Na łąkę przybył doświadczony już Adept Czarnej Magii - Travis.
- Witaj, królu, widzę, że tutaj coś się pichci - powiedział, po czym uśmiechnął się sztucznie. - Może moje nowo nabyte czary się na tej wyprawie przydadzą... - stwierdził, po czym czekał na swego najlepszego przyjaciela, Canisa...
[img]http://img74.imageshack.us/img74/1725/travisnekromantath6.png\" border=\"0\" alt=\"IPB Image\" /]
Ekwipunek:
Mikstura lecznicza 7
Odtrutka 6x
Mikstura regenerująca siłę 8x
Nazwa Broni: Zew ÂŚmierci Beliara
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: Kostur
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Błogosławiony Oręż, Magia ÂŚmierci
Nazwa: Miecz Ferthis'a
Typ: Jednoręczna
Rodzaj: miecz
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom: II
Dodatkowo: Błogosławiony Oręż, Mistrzowski oręż
Opis: Długi miecz ze srebrną klingą. bardzo ozdobny, jest dobrym przyjacielem magów, gdyż pięknie wygląda, ale trudno się nim włada, nawet wykwalifikowany szermierz bedzie miał niewielkie problemy.
Nazwa: Szata Adepta Nekromantacji
Typ: Szata
Rodzaj: Bawełniano-Lniana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Magiczna Szata, Błogosławiona Szata, Mistrzowska Szata,
Opis: Szata jest zrobiona z Włukien roślin Bawełny oraz Lnu. Jest to Ciemno szara, wręcz prawie czarna szata z fioletowymi akcentami. Jest tworzona jedynie na zlecenie. Nosić mogą ją jedynie osoby naznaczone bogiem Beliarem.
Umiejętności: Walka Mieczem ( Amatorski ),
Walka kosturem Poziom I,
Walka kosturem Poziom II
Walka kosturem, Poziom III
Odbijanie zaklęć kosturem
Walka bronią jednoręczną, Poziom I,
Walka bronią jednoręczną, Poziom II
Pozyskiwanie trucizny z Krwiopijców,
Skradanie się Poziom I (chód),
Skradanie się, Poziom II (bieg),
Skradanie się, Poziom III
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom I,
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom II
Negocjacje ÂŁowcy, Poziom I ( +5% nagrody )
Obdzieranie ze skóry,
Walka mieczami jednoręcznymi, Poziom I
Pozyskiwanie trucizny z Bagiennych Topielców
Wytrzymałość na ból
Znane zaklęcia:
Naurangol:
- Ognista strzała,
- Ognista Aura,
- Kula Ognia,
- Lekkie Leczenie,
Mała burza ognista
- Duża Burza Ognista
Amarangol:
- Kontrola nad zwierzęciem,
- Stworzenie Drzewca,
Korzeń,
Leśna Ochrona,
Zabójcze Pnącza.
Magia Ogólna:
Pierwszy stopień wtajemniczenia:
Telekineza,
ÂŚwiatło,
SenNekromancja:
Magia ÂŚmierci:
I stopień wtajemniczenia:
Mroczna Aura,
Przywołanie Zombie
Wybuch Cienia
Pocisk Zła
Opętanie Złem
II stopień wtajemniczenia:
Przywołanie Demona,
Aura Nekromanty
Tchnienie ÂŚmierci
Skażenie Złem
Eksplozja Zła
III stopień wtajemniczenia:
Przywołanie Kościanego Smoka
Inne:
Tworzenie Ożywieńca
Spirytyzm
Rytualizm
Mistycyzm