Autor Wątek: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów  (Przeczytany 9198 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lucjusz Vangraf

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 561
  • Reputacja: 302
  • Płeć: Mężczyzna
Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« dnia: 11 Styczeń 2016, 16:19:37 »
Każdy gracz może dowolnie rozwijać system RPG Marant swoimi projektami, dopóki nie ingerują one w mechanikę i uniwersum gry. Projekty nowych potworów, lokacji, NPC od wypraw itp. można dodawać samodzielnie bez konieczności akceptowania wpisu na wiki przez kogokolwiek. Należy jednak pamiętać, że w przypadku wprowadzenia błędnego wpisu zostanie on wykluczony z zasad gry przez Radnych Królewskich do momentu jego poprawy przez autora.

Gotowe projekty nowych przedmiotów takich jak bronie i odzienia przygotowane na wiki i forum dyskusyjnym w odpowiednim kodowaniu i wymaganym zapisie należy publikować Izbie Lordów w tym temacie. Po przedłożeniu projektu Lordowie Elekci mają do 10 dni na wprowadzenie lub odrzucenie nowego przedmiotu do gry na podstawie wymogów opisanych w konstytucji. Lordowie Elekci na bieżąco opublikują stan swojej pracy, dlatego zgłoszenie kolejnego projektu może nastąpić dopiero w momencie, gdy poprzedni przedłożony Izbie Lordów projekt zostanie uchwalony.
« Ostatnia zmiana: 26 Maj 2016, 17:13:10 wysłana przez Lucjusz Vangraf »

Offline Patty

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Kwiecień 2019, 18:19:56 »
Przedstawiam projekt broni które chcę zdobyć na jednej wyprawie.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Kwiecień 2019, 18:19:56 »

Offline Samir

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 1228
  • Reputacja: 1313
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Kwiecień 2019, 16:01:08 »
Przedstawiam projekt broni które chcę zdobyć na jednej wyprawie.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Po drobnej poprawce bronie zostały zaakceptowane i mogą zostać zdobyte na wyprawie.

Offline Kenneth

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 60
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Lipiec 2019, 09:11:54 »
Projekt broni do zdobycia na wyprawie:
Orkowy łuk wojenny ze starego świata. Nieznany materiał przypominający z wyglądu kość, ale diabelnie ciężki i zadziwiająco sprężysty
Łuk 2 kg + majdan 0,05kg + oburęczny 0,25kg = łącznie 2,3kg

Nazwa broni: Krash-Antak - kieł gryzący z daleka
Rodzaj: długi łuk
Ostrość: 20 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 2.3kg nieznanego materiału o zasięgu do 300 metrów. Łuk o zadziwiającej długości 2.5m z pewnością nie został stworzony z myślą o ludzkich łucznikach. Majdan za gruby by wygodnie trzymać w ludzkiej dłoni, waga za duża by wygodnie go nosić i przede wszystkim siła naprężenia sprawiają że tylko najsilniejsi z silnych są w stanie posługiwać się tą miniaturową balistą.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%], siłacz (gracz bez atrybutu "siłacz" nie będzie w stanie naciągnąć tego łuku)

Offline Zaidaan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1812
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Lipiec 2019, 10:53:25 »
Projekt broni do zdobycia na wyprawie:
Orkowy łuk wojenny ze starego świata. Nieznany materiał przypominający z wyglądu kość, ale diabelnie ciężki i zadziwiająco sprężysty
Łuk 2 kg + majdan 0,05kg + oburęczny 0,25kg = łącznie 2,3kg

Nazwa broni: Krash-Antak - kieł gryzący z daleka
Rodzaj: długi łuk
Ostrość: 20 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 2.3kg nieznanego materiału o zasięgu do 300 metrów. Łuk o zadziwiającej długości 2.5m z pewnością nie został stworzony z myślą o ludzkich łucznikach. Majdan za gruby by wygodnie trzymać w ludzkiej dłoni, waga za duża by wygodnie go nosić i przede wszystkim siła naprężenia sprawiają że tylko najsilniejsi z silnych są w stanie posługiwać się tą miniaturową balistą.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%], siłacz (gracz bez atrybutu "siłacz" nie będzie w stanie naciągnąć tego łuku)

Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 10 dni.
« Ostatnia zmiana: 26 Lipiec 2019, 11:49:31 wysłana przez Emerick Sauvetier »

Offline Marduk Draven

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4926
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Lipiec 2019, 14:09:43 »
Chciałbym przedstawić projekt broni, jaką chciałbym zdobyć na jednej z wypraw, możliwe że nawet na obecnej.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.

Offline Zaidaan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1812
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Lipiec 2019, 16:46:29 »
Projekt broni do zdobycia na wyprawie:
Orkowy łuk wojenny ze starego świata. Nieznany materiał przypominający z wyglądu kość, ale diabelnie ciężki i zadziwiająco sprężysty
Łuk 2 kg + majdan 0,05kg + oburęczny 0,25kg = łącznie 2,3kg

Nazwa broni: Krash-Antak - kieł gryzący z daleka
Rodzaj: długi łuk
Ostrość: 20 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 2.3kg nieznanego materiału o zasięgu do 300 metrów. Łuk o zadziwiającej długości 2.5m z pewnością nie został stworzony z myślą o ludzkich łucznikach. Majdan za gruby by wygodnie trzymać w ludzkiej dłoni, waga za duża by wygodnie go nosić i przede wszystkim siła naprężenia sprawiają że tylko najsilniejsi z silnych są w stanie posługiwać się tą miniaturową balistą.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%], siłacz (gracz bez atrybutu "siłacz" nie będzie w stanie naciągnąć tego łuku)

Projekt został odrzucony - staż gracza jest na chwilę obecną zbyt niski aby uzyskać na ten moment tą broń. Można nadsyłać kolejne propozycje ekwipunku.

Offline Zaidaan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1812
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Lipiec 2019, 11:10:08 »
Chciałbym przedstawić projekt broni, jaką chciałbym zdobyć na jednej z wypraw, możliwe że nawet na obecnej.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 10 dni.

Offline Zaidaan

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1812
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #8 dnia: 30 Lipiec 2019, 21:21:39 »
Chciałbym przedstawić projekt broni, jaką chciałbym zdobyć na jednej z wypraw, możliwe że nawet na obecnej.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Broń po drobnej poprawce została zaakceptowana i jest możliwa do zdobycia na wyprawie.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7322
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Październik 2019, 16:27:41 »
Przedmiot do zdobycia na zadaniu, w sumie 2. Chyba bo nie mam cholera pojęcia jak to rozwiązać.

Nazwa: Szczątki Arsila
Opis: Trzy fragmenty pękniętego starego miecza Aragorna, ostrze pękło w bitwie o Bul'Garoth stykając się z rzekomo magicznym pancerzem wodza Shai'kuna. Wykute znanymi tylko krasnoludom metodami, i tylko krasnoludzki arcymistrz kowalstwa będzie w stanie je przekuć.

Po przekuciu

Nazwa broni: Smoczy Pazur
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 40 (2 punkty więcej niż naostrzony)
Wytrzymałość: 43
Opis: Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Przekuty ze szczątków Arsila przez krasnoludy z Ekkerund. Miecz mimo iż dawniej był niesamowicie ostry, teraz po przekuciu i ostrzeniu łączącym starożytne z perspektywy ludzi techniki z nowymi, stał się jeszcze ostrzejszy. Od samej broni zaś bije tajemnicza aura. Dodatkowy finiszer w walce z humanoidami.

Offline Imago

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 801
  • Reputacja: 666
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Październik 2019, 19:19:46 »
Przedmiot do zdobycia na zadaniu, w sumie 2. Chyba bo nie mam cholera pojęcia jak to rozwiązać.

Nazwa: Szczątki Arsila
Opis: Trzy fragmenty pękniętego starego miecza Aragorna, ostrze pękło w bitwie o Bul'Garoth stykając się z rzekomo magicznym pancerzem wodza Shai'kuna. Wykute znanymi tylko krasnoludom metodami, i tylko krasnoludzki arcymistrz kowalstwa będzie w stanie je przekuć.

Po przekuciu

Nazwa broni: Smoczy Pazur
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 40 (2 punkty więcej niż naostrzony)
Wytrzymałość: 43
Opis: Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Przekuty ze szczątków Arsila przez krasnoludy z Ekkerund. Miecz mimo iż dawniej był niesamowicie ostry, teraz po przekuciu i ostrzeniu łączącym starożytne z perspektywy ludzi techniki z nowymi, stał się jeszcze ostrzejszy. Od samej broni zaś bije tajemnicza aura. Dodatkowy finiszer w walce z humanoidami.

Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 10 dni.

Offline Imago

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 801
  • Reputacja: 666
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #11 dnia: 22 Październik 2019, 18:14:54 »
Przedmiot do zdobycia na zadaniu, w sumie 2. Chyba bo nie mam cholera pojęcia jak to rozwiązać.

Nazwa: Szczątki Arsila
Opis: Trzy fragmenty pękniętego starego miecza Aragorna, ostrze pękło w bitwie o Bul'Garoth stykając się z rzekomo magicznym pancerzem wodza Shai'kuna. Wykute znanymi tylko krasnoludom metodami, i tylko krasnoludzki arcymistrz kowalstwa będzie w stanie je przekuć.

Po przekuciu

Nazwa broni: Smoczy Pazur
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 40 (2 punkty więcej niż naostrzony)
Wytrzymałość: 43
Opis: Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Przekuty ze szczątków Arsila przez krasnoludy z Ekkerund. Miecz mimo iż dawniej był niesamowicie ostry, teraz po przekuciu i ostrzeniu łączącym starożytne z perspektywy ludzi techniki z nowymi, stał się jeszcze ostrzejszy. Od samej broni zaś bije tajemnicza aura. Dodatkowy finiszer w walce z humanoidami.

Po poprawkach miecz został zaakceptowany i jest możliwe zdobycie go na wyprawie.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #11 dnia: 22 Październik 2019, 18:14:54 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything