Strażnik poprosił cię, abyś poczekał. Po chwili wrócił z wypchaną sakiewką.
-Zgodnie z umową, 100 grzywien za dostarczenie go żywego. Gratuluję raz jeszcze.Uścisnął ci dłoń i wręczył nagrodę.
WYPRAWA ZAKOĂCZONA POWODZENIEM
Emerick dostał zlecenie odnalezienia poszukiwanego kolesia. Zaczął od podgrodzia. W tawernie spotkał dilera, od którego w niezbyt humanitarnie wyciągnął informacje. Ten wskazał mu człowieka zwanego Ogrodnikiem. Po rozmowie, bez niepotrzebnej przemocy, udało się go przekonać aby zaprowadził go do przemytników, którzy mogli mieć coś wspólnego z poszukiwanym Clangiem. Po dotarciu na miejsce ukryte w dracońskich tunelach pod miastem odbył rozmowę z samym szefem bandy. Podał się za kogoś innego i ugadał się ze wspomnianym przywódcą. Niestety, nie dotrzymał swojej części umowy i kiedy miało dojść do spotkania wywiązała się walka. Walka tuż po bitwie dwóch wrogich grup przestępczych. Pokonał tam orka i dwóch bandytów, następnie przez przypadek podpalił dom. Pośród płomieni (no dobra, dopiero piwnica się paliła, ale tak brzmi bardziej dramatycznie) pokonał kolejnego przeciwnika, strącając go prosto do piekieł. Dosłownie i w przenośni. Po wszystkim odnalazł poszukiwanego, który był tam razem z przemytnikami i zaprowadził go na komisariat, gdzie odebrał nagrodę.
Nagrody:Emerick:
100 grzywienNazwa broni: sztylet bandyty
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 0,62kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,3 metra. Uszkodzony
Nazwa broni: miecz ochroniarza
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 25
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,08kg mithrilu o zasięgu 0,9 metra. Zniszczony.
Nazwa broni: kusza ochroniarza
Rodzaj: kusza
Typ: oburęczna
Ostrość: 50 + ostrość materiału bełta
Opis: Wykonana z 0,6kg drewna o zasięgu do 500 metrów. Zniszczona.
Talenty:Emerick:
Aktywność:
1 srebrnyOpisy:
1 srebrnyWalka:
1 srebrny[member=26120]Silion aep Mor[/member]