Nazwa: Sakwa Winewy
Opis: Winewa, bogaty kupiec cały czas zbija mnóstwo pieniędzy na nielegalnym handlu bronią. Jest właścicielem kilku sklepów na Marancie. Jest bardzo podejrzliwy, dlatego sam razem ze swoim strażnikiem odbiera pieniądze. Wszystkie nosi w sakwie. Jednak nikt jeszcze nie odwarzył się zaatakować podejrzliwego kupca, ani go okraść. Klanowicz musi stanąć przed wyborem - zdecydować się zaatakować kupca i jego ochroniarza, czy postarać się ukraść sakwę. Ochroniarz jest bardzo silny, a złoto w sakwie hałaśliwie. Może jednak uda się obmyśleć inne rozwiązanie problemu?
Zlecający/Opiekun:Thrall
Nagroda: Połowa zawartości sakwy (druga idzie na skarbiec), Ekwipunek Ochroniaża i Winewy
Wymagania: Kradzież Kieszonkowa II, Skradanie II lub Dowolna Umiejętność Broni na Poziomie III
______________________________________________
Ekwipunek:
Nazwa: ÂŁuk Ohsi
Jakość wykonania: mistrzowska
Poziom: III
Opis: ÂŁuk wykonywany na specjalne zamówienie dla braci z klanu Ohsi. Może z niego korzystać każdy, jednak jasne jest chyba to, że potężniejszą bronią stanie się w rękach wyborowego strzelca, niż nowicjusza.
Nazwa: Miecz Pustyni
Typ: Jednoręczna
Rodzaj: miecz
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom: III
Specjalne: -------
Opis: Powoduje trudno gojące się rany, gdyż kowal traktuje stal na wykonanie tego miecza piaskiem, co nadaje jej chropowatość i przy ranie kłutej uszkadza tkankę bardziej niż zwykłe ostrze.
Statystyki Zbroja
Nazwa Zbroi: Strój bandyty
Typ: Całkowita
Rodzaj: Skórzana
Jakość Wykonania: Amatorskie
Poziom: I
Umiejętności
-Walka Bronią Jednoręczną - Poziom II
-Obdzieranie ze skóry
-Kradzież Kieszonkowa - Poziom I
-Otwieranie Zamków - Poziom II
-Strzelanie z ÂŁuku - Poziom III
Czary:
-Telekineza
-ÂŚwiatło
-Sen
- Korzeń
- Rój
______________________________
Tkoron szedł przez miasto na umówione miejsce spotkania. Po chwili stał już obok swego opiekuna Thralla. Który rzekł do niego....