2009, 19:31:48 »
A nie jest tak, że te niewidzialne ściany już są? Np. na dachu obok sklepu Mattea, gdzie wg. mnie są zupełnie zbędne :)

Offline muttley

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #313 dnia: 01 Sierpień 2009, 03:26:36 »
Z tego co przeczytałem - jeśli będę robić niewidzialne ściany, to poprawi się też tą Vanję (tą, którą stoi z Peckiem, a po jego powrocie stoi jak kołek).
Tylko gdzie te ściany, no i czekam na opisy Szkodnika.

Offline Robben

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Reputacja: 97
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #314 dnia: 01 Sierpień 2009, 11:46:29 »
Z tego co przeczytałem - jeśli będę robić niewidzialne ściany, to poprawi się też tą Vanję (tą, którą stoi z Peckiem, a po jego powrocie stoi jak kołek).
Tylko gdzie te ściany, no i czekam na opisy Szkodnika.
Tak i patch będzie ważył 100mb.

Offline muttley

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #315 dnia: 01 Sierpień 2009, 13:58:17 »
Tak, będzie ważył 100 MB, bo trzeba wrzucić plik .zen i w dodatku będzie potrzebne użycie Gothic Startera - bo w każdym innym wypadku nie będzie widać zmian w świecie.

Offline Robben

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1143
  • Reputacja: 97
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #316 dnia: 01 Sierpień 2009, 15:53:50 »
No to właśnie o tym mówię. Nikt nie będzie pobierał 100mb tylko dlatego, że Vanja schodzi na dół i że świat zawiera niewidzialne ściany. Najlepiej to się skupić tylko na błędach (o ile jeszcze jakieś poważniejsze zostały, ale zobaczymy jak już pan Szkodnik sporządzi ich listę ;]).

Offline Szkodnik6

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 169
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #317 dnia: 01 Sierpień 2009, 16:38:14 »
muttley jeżeli przeglądnąłeś poprzednie strony to w zasadzie nie będzie co poprawiać. Fakt, niektóre błędy co proponowałem, po poprawieniu zajmowałyby właśnie ok. 100 MB więc nie warto, no chyba....

P.S. muttley odbierz PW.
« Ostatnia zmiana: 01 Sierpień 2009, 16:45:07 wysłana przez Szkodnik_66 »

Offline muttley

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #318 dnia: 01 Sierpień 2009, 21:18:01 »
Szkodnik opisał mi kilka bugów, większość z nich naprawiłem, część już była (chyba wczytywał save sprzed wgrania SP), SP v.1.5 jest blisko.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #319 dnia: 02 Sierpień 2009, 11:06:33 »
w dodatku będzie potrzebne użycie Gothic Startera - bo w każdym innym wypadku nie będzie widać zmian w świecie.
Nie trzeba używać Gothic Starter. Wystarczy świat w formacie *.zen skompilować do postaci vdf.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Service Pack v1.4 dla Nocy Kruka już jest (nowy patch)!
« Odpowiedź #319 dnia: 02 Sierpień 2009, 11:06:33 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything