Jak ktoś sie zapytał dlaczego Oblivion i Gothic mają podobną grafike (w końcu na tym samym silniku), a takie różne wymagania. Otóż wymagania w Gothicu niesą spowodowane jakoscią grafiki (oprócz karty graficznej ma sie rozumiec), a tym że PB obrała sobie za cel zrobienie świata jak najbardziej realnego i "zlikwidowała " podział na lokacje jaki występuje w Oblivionie (czyli np. jak chcesz wejsc do domu w gothicu to otwierasz drzwi i wchodzisz, a w oblivionie ci sie wczytuje nowy obszar, z czego to i tak niebyło by tak źle gdyby chodziło tu o same domy, otóż gothic 3 to jedna wielka lokacja, czyli teoretycznie niegdy ci sie niepokaze pasek wczytywania, jednak w praktyce podczas grania jesli niemasz dobrego procka i naprawde DUUÂŻO RAMu to co kilka sekund ci sie zacina gra i wczytuje ci sie nowy teren i jednostki, oczywiscie niepokaze ci sie zaden pasek wczytywania tylko bedzie to wygladało jak by ci sie gra zawiesiła).
Pozdrawiam.