Poszukiwacz wyrwany z letarku schował miecz, rozglądając się wokół powiedział.
- Dobra robota. - Położył przed wami dwa worki zawierające 50 grzywien, zaś jego postać rozmyła się w powietrzu zmieniając się w drobny szary pył.
Zauważyliście, że słońce zaczyna świtać i wróciliście do domu prędko trafiając do ciepłych łóżek, gdzie mogliście swobodnie odpocząć...
Wyprawa zakończona!
Podsumowanie: Salazar oraz Silion wspólnie wyruszyli z miasta po nagłych wydarzeniach w karczmie obieżyświat, gdzie Poszukiwacz odśpiewał pieśń związaną ze śmiercią, a Ta w formie Thanatosa pojawiła się dając wskazówkę do poszukiwań. Oboje wyruszyli natychmiast do mirty, gdzie wskazywała tajemnicza postać, jednak ich spokojna podróż została wyrwana z rytmu, gdy z jednego z gospodarstw usłyszeli pianie koguta w środku nocy, hałasy dochodzące z kurnika oraz strzały z broni palnej. Zaaferowani błyskawicznie ruszyli w kierunku zdarzeń, gdzie dojrzeli 8 kresharów atakujących drób, 2 którzy pilnowali, "stali na czatach", oraz mężczyznę, który z okna swego domu próbował ustrzelić agresywne bestie. Po walce unicestwieniu bestii, Salazar zajął się oprawianiem zwierzyny, zaś Silion poszedł rozmawiać z gospodarzem. w zamian za pomoc dostał dwa stare pierścienie rodzinne o niezbyt wielkiej wartości. Udali się w dalszą podróż, lecz nie była zbyt emocjonująca, zajęli czas podróży rozmową. Dotarli do mirty, gdzie bezpośrednio wyruszyli w kierunku cmentarza. Przed cmentarzem, wyrwą w ziemi stał Poszukiwać i wyjawił im konkretny cel, nawet wydał im przybliżoną lokalizację. Oboje zeskoczyli w głąb tunelu poznając historię tego miejsca, poznając strukturę dracońskich tuneli. Silion poznał historię tych tuneli, które mogą mieć związek z Erosem i Thanatosem. W międzyczasie, z sarkofagów Raanaarów, zostali zaatakowani przez 4 mumie Raanaar. Po walce ruszyli dalej w głąb docierając ostatecznie do więzienia Traumaty Malahara. W pomieszczeniu obok znaleźli właz prowadzący do niższych pięter, tam znaleźli warsztaty produkcyjne kryształowych tablic do gry Antreve. Oboje pozyskując starą porzuconą płytę, wydostali się na zewnątrz, pokazując poszukiwaczowi płytę. Poszukiwacz podziękował im i oddał dwa mieszki zawierające 50 grzywien, po czym zniknął w kłębach dymu. Zaś dwoje śmiałków biorących udział w przeprawie wróciło bezpiecznie do domu. I tak Kojący dotyk Enart, dotknął ich ponownie.
Nagrody:Salazar Trevant:20 m2 skóry kreshara
30 litrów krwi kreshara
Nazwa: Stary srebrny sygnet z rubinowym oczkiem
Wartość: 25 grzywien
+50 grzywien od poszukiwacza
Silion aep Mor:160 pazurów kreshara
40 kłów kreshara
Nazwa: Stary srebrny sygnet z rubinowym oczkiem
Wartość: 25 grzywien
Nazwa: Kryształowa tablica: Wojownik Eharus
Opis: Różowa, kryształowa tablica z zaklętym potworem: Wojownik Eharus. Karta służy do gry w Antreve. Jest to Karta Potwora. Typ karty: rzadka. Tablica jest w kształcie prostokąta 10 na 15 centymetrów i waży 0,2 kg.
+50 grzywien od poszukiwacza
Talenty:Silion aep Mor:Aktywność:
1 złoty talentOpisy: 1 srebrny talent
Walka:
1 złoty talent + 1 srebrny talent
Salazar:Aktywność:
1 złoty talentOpisy:
1 złoty talentWalka:
1 złoty talent + 1 srebrny talent