- Dobrze, to powinno wystarczyć. Dobrze się spisaliście.- rzekł i odpiął trzy skórzane mieszki od pasa.
- Tak jak obiecano. To co zdobyliście jest wasze, razem z zapłatą.- dodał i wręczył każdemu po sakiewce.
- Mój pan polecił wam dać po 250 grzywien na głowę w zamian za wkład w odbicie K'efir z rąk tych psubratów.- dodał.
Następnie wróciliście do Efehidonu, gdzie rozstaliście się z sakwami pełnymi pieniędzy oraz zdobyczami.
Wyprawa zakończona powodzeniem
Themo, Kermos i Toruviel zapisali się na misję polegającą na infiltracji opanowanej przez bandytów mieściny K'efir, pojechawszy tam wozem w towarzystwie starego rycerza, stoczyli walkę z watahą wilków które stanęły im na drodze. Następne zatrzymali się niedaleko miasta, do którego dostali się po krótkiej sprzeczce ze strażnikami o myto. Potem udali się do karczmy, z czego Kermos postanowił się rozejrzeć. Czyniąc to, znalazł karteczkę mówiącą o tym, by pieniądze przynosić do ceglarni. Doszedłszy tam, wywabił grupę bandytów stamtąd, lecz został schwytany. Z kolei Themo w rozmowie z karczmarzem dowiedział się o ceglarni, a Toruviel gadając z Bronkiem zdobyła jego notes. We dwójkę udali się do rzeczonego już budynku, gdzie uratowali Kermosa i przesłuchali szefa pokonanego oddziału, dowiadując się o źródłach finsansów załogi miasta. Nie dowiedzieli się jednak, tego kto jest hersztem tutejszej bandy, gdyż musieli uciekać przed zbrojną zgrają. Z opał wybawił ich stary rycerz, który zrobił podkop pod murami miasta. Po wydostaniu się i zraportowaniu, kompania wróciła do stolicy.
Talenty:Themo:
Opisy: 1 srebrny talent
Aktywność: 1 srebrny talent
Walka: 2 srebrne talenty
Kermos:
Opisy:
1 brązowy talentAktywność: 1 srebrny talent
Walka: 2 srebrne talenty
Toruviel:
Opisy:
1 brązowy talentAktywność: 1 srebrny talent
Walka:
1 brązowy i 1 srebrny talent
Nagrody:Themo: 250 grzywien od starego rycerza
13 grzywien z kieszeni strażnika bramy
Kermos: 250 grzywien od starego rycerza
50 grzywien z kieszeni ochroniarza
Toruviel: 250 grzywien od starego rycerza
Nazwa broni: miecz ochroniarza
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,08kg mithrilu o zasięgu 0,9 metra. Uszkodzony.
[member=26861]Emerick[/member] Czyn swą powinność.