Forumowy system RPG "Marant" > Dracoński teleport
Wskrzeszenie Marantu - Dyskusja i propozycje zmian
TheMo:
A może rozwińmy to nieco i dajmy potworom podatności i odporności? Np.:
Wilk
Podatności: ogień
Odporności: mróz
A wszystko inne działa na niego normalnie. Teraz coś trudniejszego:
Zjawa
Podatności: srebro, magia życia, magiczna ruda
Odporności: Ataki fizyczne
I już wiadomo, że stalowym mieczem to się możesz podrapać, a czary będą działać normalnie, natomiast srebro, ruda czy magia życia już zrobi jej pogrom.
Melkior Tacticus:
No. To tak ma być właśnie +-
Melkior Tacticus:
Btw. Toć 1:1 Marant v1 mi się przypomina
TheMo:
Więc weźmy dobre rzeczy z tamtych czasów, dodajmy i przeróbmy co trzeba i wiśta dalej
Melkior Tacticus:
Czyli dobre rzeczy z Marantu v1 które ja pamiętam:
Brak talentów - masz kase to się uczysz. Nauka wymagałaby krótkiego opisu jak przy czarach
Mniej liczb, staty bardziej opisowe/całkiem opisowe
Marant nie jest i nie był grą pvp, więc to wywalamy
W v1 organizacje różniły się czymś po za "ja mam uber skile a wy nie". Mogły istnieć i 4 uczące walki mieczem ALE to ich klimat sprawiał że chciało się w nich być. Kto pamięta Samotnych Łowców, Armię Ombros i Klan Ohsi? Kurcze, mieliśmy nawet dwa grywalne państwa
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej