Autor Wątek: G2NK - Zagadka Orków  (Przeczytany 1739 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Szeklan Caved

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 29 Sierpień 2015, 10:31:42 »

Opis modyfikacji:

Zagadka Orków to modyfikacja dodająca nową fabułę i rozszerzająca G2NK.
Fabuła modyfikacji opiera się na orkowej inwazji która nastąpiła kilkanaście dni po przybyciu paladynów do Górniczej Doliny. Bohater dowiaduje się od Xardasa o nagłym wzroście ich siły i szturmie na zamek. Coś jednak przelewa na nich swoją moc. Dziwne stają się tajemnicze poszukiwania orków w rejonach miasta Khorinis i nie tylko. Bezimienny po raz kolejny będzie musiał rozwikłać tytułową zagadkę oraz pokonać zło. Czy uda mu się to? To się okaże.

Cechy modyfikacji:

*Nowa, wielowątkowa fabuła wpleciona w oryginalną fabułe G2NK
*Nowe zadania
*Nowe obozy
*Nowe pancerze oraz oręż
*Wiele nowych NPC oraz znane bohaterowi postacie z G1
*Nowe czary
*Nowe monologi
*Nowe voby i modele 3ds
*Nowe gildie w tym: Mag Wojny, Strażnik Królewski
*Wiele godzin rozgrywki
*Nowe rutyny postaci
*Nowe tekstury orków znane z G1

Screeny:



Obóz Bractwa:





Obóz przed przełęczą:




Kopalnia koło Tawerną:





Obóz myśliwych:



Pancerze straży królewskiej:


Pancerz łowcy orków:[/center



Wersja demo modyfikacji:

Chcieliśmy przedstawić wam dwa, pierwsze rozdziały modyfikacji. Chciałbym podziękować osobom z mojej grupy DarkModders Team, które brały czynny udział w tworzeniu wersji demo. Są nimi:

- Silion
- Graham

Oraz chce także złożyć podziękowania dla:

- Gizbora (autora tekstur straży królewskiej)
- Rafała Budzisa (za rady)

Download:

ZagadkaDemo_Version4

Prosze też o wasze oceny co do wersji demonstracyjnej.
« Ostatnia zmiana: 09 Grudzień 2015, 11:25:56 wysłana przez Szeklan z Tihios »

Offline Szeklan Caved

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Grudzień 2015, 11:26:52 »
Chciałbym wam zademonstrować kolejne lokacje występujące w modyfikacji. Są nimi obóz paladynów w GD, mały, skromny obóz Parcivala oraz zamknięty szyb w kopalni koło tawerny Orlana. Oceńcie moją prace, jeśli czegoś będzie brakować powiedzcie, doradźcie co i jak a postaram się to zmienić.

Obóz paladynów:



Obóz Parcivala:



Zamknięty szyb kopalniany:



Forum Tawerny Gothic

Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Grudzień 2015, 11:26:52 »

Offline Szeklan Caved

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Styczeń 2016, 19:52:01 »
Po tygodniowym vobowaniu opuszczonej kopalni nareszcie zakończyłem jej etap. Dlaczego ją na nowo vobowałem? Otóż po prze konwertowaniu zena nie czytał go w ogóle spacer. Podsyłam wam screeny z kopalni. Oceniajcie i piszcie co można zmienić lub dodać. Wszystko biorę pod uwagę. Po więcej informacji odsyłam także na naszego grupowego bloga: http://darkmodders.16mb.com/

































« Ostatnia zmiana: 21 Styczeń 2016, 15:17:43 wysłana przez Szeklan z Tihios »

Offline papcio

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 139
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Kwiecień 2018, 14:39:33 »
Jakie wystepują w tym modzie frakcje

Offline Szeklan Caved

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Wrzesień 2020, 12:44:42 »
Długo nie odzywaliśmy się ani nie dawaliśmy żadnego znaku życia. Jednak nie oznacza to, że przez ten cały czas leżeliśmy do góry brzuchem nie robiąc nic. Cały czas tęgo pracujemy ciągle doszlifowując nasze dziecko Zagadkę Orków, które niestety nie raz bywa za bardzo niesforne.

Dzisiaj mamy dla Was garść informacji z naszego zaplecza, które bardzo chcemy ukazać światu. A więc, gotowi? Zaczynamy!

Nowe pancerze!

Gizbor17 to dzięki współpracy z nim mogliśmy stworzyć tak świetne i wysokiej jakości pancerze. To właśnie dzięki jemu i jego inwencji twórczej możemy poszczycić się autorskimi pancerzami. A trzeba przyznać, że wyglądają zacnie!



Pierwszy pancerz od lewej strony to Elitarny pancerz polowy, który zobaczymy wśród jednostek królewskich stacjonujących w mieście Khorinis. Sam pancerz, w niedługim czasie, wzbogaci się także o hełm, który jest jeszcze nie kompletny.

Pancerz środkowy, to nowa odsłona Pancerza bandyty, który uświadczymy na mrocznych i niebezpiecznych bagnach znajdujących się w Thorgardzie. Odchodzimy powoli od jednolitych pancerzy bandytów z Gothic II, które nam gra proponowała. Chcemy wprowadzić różnorodność i podział między nimi na tych, którzy obrali troche inne ścieżki i lokacje.

Trzeci po prawej stronie, to Pancerz ze skóry zębacza, który gracz będzie mógł wytworzyć z przepisu na stojaku krawieckim. Będzie posiadał dwie wersje średnią i ciężką. Obecnie prezentujemy Wam jego średnią wersję.

Z tego miejsca pragnę serdecznie podziękować Gizbor17  za tak ciężką pracę i poświęcenie swojego czasu. Pragnę jednak nadmienić, że to nie są wszystkie autorskie pancerze, które dla nas Gizbor przygotował. Kolejne, pojawią się już w następnym tygodniu  :)

Zmiana kursu

Tak, pewnie zauważyliście w renderze pancerzy pewien dopisek “Alchemia Snów”. Otóż, z powodu czysto technicznych jak i z braku kadry, która pomogłaby nam z odpowiednim pociągnięciem Zagadki Orków w odpowiednim kierunku, jesteśmy zmuszeni zmienić troszeczkę kurs naszej modyfikacji.

Jak widać, wciąż czerpiemy sporo z założeń planowanej pełnej wersji Zagadki Orków ale niestety, jesteśmy zmuszeni zrobić coś mniejszego, na co przede wszystkim starczy nam sił, gdyż cały czas działamy fizycznie tylko w dwie osoby na tym naszym skromnym pokładzie.

Zagadka Orków [Alchemia Snów] skupi się na lokacjach, które już dobrze znamy: Górnicza Dolina, Khorinis i Thorgard. Wszystko to jednak ukaże się w nowej odsłonie aby nie serwować Wam co chwile tego samego, odgrzewanego kotleta. Sama modyfikacja skupi się na walce z pewnym kultem, który do swoich niecnych czynów posłuży się orkową armią.

Sama fabuła będzie wielowątkowa ukazująca coś zgoła odmiennego niż wcześniejsze modyfikacje. W naszych założeniach, czas rozgrywki planowany jest na ok. 40 godzin.

Więcej informacji przekażemy Wam wkrótce.

Nowości

- Nowe, autorskie intro, które mogliście zobaczyć na przeglądzie modów Simena
- Wielostronnicowe księgi
- Nowatorskie menu główne powstałe przy użyciu AST
- Szybki looting
- Nowe menu statystyk a także jego tekstury
- Kolorowe nazwy skrzyń ukazujące ich stan: zielone – puste, pomarańczowe – pełne, czerwone – zamknięte
- Ulepszone otwieranie zamków, nad bohaterem ukazuje się użyta kombinacja otwierania zamka
- Okno receptur zastępujące Gothicowe monologi przy mobach.
- Quickslot


Nowa lokacja

Dzięki staraniom i współpracy z Czudak , udało się nam zatrudnić grafika 3D, który podejmie się wykonania dla nas indoorej kopalni w stylu tej, którą widzieliśmy w Gothic I. Zobaczymy ją w Thorgardzie. Zobaczcie sami na te rysunki i oceńcie.





Szczególne podziękowania dla mojego współpracownika Fexo . Bez niego ten projekt stałby ciągle w martwym punkcie.

I to już byłoby wszystko na dzisiaj. Zapraszamy serdecznie do śledzenia naszych poczynań. Wkrótce ukażą się nowe informacje.

Po więcej świeżych informacji zapraszam na naszą stronę internetową: https://www.darkmodders.pl/

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32097
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Wrzesień 2020, 19:54:07 »
Uuuu, zapowiada się przednia modyfikacja. Modele zbrój wyglądają świetnie. To kiedy jakiś zwiastun?  <aniol>

Offline Szeklan Caved

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Wrzesień 2020, 21:46:59 »
Isentor, pewnie już za nie długo :) Na chwilę obecną kończymy powoli prace nad level designem lokacji i dialogami do rozdziału Prolog i pierwszego.
Jak już będziemy mieć coś więcej, to na pewno się odezwiemy ;)

Offline Szeklan Caved

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Odpowiedź #7 dnia: 15 Październik 2020, 11:53:16 »
Witajcie ponownie!

Wciąż pracujemy na pełnych obrotach chcąc zapewnić Wam jak największe wrażenia i doznania w trakcie gry w naszą modyfikację, która jest ciągle w fazie rozwoju.

Od jakiegoś czasu mocno skupiamy się nad kolejnymi przerywnikami filmowymi. Tym razem będzie to cutscenka, którą zobaczymy w trakcie gry i przedstawi nam pewną sytuację związaną z naszym głównym bohaterem.

Jak pewnie dostrzegliście na poniższych renderach, sceneria jest nam wszystkim dość znana. Zostanie nam tutaj również przedstawiona, po raz drugi, sceneria bitwy paladynów, która odbyła się na przełęczy oraz pewny wypadek, który dotknie naszego bohatera.

Autorem przerywników filmowych do naszej modyfikacji jest jak zwykle nie zawodny JohanIngeborg, na którego kanał serdecznie zapraszamy.

No, nie ma co więcej Wam spoilerować :) Zapraszam Was do oglądania przedstawionych renderów.




Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę: https://www.darkmodders.pl/2020/10/15/kolejna-garsc-renderow/


Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32097
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Odpowiedź #8 dnia: 18 Październik 2020, 22:55:44 »
Bardzo klimatyczne i świetna światło jak na taką starą grę. W czym renderujące filmy?

Offline Szeklan Caved

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4400
  • Reputacja: 5662
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Październik 2020, 09:44:51 »
Wszystkie cutscenki są tworzone i renderowane w Blenderze.
Daje on nam większe możliwości użytkowe niż tradycyjne tworzenie in game. Przynajmniej jakościowo wygląda to profesjonalnie i cieszy oko :)

Forum Tawerny Gothic

Odp: G2NK - Zagadka Orków
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Październik 2020, 09:44:51 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
top