Autor Wątek: G2NK Cienista północ PL  (Przeczytany 646 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline QuaschAutor wtku

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 17
  • Reputation Power: 0
  • Quasch nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
G2NK Cienista północ PL
« dnia: 20 Sierpień 2015, 17:30:35 »




Opis modyfikacji:


Minęło 15 lat od wydarzeń z oryginału. W międzyczasie najemnicy postanowili zasiedlić się w starym zamku.
Wszystko to stało się za sprawą bezimiennego bohatera, który otworzył bramę do twierdzy, będącą jeszcze w posiadaniu paladynów.
Dzięki temu orkowie mieli otwartą drogę i mogli bez przeszkód rzucić się na zamek. Najemnicy skorzystali z okazji i ruszyli na twierdzę, jak tylko większość orków postanowiła się wynieść.

Minęło 15 lat, a ty budzisz się w zamku zajętym przez najemników. Nie masz w ogóle pojęcia, jak się tam znalazłeś, ani co tak naprawdę się tam dzieje.
Pierwsze dwa rozdziały są w tym demie grywalne, przy czym w pierwszym chodzi po prostu o dołączenie do najemników.

Akcja rozgrywa się w dawnej Górniczej Dolinie. W demie znajdzie się gęsta dżungla, w której żyją myśliwi oraz drwale, niezamieszkany przez nikogo kanion, twierdza zajęta przez najemników, rybacka wioska na końcu kanionu jak i cmentarz. Jednak nie jest to zwyczajny cmentarz - kiedy jeszcze orkowie przebywali w Kolonii używali tego miejsca do pochówku swoich poległych wojowników. W międzyczasie przekształciło się to w pustynię, pod którą znajdują się różne niewielkie, ludzkie cmentarze.

Można do tego dodać jeszcze obóz bandytów, którym dowodzi Babo - miał już po dziurki w nosie życia w klasztorze. Jeszcze inną znaną personą wśród bandytów jest Pablo, który nie życzył już sobie, aby paladyni mieli go po prostu w d... głębokim poważaniu.

Czas gry Cienistej północy to jakieś 3-4 godziny. Jest zrobiony do niej dubbing niemiecki. Jak przy wszystkich modyfikacjach do Gothic II tak i tu do gry potrzebny będzie dodatek "Noc Kruka".




Cechy modyfikacji:


* Nowy i przerobiony świat gry,
* Spotkamy wielu starych znajomych z Gothic 1 i 2, ale poznamy również nowych ludzi,
* Nowe receptury do warzenia mikstur,
* W miarę grywalne dwa rozdziały,
* Gildia, do której można dołączyć,
* Zmieniony został design prawie wszystkich menu,
* Nowe efekty dźwiękowe, np. przy level-upie czy przy zmianie rozdziału





Screeny:

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Prezentacja świata:

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Dzisiaj premiera moda najbardziej wyczekiwanego przez nikogo!
Będę szczery - jest to chyba jeden z najgorszych modów w jakie grałem.
Właściwie to został on tylko przetłumaczony jako wzór, jak nie należy tworzyć modów ;P
Do teraz jest mi szkoda czasu przeznaczonego na ten mod. Szkoda gadać.
Pomimo tych krytycznych słów i tak zachęcam do pobierania - a nuż się komuś spodoba i nie wymaga od modów zbyt wiele :D



>>>  Download   <<<

Credits:

Tłumaczenie: Quasch
Korekta: Quasch, yudaeh
Skrypty: Taliasan
Grafika: chicken, yudaeh
Filmy: OwcaZagady
Testy: Quasch, Freddy, yudaeh

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.