Nazwa: Obóz paserów
Opis: Paserzy nad brzegiem kupują od piratów różne klejnoty i skarby. Mimo zniszczenia Obozu Przemytników marynarze nadal mieszają się w brudne sprawki. Trzeba pokazać im, że jedynym syndykatem przestępczym jesteśmy my. Klanowicz musi zaatakować obóz pozbywając się przeciwników.
Zlecający/Opiekun: Thrall
Nagroda: 2pkt reputacji 124szt złota, znalezione przy przemytnikach
Wymagania: Otwieranie zamków III, Dowolna Umiejętność Broni Poziom III
_________________
Ekwipunek:
Nazwa: ÂŁuk Ohsi
Jakość wykonania: mistrzowska
Poziom: III
Opis: ÂŁuk wykonywany na specjalne zamówienie dla braci z klanu Ohsi. Może z niego korzystać każdy, jednak jasne jest chyba to, że potężniejszą bronią stanie się w rękach wyborowego strzelca, niż nowicjusza.
Nazwa: Miecz Pustyni
Typ: Jednoręczna
Rodzaj: miecz
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom: III
Specjalne: -------
Opis: Powoduje trudno gojące się rany, gdyż kowal traktuje stal na wykonanie tego miecza piaskiem, co nadaje jej chropowatość i przy ranie kłutej uszkadza tkankę bardziej niż zwykłe ostrze.
Statystyki Zbroja
Nazwa Zbroi: Strój bandyty
Typ: Całkowita
Rodzaj: Skórzana
Jakość Wykonania: Amatorskie
Poziom: I
Umiejętności
-Walka Bronią Jednoręczną - Poziom II
-Obdzieranie ze skóry
-Kradzież Kieszonkowa - Poziom I
-Otwieranie Zamków - Poziom II
-Strzelanie z ÂŁuku - Poziom III
Czary:
-Telekineza
-ÂŚwiatło
-Sen
- Korzeń
- Rój
________________
Tkoron szedł w kierunku domu Thralla, miał z nim omówić kolejne zadanie. Miał zniszczyć obóz przemytników, a ich samych zabić.