Autor Wątek: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów  (Przeczytany 2429 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lucjusz Vangraf

  • NPC
  • ***
  • Wiadomości: 551
  • Reputacja: 302
  • Płeć: Mężczyzna
Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« dnia: 11 Styczeń 2016, 16:19:37 »
Każdy gracz może dowolnie rozwijać system RPG Marant swoimi projektami, dopóki nie ingerują one w mechanikę i uniwersum gry. Projekty nowych potworów, lokacji, NPC od wypraw itp. można dodawać samodzielnie bez konieczności akceptowania wpisu na wiki przez kogokolwiek. Należy jednak pamiętać, że w przypadku wprowadzenia błędnego wpisu zostanie on wykluczony z zasad gry przez Radnych Królewskich do momentu jego poprawy przez autora.

Gotowe projekty nowych przedmiotów takich jak bronie i odzienia przygotowane na wiki i forum dyskusyjnym w odpowiednim kodowaniu i wymaganym zapisie należy publikować Izbie Lordów w tym temacie. Po przedłożeniu projektu Lordowie Elekci mają do 10 dni na wprowadzenie lub odrzucenie nowego przedmiotu do gry na podstawie wymogów opisanych w konstytucji. Lordowie Elekci na bieżąco opublikują stan swojej pracy, dlatego zgłoszenie kolejnego projektu może nastąpić dopiero w momencie, gdy poprzedni przedłożony Izbie Lordów projekt zostanie uchwalony.
« Ostatnia zmiana: 26 Maj 2016, 17:13:10 wysłana przez Lucjusz Vangraf »

Offline Patty

  • Hetman Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7308
  • Reputacja: 7092
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Kwiecień 2019, 18:19:56 »
Przedstawiam projekt broni które chcę zdobyć na jednej wyprawie.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.
The absence of faith is the mark of the weak.
The absence of faith is the mark of the heretic.
The absence of faith is the mark of damnation.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Kwiecień 2019, 18:19:56 »

Offline Samir

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1130
  • Reputacja: 1313
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Kwiecień 2019, 16:01:08 »
Przedstawiam projekt broni które chcę zdobyć na jednej wyprawie.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Po drobnej poprawce bronie zostały zaakceptowane i mogą zostać zdobyte na wyprawie.

Offline Kenneth

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 60
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Lipiec 2019, 09:11:54 »
Projekt broni do zdobycia na wyprawie:
Orkowy łuk wojenny ze starego świata. Nieznany materiał przypominający z wyglądu kość, ale diabelnie ciężki i zadziwiająco sprężysty
Łuk 2 kg + majdan 0,05kg + oburęczny 0,25kg = łącznie 2,3kg

Nazwa broni: Krash-Antak - kieł gryzący z daleka
Rodzaj: długi łuk
Ostrość: 20 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 2.3kg nieznanego materiału o zasięgu do 300 metrów. Łuk o zadziwiającej długości 2.5m z pewnością nie został stworzony z myślą o ludzkich łucznikach. Majdan za gruby by wygodnie trzymać w ludzkiej dłoni, waga za duża by wygodnie go nosić i przede wszystkim siła naprężenia sprawiają że tylko najsilniejsi z silnych są w stanie posługiwać się tą miniaturową balistą.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%], siłacz (gracz bez atrybutu "siłacz" nie będzie w stanie naciągnąć tego łuku)

Offline Emerick Sauvetier

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1799
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Lipiec 2019, 10:53:25 »
Projekt broni do zdobycia na wyprawie:
Orkowy łuk wojenny ze starego świata. Nieznany materiał przypominający z wyglądu kość, ale diabelnie ciężki i zadziwiająco sprężysty
Łuk 2 kg + majdan 0,05kg + oburęczny 0,25kg = łącznie 2,3kg

Nazwa broni: Krash-Antak - kieł gryzący z daleka
Rodzaj: długi łuk
Ostrość: 20 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 2.3kg nieznanego materiału o zasięgu do 300 metrów. Łuk o zadziwiającej długości 2.5m z pewnością nie został stworzony z myślą o ludzkich łucznikach. Majdan za gruby by wygodnie trzymać w ludzkiej dłoni, waga za duża by wygodnie go nosić i przede wszystkim siła naprężenia sprawiają że tylko najsilniejsi z silnych są w stanie posługiwać się tą miniaturową balistą.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%], siłacz (gracz bez atrybutu "siłacz" nie będzie w stanie naciągnąć tego łuku)

Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 10 dni.
« Ostatnia zmiana: 26 Lipiec 2019, 11:49:31 wysłana przez Emerick Sauvetier »

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 4768
  • Reputacja: 4731
  • Płeć: Mężczyzna
  • Memento mori.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Lipiec 2019, 14:09:43 »
Chciałbym przedstawić projekt broni, jaką chciałbym zdobyć na jednej z wypraw, możliwe że nawet na obecnej.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.

Offline Emerick Sauvetier

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1799
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Lipiec 2019, 16:46:29 »
Projekt broni do zdobycia na wyprawie:
Orkowy łuk wojenny ze starego świata. Nieznany materiał przypominający z wyglądu kość, ale diabelnie ciężki i zadziwiająco sprężysty
Łuk 2 kg + majdan 0,05kg + oburęczny 0,25kg = łącznie 2,3kg

Nazwa broni: Krash-Antak - kieł gryzący z daleka
Rodzaj: długi łuk
Ostrość: 20 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 2.3kg nieznanego materiału o zasięgu do 300 metrów. Łuk o zadziwiającej długości 2.5m z pewnością nie został stworzony z myślą o ludzkich łucznikach. Majdan za gruby by wygodnie trzymać w ludzkiej dłoni, waga za duża by wygodnie go nosić i przede wszystkim siła naprężenia sprawiają że tylko najsilniejsi z silnych są w stanie posługiwać się tą miniaturową balistą.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%], siłacz (gracz bez atrybutu "siłacz" nie będzie w stanie naciągnąć tego łuku)

Projekt został odrzucony - staż gracza jest na chwilę obecną zbyt niski aby uzyskać na ten moment tą broń. Można nadsyłać kolejne propozycje ekwipunku.

Offline Emerick Sauvetier

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1799
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Lipiec 2019, 11:10:08 »
Chciałbym przedstawić projekt broni, jaką chciałbym zdobyć na jednej z wypraw, możliwe że nawet na obecnej.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 10 dni.

Offline Emerick Sauvetier

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1799
  • Reputacja: 1668
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #8 dnia: 30 Lipiec 2019, 21:21:39 »
Chciałbym przedstawić projekt broni, jaką chciałbym zdobyć na jednej z wypraw, możliwe że nawet na obecnej.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.


Broń po drobnej poprawce została zaakceptowana i jest możliwa do zdobycia na wyprawie.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.

Offline Melkior Tacticus

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 6628
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Październik 2019, 16:27:41 »
Przedmiot do zdobycia na zadaniu, w sumie 2. Chyba bo nie mam cholera pojęcia jak to rozwiązać.

Nazwa: Szczątki Arsila
Opis: Trzy fragmenty pękniętego starego miecza Aragorna, ostrze pękło w bitwie o Bul'Garoth stykając się z rzekomo magicznym pancerzem wodza Shai'kuna. Wykute znanymi tylko krasnoludom metodami, i tylko krasnoludzki arcymistrz kowalstwa będzie w stanie je przekuć.

Po przekuciu

Nazwa broni: Smoczy Pazur
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 40 (2 punkty więcej niż naostrzony)
Wytrzymałość: 43
Opis: Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Przekuty ze szczątków Arsila przez krasnoludy z Ekkerund. Miecz mimo iż dawniej był niesamowicie ostry, teraz po przekuciu i ostrzeniu łączącym starożytne z perspektywy ludzi techniki z nowymi, stał się jeszcze ostrzejszy. Od samej broni zaś bije tajemnicza aura. Dodatkowy finiszer w walce z humanoidami.

Offline Imago

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 647
  • Reputacja: 661
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Październik 2019, 19:19:46 »
Przedmiot do zdobycia na zadaniu, w sumie 2. Chyba bo nie mam cholera pojęcia jak to rozwiązać.

Nazwa: Szczątki Arsila
Opis: Trzy fragmenty pękniętego starego miecza Aragorna, ostrze pękło w bitwie o Bul'Garoth stykając się z rzekomo magicznym pancerzem wodza Shai'kuna. Wykute znanymi tylko krasnoludom metodami, i tylko krasnoludzki arcymistrz kowalstwa będzie w stanie je przekuć.

Po przekuciu

Nazwa broni: Smoczy Pazur
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 40 (2 punkty więcej niż naostrzony)
Wytrzymałość: 43
Opis: Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Przekuty ze szczątków Arsila przez krasnoludy z Ekkerund. Miecz mimo iż dawniej był niesamowicie ostry, teraz po przekuciu i ostrzeniu łączącym starożytne z perspektywy ludzi techniki z nowymi, stał się jeszcze ostrzejszy. Od samej broni zaś bije tajemnicza aura. Dodatkowy finiszer w walce z humanoidami.

Projekt został przyjęty i zostanie rozpatrzony w ciągu 10 dni.
I am vengeance. I am the night.

Offline Imago

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 647
  • Reputacja: 661
    • Karta postaci

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #11 dnia: 22 Październik 2019, 18:14:54 »
Przedmiot do zdobycia na zadaniu, w sumie 2. Chyba bo nie mam cholera pojęcia jak to rozwiązać.

Nazwa: Szczątki Arsila
Opis: Trzy fragmenty pękniętego starego miecza Aragorna, ostrze pękło w bitwie o Bul'Garoth stykając się z rzekomo magicznym pancerzem wodza Shai'kuna. Wykute znanymi tylko krasnoludom metodami, i tylko krasnoludzki arcymistrz kowalstwa będzie w stanie je przekuć.

Po przekuciu

Nazwa broni: Smoczy Pazur
Rodzaj: miecz
Typ: półtoraręczny
Ostrość: 40 (2 punkty więcej niż naostrzony)
Wytrzymałość: 43
Opis: Wykuty z 1,16kg czarnej rudy o zasięgu 1,1 metra. Przekuty ze szczątków Arsila przez krasnoludy z Ekkerund. Miecz mimo iż dawniej był niesamowicie ostry, teraz po przekuciu i ostrzeniu łączącym starożytne z perspektywy ludzi techniki z nowymi, stał się jeszcze ostrzejszy. Od samej broni zaś bije tajemnicza aura. Dodatkowy finiszer w walce z humanoidami.

Po poprawkach miecz został zaakceptowany i jest możliwe zdobycie go na wyprawie.

Przepraszamy, ale nie możesz zobaczyć ukrytej zawartości. Musisz się zalogować, aby zobaczyć tę zawartość.

I am vengeance. I am the night.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje ekwipunku dla Izby Lordów
« Odpowiedź #11 dnia: 22 Październik 2019, 18:14:54 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18