Autor Wątek: Oblężenie  (Przeczytany 25320 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lee Dowódca Najemników

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Reputacja: 0
Oblężenie
« Odpowiedź #20 dnia: 29 Październik 2007, 15:59:33 »
Moim zdanie mnie każdy obóz by się obronił przed orkami oprócz Obozu na Bagnie powody:
-za mało Strażników ÂŚwiątynnych
-taki Guru to prawie żadnej krzywdy orkowi nie zrobi
-Nowicjusze umieją tylko palić ziele i nic więcej

Offline Dudu4

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Oblężenie
« Odpowiedź #21 dnia: 29 Październik 2007, 17:44:48 »
Według mnie było by tak
SO długo by się bronił orkowie by zniszczyli pierścien zewnętrzny ale jakby wszyscy weszli do zamku przed atakiem i zamknęto by brame orkowie nie mają szans chyba że oblężenie by długo trwało to by się skończyły zapasy.
NO jeśli by orkowie nie zajeli upraw ryżu to mają największe szanse dużo miejsc na łuczników w ciągły zapas jedzenia (ryż)
OB najmniejsze szanse gdyż jakie tam są fortyfikacje prawie żadne jest tam woda której się boją orkowie ale jak by tam podpalili nocą to nie mają szans wszystko z drewna, a pozatym ta woda taka głęboka nie jest.

Szanse na odparcie ataków:
SO: 70%
NO: 80%
OB: 10%
« Ostatnia zmiana: 29 Październik 2007, 17:48:14 wysłana przez Lord Andre »

Forum Tawerny Gothic

Oblężenie
« Odpowiedź #21 dnia: 29 Październik 2007, 17:44:48 »

Offline kolek

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 82
  • Reputacja: 0
Oblężenie
« Odpowiedź #22 dnia: 29 Październik 2007, 18:33:55 »
Zacznijmy od NO

Bardzo dobra naturalna fortyfikacja, wąskie przejście obok drugiej bramy i otwarty teren przed drugą. Same bramy nie są najwyższej jakości, ale jakieś są.
Zamkniętoby pierwszą bramę, łucznicy na bramie i na dachu magazynu. Podczas ataku na pierwszą bramę magazyn opróżniony zostałby przez zbieraczy. Gdy brama pada, ostatni zbieracze uciekają za drugą , ta zostaje zamknięta. Tutaj też zostają porozstawiani łucznicy i w wąskim przejściu nie mają szans na przeżycie. Gdy wycofują się na pola ryżowe są nadal pod ostrzałem, tym razem z tamy. Chociaż ten ostrzał jest mniej skuteczny , orkowie są zmuszeni do wycofania się. Stworzony w naprędce oddział najemników i szkodników wyrusza przegnać niedobitków.
Werdykt:
85/100

SO

Obie bramy szybko zostałyby zamknięte, ale 2 bramy oddalone od siebie stanowią wadę i strażnicy i cienie muszą podzielić swoje siły. Bramy szybko zostałyby sforsowane ,ale wszyscy szybko zmyją się do zamku. Tutaj pokonanie orków to tylko kwestia czasu. Oddziały zostałyby szybko zformowane, odziane w najlepsze zbroje i miecze. Jednak najpierw orkowie zmuszeniby zostali do wycofania się spod bramy ostrzałem kuszników. Brama zostaje otwarta i wielka armia Kopaczy (2/10 Cieni (4/10) Strażników (7/10) i Magnatów (8/10) ruszyłaby na orków. Orkowie nie spodziewaliby się takiej zaciekłości i większość gryzłaby ziemię , zanim sypną sie pierwsze rozkazy. Jednak ork to ork-twardy stwór. SO wygrałby bitwę jednak z dużymi stratami.
Werdykt
90/100

OB

Najsłabsze fortyfikacje, jednak duża ochrona naturalna. Brama zostałaby szybko sforsowana i jedyne co chroniłoby obóz to "pięterko" . Miotanie kuszami i łukami na nic by się nie zdało-orkowie szybko tam wejdą. Strażnicy świątynni i guru mieliby szanse na zwycięstwo jednak to w dużej mierze zależy od szczęścia.
Werdykt
60/100

Kolek
« Ostatnia zmiana: 29 Październik 2007, 18:35:03 wysłana przez kolek »

Offline (nie)bezimienny

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
Oblężenie
« Odpowiedź #23 dnia: 29 Październik 2007, 18:53:21 »
NO

Mało solidna brama to niewątpliwie słaby punkt - szybko zostałaby sforsowana przez hordy orków. Potem popis łuczników - grad strzał łuków i kuszy, lecz po pewnym czasie orkowie i tak przedostaliby się przez tą obronę. Potem ostrzeliwanie z łuku z wierz i co najważniejsze - opór najemników. Magowie miotają zaklęciami, a najemnicy dziko wymaczortą mieczami, toporami. Niektórzy ostrzeliwują ich z łuku/kuszy. Silna defensywa. myślę, że najemnicy powstrzymaliby opór orków...

OB
Brama sforsowana natychmiast. Wszyscy wchodzą na drugi szczebel obozu i walą z łuku i magii. Nieliczni zostają na dole i próbują tam powstrzymać orków. Jednak nie udałoby im się to przez dłuższy czas. Orkowie wchodzą na drugi "szczebel" obozu i zaczyna się otwarta walka. Tu niestety jest gorzej, lecz nie zapominajmy, że Baalowie też są członkami obozu i to jest duży plus. Ale jednak wątpię, aby zdołali powstrzymać krwiożerczych orków...

SO
Na początku już wspomnę, że mają największe szanse na powstrzymanie orków. Jedna z bram jest bardzo dobrze zabezpieczona, więc orkom ciężko by było się przez nią przedostać. Minusem jest bram przy zawalonej wieży. To tylko kwestia czasu, aż orkowie dostaliby się przez nią do obozu. Zapewne kilku cieni zostałoby, aby powstrzymać przez jakiś czas orków. reszta z chroniłaby się w zamku i tam orkowie moim zdaniem by się nie dostali. ÂŁuk, kusza, magia i koniec orków


NO: 83 %
OB: 67 %
SO: 91 %

Offline Ikendar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
Oblężenie
« Odpowiedź #24 dnia: 25 Listopad 2007, 19:36:28 »
To wszystko prawda jednak: Nowy Obóz można ostrzelać z góry-ze skał, Obóz na bagnach- zero umocnień! Można dostać się tam w zasadzie z każdej strony, ostrzelać z góry i zmusić do walki na dwa fronty, natomiast Stary Obóz byłby trudny do sforsowania, ponieważ Mają zamek z prawdziwego zdarzenia jako jedyni w całej kolonii ich jedynym minusem jest kiepskie położenie- są na równinie a ich fosa to zwykły rów. Jednak najtrudniej byłoby zdobyć SO. Pamiętajmy też, że został on zbudowany porządnie przez fachowców, a nie jak inne przez skazańców

Offline Hosh

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Reputacja: 0
Oblężenie
« Odpowiedź #25 dnia: 22 Grudzień 2007, 15:42:02 »
Nowy Obóz-Mogliby jak stary obóz,przejść przez góry.i już.
Stary Obóz-Najpierw zewnętrzny pierścień a potem tak jak w gothicu 2 na taran weszli.
Obóz sekty-Od razu by go zdobyli.Zero murów obronnych.Słabi nowicjusze.Niedobitki by uciekali.Jedynie strażnicy świątynni i guru by coś zdziałali.
ale i tak byłaby zagłada.Chociaż w gothicu 1 są takie tępe orki.

Offline mag kręgu płomyczka

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Reputacja: 0
Oblężenie
« Odpowiedź #26 dnia: 25 Grudzień 2007, 19:43:23 »
Nowy obóz- tutaj zgadzam się z Hoshem. W nocy kilkunastu, kilkudziesięciu najemników, szkodnków mogłoby wymknąć się przez góry i zatakować orków, którzy by się nie spodziewali ataku z tyłu.
Stary obóz- Kiedy orkowie wdzierali by się do zewnętrznego pierścienia można by podpalić dreniane mury które by mogły zdziesiątkowach orki(nie zapominajcie, że orkowie mają mózgi i budują machiny oblężnicze takie jak m.in. drabiny, wieże, katapulty, tarany itp.)
Sekta- BEZ KOMENTARZA

Offline Radagast

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 0
Oblężenie
« Odpowiedź #27 dnia: 04 Styczeń 2008, 17:19:55 »
Podczas oblęrzenia, moim zdaniem:
Stary Obóz otpierałby ataki bardzo długo. Strażnicy zza murów raziliby orków gradem bełtów, a nawet gdyby napastnicy dostali się do zewnętrznego pierścienia, mieliby jeszcze do sforsowania kamienne mury zamku. Poza tym w Starym Obozie jest dużo wojowników.

Nowy Obóz takrze stawiałby zacięty opór. Pola ryżowe zostałyby co prawda zdobyte bez wysiłku, ale potem jest jeszcze brama strzeżona przez najemników. Jest to wąski przesmyk, i żeby go sforsować trzeba byłoby iść niemal jeden za drugim. Tak ,,uciśnięci" orkowie między skałami, staliby się łatwym celem dla uzbrojonych w łuki najemników i szkodników.

Obóz Bractwa nie miałby najmniejszych szans. Nie ma wogóle murów, miejsc strzelniczych i strażnicy świątynni nie są uzbrojeni w broń miotającą. Magiczne formułki żucane przez Guru też by się na nic nie zdały. Ten obóz by nie przetrwał!

Offline Uchiha Sasuke

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 156
  • Reputacja: 0
Oblężenie
« Odpowiedź #28 dnia: 22 Styczeń 2008, 23:56:19 »
Stary Obóz-Mają zawsze czujnych strażników więc natychmiast podnieśli by alarm. Wszyscy skryli by się w zamku i zamkneli bramę. Na murze ustawiliby kuszników. Oceniam ich szanse na 90%
Nowy Obóz- Pierwsza brama- łatwy cel prawie żadnej ochrony raz dwa i orkowie zdobyli by brame. Druga Brama- tu były by drobne kłopoty gdyby tylko kilku najemników zaczymywało orków a reszta ewakuowała by się do kopalni wdrapali się po drabinie na najwyższy poziom i wciągneli drabinę na góre. Ktoś showałby się w domku z kołowrote, orkowie weszliby do kopalni i brama się zamyka orkowie w "więzieniu". Gdyby tak zrobli ich szanse to 100%
Obóz Sekty- Jedyna szansa to wdrapanie się na platwormy z domkami i midlenie się że orkom znudzi się cztowanie na dole maja przeciez zero luczników czy kuszników ich szanse to 10%
EDIT xardi gdzie wdziales straznika swiatynnego zkusza
« Ostatnia zmiana: 02 Luty 2008, 14:47:20 wysłana przez Uchiha Sasuke »

Offline xardi

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Reputacja: 0
Oblężenie
« Odpowiedź #29 dnia: 27 Styczeń 2008, 16:55:16 »
1.Stary obóz-Orkowie spaliliby zewnętrzny pierścień ,bo nie ma miejsca,żeby lać wodę ze środka obozu.Ale zamek to co innego.Zamknęliby się tam i orkowie by ich nie zatłukli.Zorganizowaliby się i posłaliby cieni,strażników,magów i Bliznę na mury.Powystrzeliwaliby orków jak kaczki!

2.Nowy obóz-Orkowie zdobyliby najwyżej pola ryżowe.Ludzie zabarykadowaliby się w obozie.Później Lee,Torlof,Orik,Okyl,Gorn i najemnicy pod bramę(na wypadek,gdyby orkowie wdarli się do środka),a na bramę i tamę magowie i szkodnicy(żeby strzelali),a także paru roboli,do gaszenia bramy,gdyby orkowie podpalili ją.To samo co w przypadku SO.

3.Sekta-Strażnicy świątynni i paru silnych nowicjuszy(Lester,Fortuno i Talas) walczyliby z orkami .Poza tym guru ,,dmuchaliby'' na orków zaklęciami.Obóz obroniłby się,ale kosztem dużych strat.

Uchiha Sasuke -niektórzy strażnicy świątynni mają kusze.
« Ostatnia zmiana: 28 Styczeń 2008, 13:03:01 wysłana przez xardi »

Offline stefan666

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1504
  • Reputacja: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Oblężenie
« Odpowiedź #30 dnia: 27 Styczeń 2008, 17:39:59 »
Według mnie najlepiej by sobie poradzil nowy obóz, bo jest tam tama która skutetcznie broni i ta mała kotlina z 2 bramy można  strzelać w orków .. po za tym nowy obóz ma jeszcze łasny dopływ wody
 
Oboz sekty hmmm daje mu jakieś 5-10 minut bo nie jest w ogóle chroniony


Stary oboóz - ma zamek i jak widzimy najlepiej się nadaje szkoda tylko że zewnetrzny pierscieni jest z drewna i szybko się pali
« Ostatnia zmiana: 27 Styczeń 2008, 17:41:04 wysłana przez Pienik »

Offline Xarak Bunt

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 65
  • Reputacja: 0
Oblężenie
« Odpowiedź #31 dnia: 27 Styczeń 2008, 17:55:42 »
Nowy obóz- przegrałby z kretesem. Przecie brama do NO (każda) jest drewniana. A co niby się stało z zewnętrznym pierścieniem So, który był z drewna. Spłonął, dzięki orkom i smokom. A właśnie, czy najemnicy przeżyli by po nalocie smoka, któremu długie łuki i pałki nic nie robią?
Nie. A newet jeżeli to spalone barykady przestałyby być ochroną (nawet bez smoka barykady by zniszczono, podpalono). Do tego głodówka, bo ryż to jedyne żarcie. A właśnie, rudą to się oni nie najedzą   . Przejścia z wolnej kopalni nie znają, tak więc "Sajonara Salvatore" xD
Szanse 0%- 5%
Do Uchiha Sasuke:  I co, że na wyższy poziom kopalni? Podpalić drewniane podpory i wszystko leci w dół, jeżeli ktoś przeżyje lot to w rych tasakiem. I przeżyją? Nieeeee... .

Obóz na bagnach- całkowity brak jakichkolwiek fortyfikacji i położenie (bagna) uniemożliwiają jaką kolwiek ochronę. Bagna są niebezpieczne, a strażników świątynnych i Ballów jest mało, a węży i innych pioruństw w piz.. (za przeproszeniem). Oprócz tego, przepiękne zejście w głąb doliny śmierci... o przepraszam, nie ta bajka   oprócz tego, samo ukształtowanie terenu czyni go trudnym do obrony. Gdyby był on ufortyfikowany, a jego mieszkańcy mieliby łuki i kusze to orkowie by przegrali natychmiast. Jako, że łucznicy i kusznicy mają z obozu wspaniałą pozycję do ataku na wroga. Ale jako,że takowych wojowników na dystans nie ma to obóz przegrywa. Wrazie wejścia na wyższe poziomy podpalić podpory, a ci co są na drzewach to też podpalić roślinki. Na bagnach też długo nie pożyją.
Szanse 0%
Stary obóz- o tak. O ile zewnętrzny pierścień jest niczym (o czym przekonaliśmy się w GII), to zamek jest w stanie wiele wytrzymać. Orkowie nie mają katapult, armat, kuszy, łuków tylko miecze i taran. Są niezdarami i nie są w stanie wejść po nim do zamku. Osoby będące w zamku są w o tyle komfortowej sytuacji, że nie grozi im nagły atak, o ile ktoś nie otworzy bram zamku. Choć moim zdaniem śmierć przez dostanie orkowym tasakiem w czachę jest lepsza niż powolna z głodu. Otóż to. Zamek, warownia. Orkowie łątwo się tam by nie przedostali. Ale przy oblężeniu (jakie ma miejsce w GII), jedyne co możliwe to śmierć z powodu wyczerpania zapasów.

Szanse (zależnie od długości oblężenia) 5%- 30%

Jak widać potraktowałem to bardzo realistycznie. Biorąc pod uwagę realia gry Gothic to należy odrzucić głodówkę. Wtedy szanse obozów są takie:
NO- 0%- 5%
OB(OS,OÂŚ)- 0%
SO- 30%- 100%

Czyli stary obóz miałby największe i jedyne szanse przetrwania w każdym przypadku.

Pozdrawiam wszystkich

Xarakus Bezius

Edit: Pienik, i co, że są bramy? Są z drewna, jak zewnętrzny pierścień SO, który orkowie puścili z dymem.
« Ostatnia zmiana: 27 Styczeń 2008, 17:57:24 wysłana przez Xarakus Bezius »

Offline Dementor

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 299
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Oblężenie
« Odpowiedź #32 dnia: 14 Maj 2008, 18:35:57 »
zgadzam się z Toba, orkowie wclae nie są bezrozumni, skoro wkrótce i tak zdobyli całą kolenię. Stary obóż poległby w może tydzień, chociaż samo podpalenie zewn. pierścienia zaczadziłoby mieszkańców zamku-zdechliby z braku tlenu. W przypadku nowego obozu jest najłatwiej dla orków, bo można podejść ich od gór i od frontu, wcześniej zdobywając kopalnię. Z bractwem nie byłoby tak ławto-obrni go ocean to raz, od frontu atak nie ma szans, bo kusznicy zrobiliby swoje, jak wiemy, orkowie nie lubią wody-atak od bagien odpada, ponadto żaden ork w pojedynkę nie rozwaliłby Węża błotnego, pomogliby też krwiopijcy. Guru zapewniliby im duużo rozrywki. Atak z góry też nie ma szans, który ork zeskoczy z klifu, żeby zaatakowac-chyba jako nieudany kamikadze.

Offline Byakugan

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 124
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • ...:::Dark Wizard:::...
Oblężenie
« Odpowiedź #33 dnia: 14 Maj 2008, 22:28:59 »
1. Stary Obóz - typowa warownia. Powiedzmy że atakują orkowie. Orkowie bez machin oblężniczych z łatwością zniszczyliby bramę (obie).Z łatwością rozwaliliby cały zewnętrzny pierścień. Problem pojawia się przy Zamku...Czyli po prostu nie zdobyliby go. Jedyne wejścia(2!!)
są ciężkie do przebycia. Bramy nie da się sforsować, a strażnicy zniszczą orków z kusz.
Natomiast wejście od lochów (takie tajne przejście xD) można by przejść, jednak wyjściem ten dół na prawo od siedziby magnatów. Strażnicy w miarę szybko by się skapnęli i rzucili w nich głazami.

2. Nowy Obóz - Pola Ryżówe padłyby bardzo szybko. Ja bym jednak zaczął bronić bramy i tamy.
Na bramie strzelcy a na tamie pikinierzy (?) i najemnicy.
Orkowie by zniszczyli może bramę, ale tamy już nie.
Film 300 przypomni :)

3. Bractwo... tu ciekawie bo jest on nieogrodzony, więc nie ma szans na przeżycie.
Pozostaje jedynie ucieczka!! xD xD xD :) :) :) :P :P :P  

Offline Kinra

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Oblężenie
« Odpowiedź #34 dnia: 24 Maj 2008, 20:32:10 »
Moim zdaniem każdy obóz ma równe szanse na obronienie się przed orkami. Każdy obóz ma swoje wady i zalety ale te zalety pozwolą wytrwać najazd orków.Nowy obóz posiada dobrze wyszkolonych ludzi orza dogode miejsce do obrony, nowe pole rużowe mogliby założyć tam gdzie znajduje się topielec który niszczy tamę. Stary obóz posiada również bobrze wyszkolonych ludzi i dobe fortyfikacje (kamienny zamek). ÂŚwiry zato są w dogodnym miejscu do obrony, z jednej strony są skały, z drugiej bagienne węże a za nimi jest może co oznacza że orkowie mogą ataować tylko z jednej strony co umożliwi obronę obozu, gdyż strażnicy będą mogli trzymać pierwszą linię a drugą linię będą zajmowali guru którzy będą opętywali orków.Jak widzicie każdy obóz może się obronić przed najazdem orków.

Offline Dowódca Paladynów

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Oblężenie
« Odpowiedź #35 dnia: 12 Czerwiec 2008, 17:57:48 »
Ja myślę tak:
STARY OBÓZ-ma dość duże szanse na obronę,gdy nie sforsują im bramy.Gdy by im sforsowali bramę przegraliby.Mają 65%szans.
NOWY OBÓZ-mogliby obstawić szkodników i magów na tyły,aby uderzali z dystansu.Najemnicy walczyliby wręcz.Mają 100%szans
OBÓZ SEKTY-mają małe szanse.Orkowie zdobyliby bez problemu bramę i zabiliby guru(sen nic tu nie da).Potem zabiliby straż świątynną i Nowicjuszy bez problemu.A zdobycie placu świątynnego,to już by była pestka.Mają 1% szans.

Offline Ainur

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 981
  • Reputacja: 21
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Oblężenie
« Odpowiedź #36 dnia: 18 Lipiec 2008, 15:26:10 »
nowy obóz:orkowie zdobyli by pola ryżowe i potem by oblegali brame do nowego obozu,ale orkowie nie są bezmyślni znalezli by ścieżkę prowadzącom przez góry i zaatakowali by kopalnię i w końcu nowy obóz.

obóz sekty:
tu nie będe dużo gadał ponieważ orkowie w 2 godziny by zdobyli ten obóz.

Offline Eskel

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Najlepszą obroną jest atak!
Odp: Oblężenie
« Odpowiedź #37 dnia: 18 Lipiec 2008, 19:43:46 »
NO zastawilby kamieniami wejsie do obozu ( z pola ryzowego jest siezka i za tymi najemnikami jest wejscie ) a potem to magowie wody i strzelcy magia by atakowali. I pewnie by wyyslili plonace strzaly i belty. Orkowie w walce na dystans sa zieloni.
W SO wytrwalby tylko zamek. Reszte ogrodzenia swoimi toporkami by rozwalili w pizdu.
Zas OB odcial by sie dalej w glebi bagien a orkowie plywac raczej nie potrafia. Zreszta sa tez naturalni przeciwnicy tacy jak chocby blotne weze...

Edit.
A co do tego Revagusie to swirusy z sekty dysponuja tak sama poterzna magia jak krag wody czy ognia. Urok, szal, strach...
« Ostatnia zmiana: 18 Lipiec 2008, 20:03:43 wysłana przez Boba Fett »

Offline Gerid

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Reputacja: -2
Odp: Oblężenie
« Odpowiedź #38 dnia: 22 Lipiec 2008, 19:12:11 »
1. Nowy Oboz bylo by im trudno
poniewaz
Na glodowke by sie niedalo (tajemne przejscie od wolnej kopalni [najemnicy mogli by polowac za obozem moze by im sie to udawalo przez jakis czas]0
no i oblezenie by raczej niewypalilo z wiedza orkow bo najemnicy mogli by ich zajsc od 2 stron przez przejscie kolo kopalni

pozostalje tylko szturm ze smola i pochodniami podpalic brame czekac az sie zchajcuje i wbic wojskiem
tylko wtedy nowy obloz moglby zniszczyc tame i nici z przejscia no i moglby ja zniszczyc wczesniej zeby potopic bestie

wiec nowy oboz po zastanowieniu-  od frontu mogla by sie urzymywac przez dlugi czas ...
albo znalesc przejscie (przez orkow) i od strony kopalni

2. sekta hmmm
jakbyscie sie zastanowili to sekciaze mogli by stanac do walki przy bramie do obozu i to juz zalezy od ilosci orkow czy sekta by przegrala

3.stary
zewnetrzny pierscien bez problemowo ogniem szamanow, strzal i pochodniami
a jako ze caly oboz by sie niezmiescil w zamku to wiekszosc kopaczy death
no i jak juz to stary oboz glodowka bo oni niemaja tajemnych przejsc jedyne co to przejscie do lochow (nad targowiskiem w zewnetrznym pierscieniu) ale to niepozwolilo by  na zebranie zapasow jak juz mogla by to byc wada starego obozu bo musieli by tam wyslac polowe straznikow


Offline Mc

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 203
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Liczy się równowaga, reszta jest nieważna.
Odp: Oblężenie
« Odpowiedź #39 dnia: 22 Lipiec 2008, 19:45:27 »
Z tego co tu widze większość z was nie grało w Gothica lu są ślepi
1. Stary Obóz tu mogli by zamknąć zewnętrzny pierścień warzniejsi ludzie i żarcie do wewnętrznego i by mogli się długo utrzymać bo zgromadzone żarcie może na troche starczyć a pola mogo se wewnątrz stworzyć lub z zewnątrz ściągać przez ukryte wejście w magazynie no chyba że by zaczacieli bo zewnętrzny pierścien się spali
2. Nowy Obóz by nie wytrzymał orkowie zajmują pola ryżowe załatwiają jakiegoś kmikaze rozbijają tame woda się rozmyje uciekinierów 2 grupa pójdzie tajną drogo do kotła i zatakują od przodu i z boku i tyle
3. Obóz Sekty orki boją się wody cpunki rozawlają mostki a jak nie to uciekają do tych wysepek a zreszto atak orków może być jedynie drogo przez główne wejście i by se jakoś poradzili lub spalili to 1 kłatkę a sami by z podestów i drzew strzlali jakoś może by znaleźli jakieś kusze i łuki :P

Forum Tawerny Gothic

Odp: Oblężenie
« Odpowiedź #39 dnia: 22 Lipiec 2008, 19:45:27 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top