Forumowy system RPG "Marant" > Dracoński teleport

Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian

<< < (4/8) > >>

TheMo:
A może rozwińmy to nieco i dajmy potworom podatności i odporności? Np.:
Wilk
Podatności: ogień
Odporności: mróz
A wszystko inne działa na niego normalnie. Teraz coś trudniejszego:
Zjawa
Podatności: srebro, magia życia, magiczna ruda
Odporności: Ataki fizyczne
I już wiadomo, że stalowym mieczem to się możesz podrapać, a czary będą działać normalnie, natomiast srebro, ruda czy magia życia już zrobi jej pogrom.

Melkior Tacticus:
No. To tak ma być właśnie +-

Melkior Tacticus:
Btw. Toć 1:1 Marant v1 mi się przypomina

TheMo:
Więc weźmy dobre rzeczy z tamtych czasów, dodajmy i przeróbmy co trzeba i wiśta dalej

Melkior Tacticus:
Czyli dobre rzeczy z Marantu v1 które ja pamiętam:
Brak talentów - masz kase to się uczysz. Nauka wymagałaby krótkiego opisu jak przy czarach
Mniej liczb, staty bardziej opisowe/całkiem opisowe

Marant nie jest i nie był grą pvp, więc to wywalamy

W v1 organizacje różniły się czymś po za "ja mam uber skile a wy nie". Mogły istnieć i 4 uczące walki mieczem ALE to ich klimat sprawiał że chciało się w nich być. Kto pamięta Samotnych Łowców, Armię Ombros i Klan Ohsi? Kurcze, mieliśmy nawet dwa grywalne państwa

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Idź do wersji pełnej