Forum dyskusyjne > Dyskusje na każdy temat

Wasza grafika

<< < (22/28) > >>

Czaroxxx:

Praca swawolna :P

Eric:
Słabe ta sygna, Altair... Same c4d, do tego źle umiejscowione i brzydkie, zbyt jasna, taka prosta. Brak głębi, którą sobie cenię ;d Napis ładny, ale źle umiejscowiony

A o to moje, jedna robiona dla Seraila, a jedna dla Canisa ^^

Podniecacie się tymi sygnami Altaira, a one są słabe... Same c4d, plus jakieś wzmocnienie kolorów i światło... W każdym razie, ja robię moje prace w gimpie ;)

Jachu123:

Moja sygnaturka, tak wiem mam ją w opisie, ale proszę o komentarze :)

Szarleǰ:
Diomedes nie popadnij czasem w samozachwyt. Żałosne to jest, kiedy mówisz, że prace Altaira są brzydkie a twoje i tylko twoje ładne ...
No a co do nich, to praca dla Canisa mi się dość nawet podoba. Nie jestem pr0 majster jeśli o grafikę chodzi więc nie wymienię ci co zrobiłeś dobrze a co źle. Na oko po prostu.
Co do sygnatury dla Seraila to już jest troche inaczej. Opowiadasz o tej głębi a tutaj gówno nie głębia jest. Przykro mi to stwierdzić, ale pare brushy po bokach sprawy również nie załatwią. I denerwuje mnie to, że w każdej twojej sygnaturze jest ta tandetna filmowa ramka która już nie jest ani modna, ani ładna, ani oryginalna. To chyba tyle. Poza tym mógłbyś na przyszłość obejrzeć trochę więcej prac jakiegoś-tam autora a potem mówić że robi brzydkie sygnatury bo patrząc na jedną chyba nie wiele można wywnioskować.

Altair: