Reed milczał przez chwilę.
-Niedobrze. Nie podobają mi się ci Wyznawcy. Słyszałem już o nich, z dnia na dzień robią się coraz odważniejsi i działają coraz bardziej zuchwale, a my wciąż wiemy o nich bardzo niewiele. Jeśli chcemy z nimi konkurować, będziemy potrzebować o nich więcej informacji. No, ale ty spisałeś się dobrze. - Po tych słowach mężczyzna rzucił ci skórzany mieszek, w którym brzęczało trochę grzywien.
-To dla ciebie. WYPRAWA ZAKOŃCZONA
Podsumowanie:
Na zlecenie Reeda, Watu udał się do miasta Ombros, do dzielnicy zwanej Wielkim Bazarem. Miał za zadanie zdobyć jak najwięcej informacji o nowej szajce kieszonkowców, która niedawno pojawiła się w tamtym rejonie. Po drodze Watu napotkał kilka sierot, które wsparł trzema grzywnami. Będąc już w dzielnicy handlowej, młody Kruk sam padł ofiarą złodziei. Stracił swoją sakiewkę z kamieniami szlachetnymi i rzucił się w pogoń za kieszonkowcem by ją odzyskać. Po dogonieniu złodziejki, bo była to ona, Watu zamienił kilka słów z nią i jej dwoma towarzyszami. Później doszło do walki. Młody Kruk pokonał dwóch bandytów i unieszkodliwił złodziejkę, którą później przesłuchał i której odebrał swoją własność. Watu okradł też ciała bandytów. Od dziewczyny młody Kruk dowiedział się wielu ciekawych rzeczy o jej gangu, postanowił jednak pozyskać jeszcze informacje o tajemniczych sojusznikach kieszonkowców. Udał się więc po poradę do starszego Kruka działającego w tym mieście. Enoch, bo tak się ów mężczyzna nazywał, dał Watu kilka wskazówek. Umożliwiły mu one odnalezienie przywódcy szajki kieszonkowców, niejakiego Matta. By się do niego zbliżyć Watu musiał udawać żebraka, stracił wtedy pięć grzywien. Watu zastał Matta prowadzącego rozmowę z jakimś maurenem. By podsłuchać o czym mówią, młody Kruk musiał zakraść się do tawerny. Postanowił wykorzystać tylne wejście. Niestety, strzegł go inny mauren. Doszło do walki, którą Watu wygrał. Po tym mógł, zgodnie z planem, podsłuchać rozmowę. Następnie wrócił do Reeda by przekazać mu czego się dowiedział.
Watu stracił w sumie 8 grzywien.
Nagrody: 200 grzywien (nagroda za wykonanie zadania)
7 grzywien (znalezione)
Nazwa: otwierany medalion
Opis: otwierany medalion w kształcie serca, w środku można ukryć portrecik drogiej osoby (wykonany z miedzi)
Wartość: 15 grzywien
Nazwa: Amulet Shakuna
Opis: miedziany amulet przedstawiający maureńską włócznię
Wartość: 20 grzywien
2x
Nazwa broni: sztylet maurena, uszkodzony
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra, uszkodzony
Talenty: Aktywność:
1 brązowy talentOpis:
1 brązowy talentWalka:
1 srebrny talent,
1 brązowy talent //Talenty możesz sobie dopisać dopiero po tym jak Patty zaakceptuje.[member=9411]Patty[/member]