oficjalny Polski serwis gier z serii Gothic
Nad Valfden zapanowała Veris, roku 2 IV Ery. Rośliny i zwierzęta budzą się do życia po hemisowych mrozach. Jest ciepło i słonecznie.
0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.
Podczas wykonywania zadania Kowal w kopalni, a konkretniej przy rozmowie z nim (kowalem) o broni, ten poprosi nas, żebyśmy odzyskali jego amulet, który ten przegrał w zakładzie z Samem. Podczas drugiego spaceru do Kowala mówimy Ushakowi o rudzie (przy rozmowie o broni odpowiadamy, że potrzebujemy do samoobrony. Inaczej nawet nas nie będzie słuchać). Idziemy do Sama i pytamy o amulet, w odpowiedzi usłyszymy, że ten nie ma amuletu oraz dowiemy się o jego kłótni z Borysem. Idziemy do Borysa, próbujemy się coś o tym dowiedzieć, jednak nic z tego. Idziemy do Draksa. Draks wszystko nam opowie. Po rozmowie znów idziemy do Sama i opowiadamy o tym, czego się dowiedzieliśmy. Zgadzamy się rozgryźć Borysa. Musimy się dowiedzieć, czy ktoś nie zachodził nocą do jaskini Sama. Idziemy do Karlo i kupujemy informację. Ten opowie nam, że ktoś zachodził, ale nie wie kto. Informujemy o tym Sama. Sam poradzi nam przycisnąć Karlo. Od niego właśnie dowiemy się, że widział Wispa, który mówił śpiącemu Samowi na ucho, że na arenie wygra Liroy. Idziemy do Wispa i dowiadujemy się, że to prawda. Wisp nawet zgodzi się do wszystkiego przyznać przy Draksie. Powiadamiamy Sama, a potem Draksa. Po rozmowie z Draksem idziemy do Sama i mówimy, że jest nam potrzebny amulet. Otrzymujemy go, po czym zanosimy kowalowi i kończymy zadanie.