Autor Wątek: Mroczne Tajemnice - powrót na Drogę Innosa  (Przeczytany 490 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline FreuerAutor wątku

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
  • Freuer nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
Mroczne Tajemnice - powrót na Drogę Innosa
« dnia: 12 Luty 2017, 22:36:11 »
Witam.
Mam problem. W podziemnym świecie Pradawnych w rozmowie z Eli'Ne wybrałem opcję dialogową "tylko podziwiam te stworzenia", a potem straciłem zapis sprzed tej rozmowy (nadpisałem go). Nie zabiłem jeszcze Ognionoścy i chciałbym wrócić na Drogę Innosa. Nie uśmiecha mi się walka z Pradawnymi. Z Eli'Ne mam wykonane zadanie o kryształach, ale nie wykonałem zadania z roślinami. Pewnie to nie ma żadnego znaczenia, ale wolałem uprzedzić.

Zacząłem od nowa grę, ale zostawiłem sobie zapis, bo może wystarczy coś w kodach NPC pozmieniać. ;)
Pozdrawiam!

Offline Nocturn

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 1819
  • Reputacja: 45
  • Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.Nocturn zasłużył na uznanie.

  • Wiek: 23
    • Zobacz profil
Odp: Mroczne Tajemnice - powrót na Drogę Innosa
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Sierpień 2017, 13:04:06 »
Co prawda minęło trochę czasu, ale myślę, że warto napisać kilka słów w tej sprawie.

Niestety, w takiej sytuacji raczej nie da się powrócić na ścieżkę Innosa, jako że Eli'Ne w rozmowie odsyła nas do innej postaci, po czym od jednego z Pradawnych otrzymujemy fiolkę fałszywej krwi Ognionoścy, którą należy oddać Balareithowi. Dość powszechnym problemem większych modów jest to, że czasami jeden dialog czy jedno zadanie wykonane w nieodpowiedniej kolejności może albo zmuszać nas do podążania przypadkowo wybraną ścieżką, albo uniemożliwić wykonanie jakiegoś wątku.

Na przyszłość radzę zapisywać grę na wielu slotach, po to one są. Czasami zapisane stany gry zostają uszkodzone z różnych przyczyn, dlatego lepiej zapisywać grę co jakiś czas na różnych slotach. Nawet jeśli najświeższy zapis gry ulegnie zniszczeniu lub zostanie przypadkowo nadpisany, to i tak będzie można wczytać stan gry sprzed np. dwudziestu minut. Wówczas tracimy tylko te kilkanaście minut, a nie kilkanaście godzin gry.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
SMF 2.0.15 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.