Autor Wątek: Gothic I  (Przeczytany 308 razy)

Description: Zamazane Dni

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jakskomiksu

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Reputacja: 0
  • Temet Nosce
Gothic I
« dnia: 21 Sierpień 2021, 18:23:53 »
Rok minął nie wiadomo kiedy, a ja licząc na chociaż znikomy odzew trochę przystopowałem z projektem. W każdym razie nadal poszukuję chętnych/ego do pomocy chociaż ze skryptami.
To co chwilowo udało mi się osiągnąć pokrótce opiszę poniżej.

Nazwa studia: OJPZD (O Jeden Piekielnik Za Daleko)
Liczba osób pracujących: „chwilowo” 1
Tytuł: ”Zamazane Dni”


https://ibb.co/KqJ22cN

Co pozostało do zrobienia?:
(z tych najważniejszych, pomijam pomniejsze części składowe)
1)   Skryptologia bossa -  chwilowo nie jestem pewien czy to możliwe z oryginalną ilością animacji i skryptów na oryginalnym kodzie (spokojnie mam alternatywę – ale nie tak wartościową)
2)   Większość dialogów i dodatkowego LORE
3)   Skodowanie głównych nitek fabuły
4)   Kodowanie pobocznych lini fabularnych
Co już jest?:
1)   Początkowy i  bardziej rozbudowany scenograf głównej fabuły i zadań dodatkowych
2)   Początkowe intro ( właściwie tylko logo zespołu) oraz outrosy (w formie silide’ów)
3)   ‘Prawie’ dokończona i zaludniona przebudowana mapa z oryginału
4)    Kilka małych dodatkowych lokacji (Zenów) z możliwością późniejszej, planowanej rozbudowy- powiązanych z główną fabułą
5)   Uściślony zakrój i zbalansowanie broni/zbroi tak aby pasowały do całości (kilka ‘poprawionych’ modeli)
6)     Poprawiony model paproci

Ponadto chyba czas pokrótce opisać o co w ogóle ma chodzić.

Na wstępie unoszę tarczę przed fanami oryginału i wykrzyknę tłumaczenie, że nie zamierzam w miarę możliwości niczego podstawce ująć.

Mod ma na celu połączenie fabularne G1 z częścią drugą, co więcej postaram się tak to rozwinąć aby pasowało zarówno do oryginałów/oficjalnego dodatku do 2ki oraz Returninga.

Kod jest tylko w podstawowej wersji- nie posiłkuję się/ nie kopiuję dokonań moderów pracujących na nowszej 2giej wersji  (Ikarusie).


Oś czasowa – dni/tygodnie/ miesiące po zakończeniu pierwowzoru. –tak bariera upadła na 100% :P
Co do osi czasowej – nie przewiduję aby efekt końcowy był większy czy bardziej imponujący od projektów z forum niemieckiego Gothica/ wersji polskiej Sequela czy opracowywanej przez Rosjan wizji ich kontynuacji.

Czym to się je? – postawiłem na Fan Art – celowo unikam pojęcia off spinu gdyż według planu wrażenia mają być chociaż częściowo zależne i powiązane z głównymi fabułami pozostałych części i wyborów szanownych graczy. Wszech- (widoczny w grze ) minimalizm ma potęgować wrażenia, które są/ mogą być prezentowane (z góry przepraszam fanów ‘boskich’ artefaktów gdyż te chwilowo nie są planowane).

Usprawnienia graficzne nie planowane - ale mod ma być kompatybilny z już istniejącymi.

Data premiery nie do określenia – chwilowo zaliczam kolejne opóźnienia z uwagi na ‘resztki’ życia prywatnego i inne zainteresowania. Wkrótce muszę unowocześnić sprzęt bo boję się że obecny zacznie dymić.

Proszę więc znowu administrację o nie wyrzucanie tej zapowiedzi.
Kiedy projekt będzie w fazie końcowej na pewno uaktualnię ten post.
W najgorszym wypadku opublikuję moje wypociny w nadziei, że ktoś to poskleja do kupy – chociaż postaram się tego uniknąć.

Poniżej zamieszczam mapkę z miejscami które można by rozwinąć, jeżeli ktokolwiek pracujący z G1 będzie szukał podobnych miejsc:

https://zapodaj.net/03590807484aa.png.html
<a href=https://zapodaj.net/03590807484aa.png.html>KGmapaspoilframed.png</a>

oraz kilka screenów:

https://zapodaj.net/bf5ef26edc4c5.png.html

https://zapodaj.net/ec2b53474b5ff.png.html

https://zapodaj.net/c03a4d51ac732.png.html

https://zapodaj.net/77c7bb71abbd5.png.html

Jubileusz z okazji 100 wyświetleń <; (2 nowe screeny):

https://zapodaj.net/b448d00ce5bc5.png.html

https://zapodaj.net/7f9e278a129ac.png.html


« Ostatnia zmiana: 23 Wrzesień 2021, 12:20:08 wysłana przez Jakskomiksu »

Forum Tawerny Gothic

Gothic I
« dnia: 21 Sierpień 2021, 18:23:53 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
top