Strefa moddingu gier Gothic > Dyskusja o modyfikacjach
Mroczne Tajemnice - problemy / pytania
Diego19:
Witam wszystkich mam trzy problemy dotyczące mrocznych tajemnic a więc :
1.Gdzie są ci ludzie o których mówi Kruk (tego na G co trzeba do niego po skałach włazić już nalazłem ) gdzie jest reszta?
2.Gdzie jest miecz który podpala lub zamraża (nie znam się na mieczach dodanych do MT)
3.Gdzie znajde jakieś hełmy (jeszcze ani jednego nie znalazłem:( )
kryha:
--- Cytat: Diego19 ---Witam wszystkich mam trzy problemy dotyczące mrocznych tajemnic a więc :
1.Gdzie są ci ludzie o których mówi Kruk (tego na G co trzeba do niego po skałach włazić już nalazłem ) gdzie jest reszta?
2.Gdzie jest miecz który podpala lub zamraża (nie znam się na mieczach dodanych do MT)
3.Gdzie znajde jakieś hełmy (jeszcze ani jednego nie znalazłem:( )
--- Koniec cytatu ---
1. Jeden z kopaczy siedzi koło SO z dwoma innymi kopaczami, drugi w zawalonej wieży przy wyjściu ze Starego Obozu, trzeciego zabiły aligatory, leży koło młyna (nowe miejsce tylko w MT), czwarty jest u alchemika nad opuszczoną kopalnią (też nowe miejsce).
2. O mieczu takim nic nie wiem, jest kusza na ogniowe bełty, ale w grocie pradawnych.
3. Znalazłam szyszak, nie pamiętam już gdzie, ale w dość dostępnym miejscu, więc na pewno też go znajdziesz. Bezi wygląda w nim... ha ha ha
ty znalazłeś Gilberta, ale to inne zadanie.
Judasz.:
--- Cytat: kryha ---1. Jeden z kopaczy siedzi koło SO z dwoma innymi kopaczami, drugi w zawalonej wieży przy wyjściu ze Starego Obozu, trzeciego zabiły aligatory, leży koło młyna (nowe miejsce tylko w MT), czwarty jest u alchemika nad opuszczoną kopalnią (też nowe miejsce).
2. O mieczu takim nic nie wiem, jest kusza na ogniowe bełty, ale w grocie pradawnych.
3. Znalazłam szyszak, nie pamiętam już gdzie, ale w dość dostępnym miejscu, więc na pewno też go znajdziesz. Bezi wygląda w nim... ha ha ha
ty znalazłeś Gilberta, ale to inne zadanie.
--- Koniec cytatu ---